1. ακολουθουν - Τα ευρηματα δεν εντασσονται στη λογικη καποιας τελετουργικης χρησης . Στη συγκεκριμενη περιπτωση βρισκομαστε σε ενα απολυτο κενο.
2. ακριβεια - Ηταν αδυνατο να σχηματισθει καποια ιδεα γι ' αυτο .Το βλεμμα λοξοδρομησε αγυμναστος ακροβατης τυχαιων συναρμογων. Καμια αρχιτεκτονικη δεν αποκαλυπτονταν .
3. αντιθεση - Ειναι φανερη στο εργο αυτο η αντιληψη μιας δραματοποιησης των συμβαντων η ' των καταστασεων .Υπαρχουν πληθωρα σκηνων με μορφες σε απελπισια η ' τρομακτικη εξουθενωση του σωματος .
4. αντικειμενο - στα ρουχα τα χρωματα , που χρησιμοποιηθηκαν ηταν το κοκκινο και το κιτρινο , τα μαλλια εβαφαν κοκκινα , για
περιδεραιο στο λαιμο κοχυλια , που οι παραθαλασσιοι αποκαλουν αβασκαντηρες .
5. απαιτηση - εκεινο το πορτρετο ειχε βασισθει στις απαιτησεις της μοδας , με επιτιδευμενη χαρι , που κολακευε . Η εικονα μιας μηχανικης αναπαραγωγης .
6. απλο - τα σπιτια τους απο πετρα και τα σχηματα τους κυβοι . Τα τοπια γυρω και περα ηταν επιπεδα διακοπτομενα σε ορισμενα σημεια απο την καθετη φιγουρα ενος δεντρου .
7, αποδειξη - Το δωματιο ηταν στολισμενο με λεπτοδουλεμενα υφασματα και ψιλοκεντημενα κεντηματα . Το παραθυρο ανοιγε προς το λιμανι , αναμεσα στα σκαρια και τα καταρτια σκαμπανεβαζαν οι ναυτες τις διαταγες τους.
8. αποδοση - κυκλοφορεσαν διαφορα ασυστολα ψευδη .Δεν αντιστοιχουσαν καθολου με την πραγματικοτητα . Ηταν στους παντες γνωστο πως ολα αυτα υποκινουνταν . Απο εκεινο το ανδρεικελο της αλαζονιας .
9. βιβλιο - Θα παρατηρησουμε σταθερη προοδο στην αναπαρασταση του ανθρωπινου σωματος . Τα τοπια ηταν σχηματικα . Ειναι ευκολο να περιπεσουμε σε λαθη αν τυποποιησουμε σε μια '' τεχνοτροπια '' .
10. γινεται - Δεν ειχε κανενα νοημα να ζει σε μια αγνωστη κατασταση , χωρις την παλαια αιγλη των πραγματων . Η εξιστορηση
θα περιστραφει γυρω απο αυτη την παρακμη .
11. γνωση - Πολλοι απο τους ανθρωπους αφησαν πισω τους μια εικονα . Για αλλους εχει καταγραφει ενα περιστατικο απο τη ζωη τους . Κατα μερικους επινοημενο .Ειναι δυσκολο να αποδωθει η προσωπικοτητα ενος ανθρωπου . Ο ανθρωπος χανεται μαζυ με τις εικονες που τον δημιουργησαν [ η ' τον κατασκευασαν ] .
12. γραμμη - στα ονειρα του συναναστρεφονταν με διαφορα ζωα , κυριως αλογα , ελαφια και πουλια . Μετα σημειωνε τα ονειρα και τα χρησιμοποιουσε για υλικο στις ιστοριες του .Σε μια απο αυτες ο ηρωας ονειρευονταν αλογα , ελαφια και πουλια , επειτα τα κατεγραφε και τα χρησιμοποιουσε στις ιστοριες του .
13. διαστημα - Μεσα σε συντομο χρονικο διαστημα πολλα εξαφανιστηκαν η ' καταστραφηκαν . Ειναι αδυνατο να σχηματισουμε ολοκληρωμενη εικονα απο τα τυχαια και μεμονωμενα αποσπασματα , που ανευρεθηκαν .
14. διαφορα - εξακολουθει ομως να συνειθιζεται στα νησια αυτος ο τροπος ναυπηγησης σκαφων . Στις εικονες παρουσιαζονται οι κωπηλατες σαν αθλητες , με εντονα τα μυωδη χαρακτηριστικα . Στις γυναικες υπερισχυσε ο τυπος της λεπτης και ψηλής φιγουρας .
15. εξαιρεση - Στις στοες στεγαζονταν μαγαζια και εμπορικα . Οι ξενοι διανυκτερευαν και το πρωι με τρενα αναχωρουσαν . Ωστοσο
προλαβαιναν να αποκομισουν ορισμενα νεα στοιχεια .
16. εξηγηση - Εκει βρηκε προσφορο εδαφος για την εξασκηση της δεξιοτεχνιας του . Στα περιχωρα της πολης βρηκαν καταφυγιο αλλοι καταδιωγμενοι . Ο συναγωνισμος ηταν τεραστιος και η φθορα επηλθε μοιραια .
17. εκπληξη - Οταν καταλαβε τα υστερνα του , σχεδιασε στη βαση του ποτηριου , που επινε νερο τοσα χρονια , το πληρες ονομα του.
Αυτο το κατεγραψε στη ματαιοδοξια του και αποσυρθηκε οπως τα εσχατα των οντων .
18. εννοια - αφηγηται , πως ο ηρωας ηταν δεμενος σε δεντρο , ανισχυρος , και περιμενει να τον γδαρει ο αντιπαλος του με το μαχαιρι του . Το δερμα του σε τιποτα χρηστικο δεν ωφελισε .
19.επαναληψη - η αφηματικη σκηνη του θηριου , που βοσκει αναμεσα στα χορτα , περιτριγυρισμενο απο περισσοτερες απο διακοσιες μορφες ανθρωπων .Το εργο υπογραφεται απο τον αγγειοπλαστη και τον ζωγραφοποιο .
20. επιρροη - Εκεινος ο ανθρωπος στα νιατα του ηταν λιγεροκορμος και τα ποδια του βασταγαν το σωμα του στις περιπλανησεις . Η σοφια , που αποκομισε του εγυρε το κορμι , και
για τις ασωτειες , που επραξε , δεν μετανιωνει . Ο ανθρωπος ειναι οι πραξεις του .
21. εσωτερικο - το ενδιαφερον τους να αποδωσουν με τολμηρη ακριβεια αποτελουσε σημαντικο στοιχειο .Στο μελλον βρεθηκαν πολλοι χωρις δουλεια και με μια κοινοτυπη ζωη .
2. ακριβεια - Ηταν αδυνατο να σχηματισθει καποια ιδεα γι ' αυτο .Το βλεμμα λοξοδρομησε αγυμναστος ακροβατης τυχαιων συναρμογων. Καμια αρχιτεκτονικη δεν αποκαλυπτονταν .
3. αντιθεση - Ειναι φανερη στο εργο αυτο η αντιληψη μιας δραματοποιησης των συμβαντων η ' των καταστασεων .Υπαρχουν πληθωρα σκηνων με μορφες σε απελπισια η ' τρομακτικη εξουθενωση του σωματος .
4. αντικειμενο - στα ρουχα τα χρωματα , που χρησιμοποιηθηκαν ηταν το κοκκινο και το κιτρινο , τα μαλλια εβαφαν κοκκινα , για
περιδεραιο στο λαιμο κοχυλια , που οι παραθαλασσιοι αποκαλουν αβασκαντηρες .
5. απαιτηση - εκεινο το πορτρετο ειχε βασισθει στις απαιτησεις της μοδας , με επιτιδευμενη χαρι , που κολακευε . Η εικονα μιας μηχανικης αναπαραγωγης .
6. απλο - τα σπιτια τους απο πετρα και τα σχηματα τους κυβοι . Τα τοπια γυρω και περα ηταν επιπεδα διακοπτομενα σε ορισμενα σημεια απο την καθετη φιγουρα ενος δεντρου .
7, αποδειξη - Το δωματιο ηταν στολισμενο με λεπτοδουλεμενα υφασματα και ψιλοκεντημενα κεντηματα . Το παραθυρο ανοιγε προς το λιμανι , αναμεσα στα σκαρια και τα καταρτια σκαμπανεβαζαν οι ναυτες τις διαταγες τους.
8. αποδοση - κυκλοφορεσαν διαφορα ασυστολα ψευδη .Δεν αντιστοιχουσαν καθολου με την πραγματικοτητα . Ηταν στους παντες γνωστο πως ολα αυτα υποκινουνταν . Απο εκεινο το ανδρεικελο της αλαζονιας .
9. βιβλιο - Θα παρατηρησουμε σταθερη προοδο στην αναπαρασταση του ανθρωπινου σωματος . Τα τοπια ηταν σχηματικα . Ειναι ευκολο να περιπεσουμε σε λαθη αν τυποποιησουμε σε μια '' τεχνοτροπια '' .
10. γινεται - Δεν ειχε κανενα νοημα να ζει σε μια αγνωστη κατασταση , χωρις την παλαια αιγλη των πραγματων . Η εξιστορηση
θα περιστραφει γυρω απο αυτη την παρακμη .
11. γνωση - Πολλοι απο τους ανθρωπους αφησαν πισω τους μια εικονα . Για αλλους εχει καταγραφει ενα περιστατικο απο τη ζωη τους . Κατα μερικους επινοημενο .Ειναι δυσκολο να αποδωθει η προσωπικοτητα ενος ανθρωπου . Ο ανθρωπος χανεται μαζυ με τις εικονες που τον δημιουργησαν [ η ' τον κατασκευασαν ] .
12. γραμμη - στα ονειρα του συναναστρεφονταν με διαφορα ζωα , κυριως αλογα , ελαφια και πουλια . Μετα σημειωνε τα ονειρα και τα χρησιμοποιουσε για υλικο στις ιστοριες του .Σε μια απο αυτες ο ηρωας ονειρευονταν αλογα , ελαφια και πουλια , επειτα τα κατεγραφε και τα χρησιμοποιουσε στις ιστοριες του .
13. διαστημα - Μεσα σε συντομο χρονικο διαστημα πολλα εξαφανιστηκαν η ' καταστραφηκαν . Ειναι αδυνατο να σχηματισουμε ολοκληρωμενη εικονα απο τα τυχαια και μεμονωμενα αποσπασματα , που ανευρεθηκαν .
14. διαφορα - εξακολουθει ομως να συνειθιζεται στα νησια αυτος ο τροπος ναυπηγησης σκαφων . Στις εικονες παρουσιαζονται οι κωπηλατες σαν αθλητες , με εντονα τα μυωδη χαρακτηριστικα . Στις γυναικες υπερισχυσε ο τυπος της λεπτης και ψηλής φιγουρας .
15. εξαιρεση - Στις στοες στεγαζονταν μαγαζια και εμπορικα . Οι ξενοι διανυκτερευαν και το πρωι με τρενα αναχωρουσαν . Ωστοσο
προλαβαιναν να αποκομισουν ορισμενα νεα στοιχεια .
16. εξηγηση - Εκει βρηκε προσφορο εδαφος για την εξασκηση της δεξιοτεχνιας του . Στα περιχωρα της πολης βρηκαν καταφυγιο αλλοι καταδιωγμενοι . Ο συναγωνισμος ηταν τεραστιος και η φθορα επηλθε μοιραια .
17. εκπληξη - Οταν καταλαβε τα υστερνα του , σχεδιασε στη βαση του ποτηριου , που επινε νερο τοσα χρονια , το πληρες ονομα του.
Αυτο το κατεγραψε στη ματαιοδοξια του και αποσυρθηκε οπως τα εσχατα των οντων .
18. εννοια - αφηγηται , πως ο ηρωας ηταν δεμενος σε δεντρο , ανισχυρος , και περιμενει να τον γδαρει ο αντιπαλος του με το μαχαιρι του . Το δερμα του σε τιποτα χρηστικο δεν ωφελισε .
19.επαναληψη - η αφηματικη σκηνη του θηριου , που βοσκει αναμεσα στα χορτα , περιτριγυρισμενο απο περισσοτερες απο διακοσιες μορφες ανθρωπων .Το εργο υπογραφεται απο τον αγγειοπλαστη και τον ζωγραφοποιο .
20. επιρροη - Εκεινος ο ανθρωπος στα νιατα του ηταν λιγεροκορμος και τα ποδια του βασταγαν το σωμα του στις περιπλανησεις . Η σοφια , που αποκομισε του εγυρε το κορμι , και
για τις ασωτειες , που επραξε , δεν μετανιωνει . Ο ανθρωπος ειναι οι πραξεις του .
21. εσωτερικο - το ενδιαφερον τους να αποδωσουν με τολμηρη ακριβεια αποτελουσε σημαντικο στοιχειο .Στο μελλον βρεθηκαν πολλοι χωρις δουλεια και με μια κοινοτυπη ζωη .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου