I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -(ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ) Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΡΟΝΑΒΙΡΟΥΣ -χ.ν.κουβελης c.n.couvelis- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

 .

.

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

-(ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ)

Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΡΟΝΑΒΙΡΟΥΣ

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis-

ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis
.
.

Ο Καραγκιόζης με μάσκα κορονοιου-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


(ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ)

Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΡΟΝΑΒΙΡΟΥΣ

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


Χατζηβατης:(βλέπει τον Καραγκιόζη με μασκα και τον πιάνουν τα γελια)Καραγκιόζη,

πως είσαι έτσι;σαν χανουμακι είσαι

Καραγκιόζης:τώρα τον μπαουλιαζεις στο ξύλο η' δεν τον μπαουλιαζεις;

Χατζηβατης:τι δεν το πιστεύω,φοβάσαι κι εσύ τον κοροναβιρους και 

φοράς μάσκα;

Καραγκιοζης:το παίζω κορόνα γράμματα,αν υπάρχει τότε έχω ησυχη

τη καμπούρα μου,αν δεν υπάρχει τότε μου ζεσταινει τα μτσουδια απ'τό κρυο

Χατζηβατης:και φορά όλη η οικογένεια;

Καραγκιόζης:απαξαπαντες μασκοφόροι,Αγλαια Κολλητηρια,αφού 

ο Μυρικογκος τόσο πολύ ζήλο της έχει,που έβαλε ένα βρακί της Αγλαίας,

πήγε ν'απομωθει το παιδί

Χατζηβατης:το εμβόλιο θα το κάνεις;

Καραγκιόζης:βεβαίως,αν και δεν το έχω ανάγκη,έχω φάει στη ζωή μου

τόσα πολλά κρεμμύδια και  σκορδα,πλεξούδες να,ανοσια εχω,δεν εχω

ανοησια

Χατζηβατης:τι λες θα περάσει ο κοροναβιρους;

Καραγκιόζης:α μπα,τόσες μπίζνες άνοιξε,σωρό,χαζός είναι,

Χατζηβατης:και θα φοραμε συνέχεια μάσκες;

Καραγκιόζης:άκου να σου πω,ξέρεις τις ιδέες μου,από ανώτεροι μεχρι

κατώτεροι όλοι  μασκαραδες είναι ,τώρα ομως μασκαρευτηκαν 

και κάνουν μπαμ

Χατζηβατης:θα υπάρξει πρόβλημα στην οικονομία,δεν θα έχουμε να φάμε

Καραγκιόζης:εμένα το λες,που χρόνια προπονουμε στη πείνα;πρωταθλητης 

Χατζηβατης:ξέρεις ότι πληρώνεις πρόστιμο αν δεν φοράς μάσκα;

Καραγκιόζης:τι θα με νοστιμισουν,γλυκά φαγια ψωμιά τέτοια;τιμή μου να το δεχτω

Χατζηβατης:έλα μην κοροιδευεις,θα πληρώσεις χρήματα ευρω

Καραγκιόζης:σιγα μην κορονοιδευω,ας με προστιμισουν, δεν πληρώνω,που να βρω ευρω;

Χατζηβατης:μα το πρόστιμο θα πάει στην εφορία,δεν το γλυτωνεις

Καραγκιοζης:ας πάει κι ας έρθει,φορ α βία,ουκ αν λάβεις ευρω παρά του μη έχοντος ευρω

Χατζηβατης:βλέπω ξέρεις και αρχαία ελληνικά

Καραγκιόζης:Χατζηχαβιαρη μου μαλαγανα τιμή μου και καμάρι μου κοροναβερους Έλληνας είμαι,όχι σαν εσενα 

Χατζηβατης:σε ξαναρωτάω,πότε θα τελειώσει ο κοροναβιρους

Καραγκιόζης:οσονουπω,αξιότιμοι κυρίες και κύριοι αγαπητά μου παιδιά 

η παράσταση μας 'Ο Καραγκιόζης και ο Κοροναβιρους' έλαβε τέλος,

Αύριο 'Ο Καραγκιόζης Προφητης' κι εκεί θα προφήτευσω 'πες και πες' 

και θα σας πω.

.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου