I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2021

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Woman's triple Enigma-,χ.ν.κουβελης c.n.couvelis ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

 .

.

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

-Woman's triple Enigma-,χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis
.
.




Woman's triple Enigma-,χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


(1)

την ξύπνησε το παράθυρο που άνοιξε,η κουρτίνα τραβήχτηκε,έξω νύχτα 

και άνεμος δυνατός,

σηκώθηκε,άναψε το φως,κάθησε στη τουαλέτα,στον καθρέφτη σχεδίασε 

με γαλάζιο μολύβι τα μάτια της,έβαψε τα χείλη απαλό ροζ,

είδε τη γυναίκα πίσω της να ανοίγει τη πόρτα να βγαίνει από το δωμάτιο 

και να την κλείνει,

άλλη μια φορά,συνήθισα πια,

δεν ένιωθε φόβο,

ούτε και ένιωθε περιεργεια να την ακολουθήσει,να μάθει ποια είναι,

την άκουσε να παίζει στο πιάνο,

σε λίγο θα ξημέρωνε

.

.

(2)

περίμενε το επόμενο ραντεβού,κοίταξε την ώρα,

χτύπησε η πόρτα,άνοιξε,

μπήκε μια γυναίκα

της ζήτησε τα στοιχεία της,πήρε ένα φάκελο,έγραψε πάνω το όνομα 

της νέας ψυχαναλυομενης της,

άρχισε η συνεδρία,

πάτησε το record στο μαγνητόφωνο,

σιωπή,

η μνήμη μου δεν με βοηθάει,άκουσε τη γυναίκα,δεν γνωρίζω από κάτι τι προέκυψε,ούτε κάτι από τι ξεκίνησε,

σταμάτησε,άκουγε την αναπνοή της βαριά,

είμαι επαγγελματίας πιανίστρια,η μητέρα μου μικρό παιδί με εξανάγκαζε 

να παίζω συνεχως,τα μαθήματα της ήταν εξαντλητικά,τα δάκτυλα μου 

με πονούσαν,σαν καποιος να τα είχε τραβήξει και εξαρθρωσει,με τιμωρούσε 

αν δεν είχα πρόοδο,

δεν ξέρω,αν είναι έτσι η' εγώ τα επινόησα,

το μαγνητόφωνο κατέγραφε τον μονόλογο της

σιωπή,

στο σπίτι είχαμε ένα μεγάλο καθρέφτη,ξυπναγα τη νύχτα και προσέχοντας

μην κάνω θορυβο πήγαινα και καθόμουν μπροστά του και κοιτούσα το είδωλο 

μου,μέχρι που το συγχιζα με κάποιας άλλης,

τότε ξαφνικά η μητέρα εμπενε μέσα στο δωμάτιο μου,την έβλεπα πίσω μου

να έρχεται απειλητικα,πάνω μου,

έτρεμα,φοβόμουν πως θα μου εξαρθρώσει τα δάκτυλα,τα έκλεινα σφιχτα,

τόσο δυνατά που τα νύχια τρυπουσαν τη σάρκα,

ποτέ δεν το έκανε,γύριζε και έβγαινε από το δωμάτιο,

την άκουγα να παίζει στο πιάνο

πάτησε στοπ στο μαγνητόφωνο

η γυναίκα σηκώθηκε,

πλήρωσε την αμοιβή και έφυγε κλείνοντας τη πόρτα

.

.

(3)

στο καφέ,μεσημέρι,ξεφύλλιζε ένα βιβλίο τέχνης,που αγόρασε,με τίτλο: Rembrandt, The Slaughtered ox,

το όνομα  της γυναίκας συγγραφέως της ήταν άγνωστο,

The Slaughtered ox,έργο του 1655,σήμερα βρίσκεται στο Μουσείο 

του Λουβρου,

εκείνη την εποχή ο Ρέμπραντ ήταν σε άσχημη κατάσταση,είχε χάσει

τα πάντα,

μια γυναίκα φαίνεται στην μισάνοιχτη πόρτα, μέσα στην impasto απεικόνιση 

του σφαγείου,

το σφαγιασμενο ζώο,οπως είναι κρεμασμένο στο ξύλο με τα πόδια ανοιχτά,

μοιάζει σταυρωμένο,όπως στις σκηνες της σταύρωσης,στην Αναγεννενηση,

η γυναίκα  αυτή,παρατηρεί,είναι όμοια με τη γυναίκα που μπαίνει στο δωμάτιο της,

την βλέπει πίσω στον καθρέφτη,στην μισάνοιχτη πόρτα του δωμάτιο της,

δεν μπαίνει μέσα,έπειτα φεύγει,

και την ακούει να παίζει πιάνο,

είναι σίγουρη πως αυτή είναι

.

.



.

.


.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου