I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

LITERATURE[-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ]-NARRATIONS [STORIES ] OF FANTASTIC LITERATURE- [20 ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ ]-Χ.Ν.ΚΟΥΒΕΛΗΣ[C.N.COUVELIS]-Η ΜΑΣΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ

.
.
απο τα ''20 ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ ''
.
.
Η ΜΑΣΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ
.
Ειχαν πολλα κοινα συμφεροντα,κυριως οικονομικα.
Αυτος ειχε στην ιδιοκτησια του πολλα μπαρ και
σπιτια με κοινες γυναικες στην πολη,το ιδιο και
ο αλλος.Αυτη η δουλεια βασιζεται,ετσι πιστευε
και αυτο εφαρμοσε,σ'ενα τεραστιο δικτυο,με μηχα-
νισμους ,που παγιδευουν τον αντιπαλο στον πολυ-
πλοκο λαβυρινθο του και τον εξολοθρευουν.Ενα τρο-
μακτικα ακαμπτο σκληρο συστημα οργανωσης:
χρημα,δυναμη,εκδικηση,τιμωρια.
Αρκετο καιρο τον απασχολουσε πως να παρασυρει
τον αλλον με καποιο εφυεστατο σχεδιο,και να τον
εξοντωσει σωματικα και οικονομικα,χωρις ο αλλος
να υποψιαστει το παραμικρο.Γνωριζε πολυ καλα,
πως ο αλλος ηταν πονηρος και φοβονταν πως αν
αργοπορουσε,εκεινος θα τον προλαβαινε.Τον τελευ-
ταιο καιρο του εστελνε τριτους ανθρωπους,να λυσουν
τα μεγαλα προβληματα,που δημιουργηθηκαν μεταξυ
τους.Μια δυο φορες καταφερε να συναντηθουν στην
σουιτα ενος πολυτελους ξενοδοχειου,σ'ενα απο τα πολ-
λα διαμερισματα,που διατηρουσε.Πιστευε πως ενας
κινουμενος στοχος στοχευεται πιο δυσκολα απο εναν
ακινητο στοχο..Ηταν ψηλος,και παρα τα χρονια του
το σωμα του ηταν καλοδιατηρημενο,σαν γερασμενο
αλλα επικινδυνο ακομα αιλουροειδες.Το βλεμμα του
ηταν παγερο,διαπεραστικο σαν στιλετο,και φοβηθηκε
μηπως αποκαλυψει τις σκεψεις του,τα σχεδια του.Σκε-
φτηκε πως αν ειχε καταλαβει,διαισθανθει,το σχεδιο
του ,ειχε την ικανοτητα να το οικειοποιηθει,και να
το αναμορφωσει προς οφελος του,ειτε να το ακυρω-
σει ειτε να το μεταποιησει ετσι,που να τον παραπλα-
νησει πως αυτος ειναι ο κυριος του σχεδιου,πως ολες
οι κινησεις προερχονται απ'αυτον τον ιδιο,και εκεινος
θα τον περιμενε να τον εξολοθρευσει .
Πολλες φορες του εστειλε πληρωμενους δολοφονους
να τον καθαρισουν,εκεινοι ειτε δηλιαζαν την τελευται-
α στιγμη και τα παρατουσαν ειτε τον προδιδαν.Σε ολες
τις συναντησεις τους εκεινος συμπεριφερονταν σαν τι-
ποτα να μην ειχε καταλαβει,σαν να μην ειχε συμβει τι-
ποτα κι αυτο ηταν ,που φοβονταν περισσοτερο.Επρε-
πε να βρει κατι αλλο πιο αποτελεσματικο να νικησει
το ατρωτο του.Να τον παγιδευσει σε ενα φαυλο κυκλο,
κατι οπως στα μαθηματικα,οπου σε καποια θεωρηματα
τα δεδομενα και τα αιτηματα επανερχονται στο τελος
της αποδειξης,κλεινοντας την σ'ενα φαυλο κυκλο.
Ειτε ακομη να τον παρασυρει και να χαθει σ'εναν τερα-
στιο λαβυρινθο,απροσανατολισμενος στις ιδιες ευθειες
γραμμες,ειτε σε παραλληλες ευθειες ειτε σε συνεχως
τεμνομενες γραμμες σε συνεχως διαφορετικες γωνιες
με συνεχως μεταβαλομενες καμπυλοτητες.Αυτο μπο-
ρει να πραγματοποιηθει στον πραγματικο,υλικο,χωρο
ενος οικοδομηματος με απειρους διαδρομους,σκαλες,
παραθυρα,δωματια,και οροφους.Ακομη,μπορει να
γινει και στον καθαρα διανοητικο χωρο των συλλογι-
σμων ,των παραδοξων.
Τον τελευταιο καιρο ζουσε με μια γυναικα,δεν ηταν
ερωτευμενος μαζυ της.Εκεινη ηταν ομορφη,ομως
εκεινη την φυσικη ομορφια την παραποιουσε,την
φορτωνε με την υπερβολικη σκηνοθεσια του μακι-
γιαζ, με τα προκλητικα ρουχα.Εκεινο δεν τον πειραζε,
μαλιστα το εκμεταλευτηκε.Μιας τετοιας γυναικας η
δυναμη ειναι τεραστια,απολυτη κυριαρχια στο αρσενι-
κο.Την εξωθουσε στην πορνεια πολυτελειας,με πε-
λατες της υψηλης κοινωνιας,ετσι μ'αυτο το γοητευ-
τικο διχτυ τους αιχμαλωτιζε,εξαγοραζε την συνενοχη
τους η' την σιωπη τους στις δουλειες του.
Υπηρξαν και φορες που τα χαλουσε μαζυ της ,την
εδιωχνε,της ελεγε πως τα βαμενα κοκκινα νυχια της
τον αηδιαζουν,η ανορεξια της για να μεινει αδυνατη
τον ενοχλουσε,της ελεγε πως τους ανθρωπους τους
τραβουν τα αληθινα σωματα,κι οχι τα σωματα,που
κρεμουν στα εξωφυλλα των περιοδικων μοδας,πως
μοιαζει με εκεινες τις επαγγελματιες πορνο σταρ,που
πρωταγωνιστουν στις πορνο ταινιες ,που παραγει
ο ιδιος στις επιχειρησεις του,πως λειτουργει σαν
μια τετοια σεξι βιντεοταινια,συναρμολογημενη με
εικονες και μικροφωνα ,στο στομα στη κοιλια στα
ποδια στο αιδοιο ,παντου.
Εκεινη μετα απο μερικες μερες επεστρεφε,επεφτε
στα ποδια του και τον παρακαλουσε ,με ψευτικα
και αληθινα δακρυα ,να την κρατησει.Κι ηταν εκει-
νη η γυναικα,που περισσοτερο φοβονταν,απο τα
ατομα,που τον περιτριγυριζαν,μηπως του την φερει,
ενσωματωμενη σε καποιο σχεδιο του αντιπαλου του.
Εβαλε εμπιστους ανθρωπους να την παρακολουθη-
σουν , δεν ειδαν κατι το υποπτο.Εκεινη καθημερινα
ακολουθουσε το ιδιο δρομολογιο:στις εντεκα ακρι-
βως το πρωι εβγαινε απο το σπιτι,στη γωνια την πε-
ριμενε το αυτοκινητο με τον σωφερ ενος απο τους
υψηλους πελατες,στις εξι η ωρα το απογευμα επεσ-
τρεφε σπιτι με ταξι.Αυτη η τελετουργικη ακαμψια
στην καθημερινοτητα της γυναικας,η ωρολογιακη
ακριβεια στις κινησεις,του φανηκε υποπτη.Σαν τον
ηθοποιο,που παιζει τον ρολο του σε καποιο εργο,
στο εργο του αλλου για την εκδικηση του.
Μια μερα,το μεσημερι,τον πηρε στο τηλεφωνο κα-
ποιος αγνωστος ανδρας,του ειπε πως ηταν επειγον να
συναντηθουν για καποια υποθεση του.Του απαντησε
πως δεν του αρεσει να μιλαει με αγνωστους,δεν ειχε
χρονο να σπαταλησει,ο αλλος επεμενε να συναντηθουν.
Η σοβαροτητα στη φωνη του και η επιμονη του τον
εκανε να δεχτει την προσκληση για την συναντηση,το
ιδιο εκεινο βραδυ.Εδωσε εντολη κανενας να μην τον
ενοχλησει εκεινη την ωρα της επισκεψης.Με αυτο η-
θελε να αποσυνδεσει την συναντηση με οποιαδη-
ποτε συναρθρωση συμβαντων,να την απενεργοποι-
ησει ,προκαλωντας κενα ασυνεχειας σε μια συνεχη
ροη.
Ο αλλος ηρθε,καθισε στον καναπε απεναντι του,χωρις
χρονοτριβη και περιττες εισαγωγες του προσφερε,αντι
καποιας υψηλης αμοιβης,ενα ακρως,οπως ειπε,αποτελε-
σματικο σχεδιο για την πληρη εξοντωση του αντιπαλλου
του.Αντεδρασε,του ειπε πως ηταν θρασυς να το νομιζει
για καποιον ανοητο και αφελη.Ο αλλος επεμενε,τον αφη-
σε να αναπτυξει λεπτομερειακα το σχεδιο του.Στο τελος
τον επεισε και δεχτηκε.Απο εκεινη την στιγμη θα ξεκι-
νουσε η εφαρμογη του.Του υπογραψε μια επιταγη με το
ποσο,που ζητουσε και του την εδωσε,εκεινος σηκωθηκε
απο τον καναπε,στην πορτα αποχαιρετοντας τον του ειπε
πως ηταν επαγγελματιας συγγραφεας.Αυτο ομως εκεινον
πολυ λιγο τον ενδιεφερε τωρα.
Ο αντιπαλος τον προσκαλε σε συναντηση,δεχτηκε,και μα-
λιστα να συναντιουνται ταχτικα.Βασικο στοιχειο του
σχεδιου ηταν η αβεβαιοτητα,να υπαρχει και να μην υπαρ-
χει.Το παγερο βλεμμα του αλλου το αντιμετωπιζε με κυνι-
κοτητα.Τα αναμενωμενα αποτελεσματα ηταν ελαχιστα,
σχεδον ανυπαρκτα.Εκεινο τον απογοητευε,να αμφιβαλλει
για την αποτελεσματικοτητα του σχεδιου,αυτο,ταυτοχρο-
να,τον εκανε να θελει να ενεργησει αμεσα με μεγαλυτερη
σκληροτητα απο πριν.Να τραβηξει το περιστροφο και να
το αδειασει πανω του.Η' να τον δητηριασει.Επρεπε να πα-
ρει τα μετρα του,προσεχτικα,οπως ακροβατης στο τεντω-
μενο σχοινι,να μην κανει το λαθος.
Την γυναικα.πληρωσε εναν δικο του και την εβγαλε απο
τη μεση.Σκηνοθετησε ενα ερωτικο εγκλημα ζηλοτυπιας.
Εκεινος προσποιηθηκε πως ηταν υψηλος πελατης και
πηγαν σε ενα πολυτελες ξενοδοχειο.Εκει βρεθηκε η γυ-
ναικα δολοφονημενη.
Εκεινος αλλαζε συχνα κουστουμια,ενω αυτος παντα
φορουσε το ιδιο κουστουμι.Σε μια συναντηση τους του
ειπε ξαφνικα πως η μασκα ειναι το ιδιο,ο αλλος εγκατα-
λειποντας την ακινησια στο προσωπο του ξεσπασε σε
γελιο για αρκετη ωρα,ειδε στο ανοιχτο στομα του τα
χρυσα του δοντια να αστραφτουν σαν χρυσες σφαιρες.
Επειτα,μετα απο αυτο το ξεσπασμα,σοβαρευτηκε και
ανεβαλε το επομενο ραντεβου τους σε αοριστο χρονο.
Ο συγγραφεας του ειχε πει να προσεξει την δυνατοτητα
της θελησης του δραστη,στην αφηγηση,να δρασει αυτο-
νομα και να επισπευσει το τελος της ιστοριας η' να αλλαξει
βασικα και κρισιμα τμηματα στην πλοκη της αφηγησης.Αυ-
τος αισθανθηκε ενα δυνατο,οξυτατο,πονο στο στομαχι,πε-
ταχτηκε πανω ,ετρεξε στην τουαλεττα.Στον νεροχυτη ξε-
ρασε ενα πρασινωπο υγρο.Ανοιξε τη βρυση,εριξε νερο στο
προσωπο του να καθαρισθει και σκουπισθηκε.Τοτε μεσα
στον καθρεφτη ειδε το ειδωλο του.Η εικονα ενος αρρωστου
ανθρωπου.Οταν γυρισε ειπε στον αλλον πως δεν ηταν τιπο-
τα ανησυχητικο,μια μικρη αδιαθεσια.
Εμεινε στο σαλονι ως αργα τα μεσανυχτα καπνιζοντας,σκε-
φτονταν πως επρεπε να επισπευσει την σειρα των γεγονο-
των ,ειχε ενα φοβο,σιγα-σιγα ηρεμησε.Το ρολοι στον τοι-
χο εδειχνε μια και εικοσιτρια λεπτα ,μετα τα μεσανυχτα .
Κοιταξε το χωρο γυρω του.Αναψε αλλο ενα τσιγαρο.Ο συγ-
γραφεας του ειχε τονισει να ειναι ηρεμος,συγκεντρωμενος.
Καπνισε ακομα ενα τσιγαρο,εριξε σ'ενα ποτηρι ουισκι και
το ηπιεΞεντυθηκε και εβαλε οπως παντα το ιδιο καινουργιο
κουστουμι.Κοιταχτηκε στον καθρεφτη,του αρεσε η εικονα,
που ειδε,τον ικανοποιησε το κενο υφος του ειδωλου.Αναψε
ολα τα φωτα στο δωματιο,χαθηκε η εικονα του στον εκτυ-
φλωτικο φωτισμο.Το φως οπως και το σκοταδι ειναι μασκες
αποκρυψης και ενεδρας,σκεφτηκε.
Οδηγουσε ηρεμα,η κοιμισμενη πολιτεια σε λιγο θα ξυπνου-
σε,η λεωφορος εκεινη την ωρα της νυχτας αδεια.
Οταν εφτασε στο προκαθορισμενο μερος παρκαρε το αυτο-
κινητο,και περιμενε.Μπροστα του εκτεινονταν η επιφανεια
της πλατειας,σκεπασμενη με τετραγωνες πλακες,σε ασπρο
και μαυρο χρωμα,στις τεσσερις πλευρες της οι ογκοι των
κτιριων της,στο εσωτερικο της υψωνονταν ενα μοντερνο
γλυπτο,μια κατασκευη απο κινητα και ακινητα μερη.Σ'εκει-
νο το τεραστιο σκακι της πλατειας τα πιονια ισως δεν ειχαν
τοποθετεθει στις θεσεις τους η' ισως ειχαν απομακρυνθει
μετα το τελος του παιχνιδιου η' επαιζαν τις τελευταιες κι-
νησεις τους τα εναπομειναντα πιονια.Ολα θα γινονταν ο-
πως τα ειχε προσχεδιασει,ο αλλος ηταν αυστηρα τυπικος
με το προγραμμα του.Ξημερωνε.Εργατες διεσχιζαν την
πλατεια,με τα ποδια η' με ποδηλατα,πηγαινοντας η' γυρ-
νοντας απο τη δουλεια.Τους εβλεπε αμετοχος,μεσα σ'αυ-
το το σκηνικο ,κλεισμενος μεσα στο αυτοκινητο του.
Εφτασε ακριβως στην ωρα του.Ανοιξε την πορτα του αυ-
τοκινητου ,κατεβηκε και χωρις να την κλεισει πισω του
προχωρησε πανω στο ασπρο-μαυρο της πλατειας,προς
το μερος του.Τραβηξε το περιστροφο,τον σημαδεψε στα-
θερα και τον πυροβολησε.Ο αλλος σωριαστηκε,αψυχος,
ισως να μην προλαβε να καταλαβει την αλλαγη της στα-
σης του,η εσωτερικη πραγματικοτητα μεσα στην οποια
ζουσε,υπηρχε,μεταβληθηκε ξαφνικα σε μια εξωτερικη
πραγματικοτητα γι'αυτον.
Γρηγορα με μεγαλη ταχυτητα διεσχισε την λεωοφορο,η
κυκλοφορια των αυτοκινητων μεγαλωνε.Στον λαβυρινθο,
που μολις πριν λιγο απεδρασε η εισοδος του ταυτιζονταν
με την εξοδο του.η παραδοξοτητα του ηταν πως ενω στην
αρχη του εμφανισθηκε στο τελος του εξαφανισθηκε.
Οι εφημεριδες εκεινης της μερας εγραψαν στα πρωτο-
σελιδα τους για την ταυτοχρονη,περιεργη,εξοντωση
δυο μελων,απο τα πιο σκληρα,του υποκσσμου.
''Ο πρωτος ανδρας βρεθηκε αναισθητος στο διαμε-
ρισμα του σωριασμενος στο πατωμα με ενα παγερο
βλεμμα στο προσωπο του,διακομισθηκε στο νοσοκο-
μειο κι εκει διαπιστωθηκε ο ξαφνικος θανατος του,
πιθανη αιτια θανατου δηλητηριαση απο αγνωστη
και ανεξιχνιαστη μεχρι στιγμης ουσια,το θυμα δεν ε-
φερε σωματικες κακωσεις.
Ο δευτερος ανδρας δολοφονηθηκε αγρια σημερα τα
ξημερωματα απο αγνωστο μεχρι στιγμης ατομο,μπρο-
στα στην εισοδο του κτιριου των επιχειρησεων του.
Ο αγνωστος δραστης τον πυροβολησε με περιστροφο
στο στηθος.Παρα τις ερευνες μεχρι τωρα δεν βρεθη-
καν ενοχοποιητικα στοιχεια για καποιον,ουτε υπαρχουν
αυτοπτες μαρτυρες της δολοφονιας .Κατα πρωτη εκτι-
μηση της αστυνομιας μαλλον προκειται για ξεκαθαρι=
σμα λογαριασμων ανθρωπων του υποκοσμου.''
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου