.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-Η εκλεκτική συγγένεια των γλαρων-
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.
Η εκλεκτική συγγένεια των γλαρων-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
Η αφηγηματικοτητα της εικόνας) τι μπορείς να αφηγηθείς για(από)μια εικόνα,βλέποντας
μια εικόνα,περιγράφοντας την πραγματικά η' επινοώντας,
πραγματικά vs επινοηση:real vs virtual:
τέσσερις γλάροι, σε ομάδες,1 και 3,οι δύο ακρινοι κοιτάζουν αντίθετα,αριστερά,δεξια,
οι δύο μεσαίοι κοιτάζουν προς το μέρος του αριστερού στο άκρο γλάρου,ο ενδιαμεσος
πλησιέστερος σ'αυτον ετοιμάζεται να πετάξει,οι δύο δεξιά γλάροι είναι σε χιαστι
τοποθέτηση,σχεδόν συμμετρικα,
η θάλασσα και στο βάθος οι σιλουέτες των νησιών σε αντίστιξη με τους γλάρους,η
επιμήκης γραμμή στους τρεις γλάρος και η μικρη στον απομονωμενο εναν,
οι γλάροι και τα βράχια στα οποία αναπαύονται[γιατί οι γλάροι γενικά είναι αεικινητοι]
μπορεί να είναι ένα close up στα βράχια των νησιών,να είναι εκεί,μία fractal ομοιομορφικη
απεικόνιση τους,δεν θα ήταν παράξενο να ήταν εκεί,η' τέλος πάντων αν ήταν, έτσι θα
ήταν,το ομοιο παντού,η αδιαφορία της φύσης,
ακόμη,η γραμμή του ορίζοντα χωρίζει την εικόνα γεωμετρικα σε δύο ίσα τμήματα,
το πάνω τμημα είναι κενό,το ελαφρύ,ο αέρας,το κάτω είναι πληρες,βαρύ,το νερό της
θάλασσας,
τα βράχια,τα πουλιά είναι που συνδέουν το κάτω με το πάνω,τα πουλιά θα ανέβουν πάνω,
στον ουρανό,και θα κατέβουν κάτω,στη θάλασσα,αυτό δείχνεται με τον άνοιγμα των
φτερών του γλάρου,
επίσης τονίζεται η ακινησία του πίσω πλάνου,η άχρωμια του,η άχρωμια του χειμώνα,
κι αν μετρήσουμε θα βρούμε οι θέσεις γλάρων,νησιών, να έχουν σχέση με τη χρυσή τομή
φ,
Ας δούμε τώρα τι μπορεί να συμβαίνει στους(με τους) γλάρους,τι τους συνδέει και τι τους
διαχωρίζει,ποια η αφήγηση [η' και ποιες αφηγήσεις,stories]επιτρέπουν οι σχετικές θέσεις
τους;
ας επιλέξουμε αυθαίρετα[αν και όχι τόσο]την love affair story,να αντανακλουν,
[να αντιστοιχούν σε] ερωτικές θέσεις οι θέσεις τους,
βέβαια εδώ εδώ αναγκαστικα θα δανειστούμε τον ανθρωπομορφισμό,θα ερμηνεύσουμε
[θα έλεγα θα ερευνησουμε,θα επιβαλουμε,θα συμπερανουμε] με βαση τις ανθρώπινες
αναλογίες,τα ανάλογα ανθρώπινα ,
ας αρχίσουμε την ανθρωπομορφικη διήγηση των γλάρων,[την ερωτική υπόθεση]:
οι δύο χιαστί γλάροι είναι ζευγάρι,στην υπόθεση μας παράνομο και κάποιος τρίτος,
ο γλάρος που σηκώνεται να πετάξει,το αντιλαμβάνεται[το πήρε μάτι] και τρέχει[πετάει]
να πληροφορησει[να το σφυρίξει]στον απατημενο,τον αριστερά ακραίο μοναχικό γλάρο,
ο οποίος αγνοει τι του συμβαίνει,γι'αυτο και κοιτάζει αλλου[δεν έχει πάρει χαμπάρι τι
συμβαίνει],
από το ζευγάρι,ο ένας[η μία]εχει αντιληφθεί τι θα συμβεί γι'αυτό και ανησυχεί γυρνών-
τας το κεφάλι προς το φοβερό μέρος που θα γίνει η αποκάλυψη,
ο άλλος[η άλλη]ανίδεος[η][αν και εκ της παράνομης θέσης του πρέπει να...προϊδεάζεται]
απολαμβάνει την ευτυχία του,ρομαντζαρει στο ωραίο τοπίο,
δηλαδή οι δύο ακρινοι είναι ανιδεοι,ο[η] απατημενος[η] και ο[η] εραστής [ερωμένη]
και οι δύο που γνωριζουν είναι στο ενδιάμεσο,
αυτος[η] που θα μαρτυρήσει είναι κοντά στους εραστές και είδε αυτό που θα μαρτυρή-
σει,ενώ αυτος[η] που είναι απατημενος[η] είναι μακριά[έχει βαρια μεσάνυχτα],απομα-
κρυσμένος[η],δεν βλεπει[κοιτάζει αλλου,και θα του ανοιχτούν τα μάτια σε λιγο],
η συνέχεια της ιστορίας[μετά από όλη αυτή...την ιστορία] γνωστη [διαζύγιο κλπ η' ίσως και
με άλλη εξέλιξη, αβεβαιον εστί του ανθρωπου],the end του μελοδράματος,
Ομως,μπορει να συμβαίνει και κάποιο άλλο ανθρωπομορφικο affair στους[με τους]
γλάρους,
the seagulls' affair,
Ας τους αφήσουμε,λοιπόν, ήσυχους,αθώους,ανιδεους αμετοχους,φυσικούς στην
χειμωνιάτικη συνέδρια τους κι ας θαυμάσουμε την εκπληκτική ύπαρξη τους,
Μέσα στη μεταφυσική ουτοπία της φωτογραφίας,
Τα των ανθρώπων τοις ανθρώποις
Τα των γλάρων τοις γλάροις
Πουλια είναι και πετούν και πετονται
.
.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-Η εκλεκτική συγγένεια των γλαρων-
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.
Η εκλεκτική συγγένεια των γλαρων-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
Η αφηγηματικοτητα της εικόνας) τι μπορείς να αφηγηθείς για(από)μια εικόνα,βλέποντας
μια εικόνα,περιγράφοντας την πραγματικά η' επινοώντας,
πραγματικά vs επινοηση:real vs virtual:
τέσσερις γλάροι, σε ομάδες,1 και 3,οι δύο ακρινοι κοιτάζουν αντίθετα,αριστερά,δεξια,
οι δύο μεσαίοι κοιτάζουν προς το μέρος του αριστερού στο άκρο γλάρου,ο ενδιαμεσος
πλησιέστερος σ'αυτον ετοιμάζεται να πετάξει,οι δύο δεξιά γλάροι είναι σε χιαστι
τοποθέτηση,σχεδόν συμμετρικα,
η θάλασσα και στο βάθος οι σιλουέτες των νησιών σε αντίστιξη με τους γλάρους,η
επιμήκης γραμμή στους τρεις γλάρος και η μικρη στον απομονωμενο εναν,
οι γλάροι και τα βράχια στα οποία αναπαύονται[γιατί οι γλάροι γενικά είναι αεικινητοι]
μπορεί να είναι ένα close up στα βράχια των νησιών,να είναι εκεί,μία fractal ομοιομορφικη
απεικόνιση τους,δεν θα ήταν παράξενο να ήταν εκεί,η' τέλος πάντων αν ήταν, έτσι θα
ήταν,το ομοιο παντού,η αδιαφορία της φύσης,
ακόμη,η γραμμή του ορίζοντα χωρίζει την εικόνα γεωμετρικα σε δύο ίσα τμήματα,
το πάνω τμημα είναι κενό,το ελαφρύ,ο αέρας,το κάτω είναι πληρες,βαρύ,το νερό της
θάλασσας,
τα βράχια,τα πουλιά είναι που συνδέουν το κάτω με το πάνω,τα πουλιά θα ανέβουν πάνω,
στον ουρανό,και θα κατέβουν κάτω,στη θάλασσα,αυτό δείχνεται με τον άνοιγμα των
φτερών του γλάρου,
επίσης τονίζεται η ακινησία του πίσω πλάνου,η άχρωμια του,η άχρωμια του χειμώνα,
κι αν μετρήσουμε θα βρούμε οι θέσεις γλάρων,νησιών, να έχουν σχέση με τη χρυσή τομή
φ,
Ας δούμε τώρα τι μπορεί να συμβαίνει στους(με τους) γλάρους,τι τους συνδέει και τι τους
διαχωρίζει,ποια η αφήγηση [η' και ποιες αφηγήσεις,stories]επιτρέπουν οι σχετικές θέσεις
τους;
ας επιλέξουμε αυθαίρετα[αν και όχι τόσο]την love affair story,να αντανακλουν,
[να αντιστοιχούν σε] ερωτικές θέσεις οι θέσεις τους,
βέβαια εδώ εδώ αναγκαστικα θα δανειστούμε τον ανθρωπομορφισμό,θα ερμηνεύσουμε
[θα έλεγα θα ερευνησουμε,θα επιβαλουμε,θα συμπερανουμε] με βαση τις ανθρώπινες
αναλογίες,τα ανάλογα ανθρώπινα ,
ας αρχίσουμε την ανθρωπομορφικη διήγηση των γλάρων,[την ερωτική υπόθεση]:
οι δύο χιαστί γλάροι είναι ζευγάρι,στην υπόθεση μας παράνομο και κάποιος τρίτος,
ο γλάρος που σηκώνεται να πετάξει,το αντιλαμβάνεται[το πήρε μάτι] και τρέχει[πετάει]
να πληροφορησει[να το σφυρίξει]στον απατημενο,τον αριστερά ακραίο μοναχικό γλάρο,
ο οποίος αγνοει τι του συμβαίνει,γι'αυτο και κοιτάζει αλλου[δεν έχει πάρει χαμπάρι τι
συμβαίνει],
από το ζευγάρι,ο ένας[η μία]εχει αντιληφθεί τι θα συμβεί γι'αυτό και ανησυχεί γυρνών-
τας το κεφάλι προς το φοβερό μέρος που θα γίνει η αποκάλυψη,
ο άλλος[η άλλη]ανίδεος[η][αν και εκ της παράνομης θέσης του πρέπει να...προϊδεάζεται]
απολαμβάνει την ευτυχία του,ρομαντζαρει στο ωραίο τοπίο,
δηλαδή οι δύο ακρινοι είναι ανιδεοι,ο[η] απατημενος[η] και ο[η] εραστής [ερωμένη]
και οι δύο που γνωριζουν είναι στο ενδιάμεσο,
αυτος[η] που θα μαρτυρήσει είναι κοντά στους εραστές και είδε αυτό που θα μαρτυρή-
σει,ενώ αυτος[η] που είναι απατημενος[η] είναι μακριά[έχει βαρια μεσάνυχτα],απομα-
κρυσμένος[η],δεν βλεπει[κοιτάζει αλλου,και θα του ανοιχτούν τα μάτια σε λιγο],
η συνέχεια της ιστορίας[μετά από όλη αυτή...την ιστορία] γνωστη [διαζύγιο κλπ η' ίσως και
με άλλη εξέλιξη, αβεβαιον εστί του ανθρωπου],the end του μελοδράματος,
Ομως,μπορει να συμβαίνει και κάποιο άλλο ανθρωπομορφικο affair στους[με τους]
γλάρους,
the seagulls' affair,
Ας τους αφήσουμε,λοιπόν, ήσυχους,αθώους,ανιδεους αμετοχους,φυσικούς στην
χειμωνιάτικη συνέδρια τους κι ας θαυμάσουμε την εκπληκτική ύπαρξη τους,
Μέσα στη μεταφυσική ουτοπία της φωτογραφίας,
Τα των ανθρώπων τοις ανθρώποις
Τα των γλάρων τοις γλάροις
Πουλια είναι και πετούν και πετονται
.
.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου