I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-INTERACTIONS- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.


INTERACTIONS-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
.
.
INTERACTIONS-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
.
.
[προχειρη σημειωση]
απο την Ομονοια ενα κλικ στα Χαυτεια,ενας ζητιανος απλωνει
το χερι,δεν τους αφηνουν στο σταθμο,χα...λαει η βιτρινα,
τι ειναι αυτος ο ανθρωπος;προσπερναμε,τι ζηταει;τι ειναι;
κοιτα!απαντα!πες μου! ρωταω!να μαθω!
ζητιανος;φτωχος;αστεγος;ανεργος;τρελλος;απατεωνας;
τι στο διαολο ειναι αυτος ο τυπος;ποιος θα μας πει;και τι
θελει εδω μπροστα μας,στα ποδια μας;
να δρασουμε!
.
.
-καμια φωτογραφιση που περιεχει ανθρωπους δεν ειναι αθωα-
.
.
Μετρικος Χωρος Λεξεων Ελληνικων
.
απ'το πρωι ανεβασμενος σε σκαλα
βαφει τον ουρανο γαλαζιο
.
.
Αντονιο Τορες Ερεδια εγεννησε Φρεντερικο Γκαρθια Λορκα
Φρεντερικο Γκαρθια Λορκα εγεννησε Παμπλο Πικασο
Παμπλο Πικασο εγεννησε τη Γκουερνικα
Γκουερνικα εγγεννησε τον Ανθρωπο
.
.
Artaud-Van Gogh-Diptych
.
«Ενας κόσμος που μέρα νύχτα τρώει όλο και περισσότερο αυτά που
δεν τρώγονται, για να φέρει σε πέρας την κακή του πρόθεση, δεν έχει
παρά να το βουλώσει».
Αντωνεν Αρτω

Τι στο διαολο γινεται μ'αυτον τον ηληθιο κοσμο;
.
.
περιεργο πως απομονωνοντας λεξεις απο εναν ανθρωπο
δημιουργουνται οι επιθυμιες μας
.
.
η εικονα του Εζρα Παουντ οταν συνεληφθει 2 Μαιου
1945
.
Εζρα Παουντ,ποιητης,συνεργαζομενος με τον
Μουσολινι,συνεληφθει απο Ιταλους ανταρτες στις
2 Μαιου 1945,στις 3 Μαιου βρεθηκε στο αμερικα-
νικο στρατοπεδο της Πιζας και κλειστηκε σε ανοι-
κτο κλουβι,για 25 μερες,καθε νυχτα του εριχναν
ενα δυνατο προβολεα πανω του να του γδαρουν
το μυαλο,στη Πιζα ο ποιητης εγραψε το αριστουρ-
γημα -Τα Καντος της Πιζας-The Pisan Cantos-
ετσι συνεχισε τη μαχη του ο μεγαλυτερος ποιητης
του 20ου αιωνα εναντια στην απανθρωπη και εφια-
λτικη USURA των Τοκογλυφων των Μονεταρι-
στων και των Ισχυρων
.
.
Ο Ελλην Σοφος Σωκρατης
.
ειδαμε στο εκκλησακι την εικονα,αναμεσα στις αγιογραφιες,
μετα εκπληξεως μεγαλης,εγγραφεν ''Ο ΕΛΛΗΝ ΣΟΦΟΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ'',
πολυ συγκινηθηκαμε και θυμηθηκαμε;
''απο το να ζω αδικα προτιμω να πεθανω.
Να μη λενε,να ο Σωκρατης που αλλα διδασκε και αλλα επραττε'',
Το βραδυ που γυρισαμε στα σπιτια μας ειπαμε την ιστορια του
στα παιδια μας
.
.
Τζουλιο Καιμης-συγγραφεας-ζωγραφος.
.
1982,βρεθηκε σ'ενα δρομο της Ριζουπολης πεσμενος νεκρος ο παιδα-
ριογερων Τζουλιο Καιμης συγγραφεας και ζωγραφος,
φιλος και ομογαλακτος του Κοντογλου του Τσαρουχη του Πικιωνη
του Χατζηκυριακου Γκιγκα του Παπαλουκα
του Μπαρμπα Γιαννη Μπραχαλη του Αντωνη Μολλα του Καραγκιοζη
Καραγκιοζοπουλου κι εκει στο δρομο εκεινο βυθιστηκε στους ωραιους
και χρησιμους τοπους του οπου το Ολον στο Απλο κι  οπου ειναι Ου Τις \
και Πας Τις μεσα στη Παλιντονη Αρμονιη του Ηρακλειτου εκεινος ο
μη-εγωιστης ο αποσιωπημενος ο ανακουος ο μη ψογου και ο μη-
επαινου ζηλωτης ο φτωχος ηρωας του Παπαδιαμαντη ο εραστης
λιτου οικου μ'αυλη πλακοστρωτη και καρποφορα κληματαρια σε κηπο
ολογυρα ελληνικο με θαλασσα  και κυπαρισσια κι ελιες σε μετεωρα
βουνα
το ατομο ενος συνολου ο περιεχων των αντιφασεων της πραγματι-
κοτητας του πεπερασμενου και του απειρου του κινητου κσι του
ακινητου
του ηχηρου και της ησυχιας των αορατων και των ορατων του ου-
ρανου και της γης ετσι ετοιμος απο καιρο κεκυρομενος
κυλλησε στο χρονο αχρονος χρονιος ο φτωχος του κοσμου Τζουλιο
Καιμη πληρης Ελλην εν συνολω κοσμω ακακος
.
.
 Ανταμ Σμιθ -οικονομολογος
.
Interaction
οταν για 10 χρονια απο το 1766 μεχρι το 1776 ο Ανταμ Σμιθ εγραφε
το 5τομο εργο του ''Μια ερευνα της φυσης και των αιτιων του πλουτου
των εθνων'' σε καθε πλουσιο αντιστοιχουσαν 500 φτωχοι.
Ποια τα ορια της εξουσιας κσι ποια τα ορια της επαναστασης;
Και ποιος ο ρολος του ''αορατου παραγοντα '' στη συγκροτηση
του ατομικου και γενικου πλουτου;
Οταν οι πλουσιοι σπαταλουσαν για λογους ματαιοδοξιας και
οι αδυνατοι δεχονταν τους δυνατους σαν κατι το φυσικο
.
.
 Τζον Στιουαρτ Μιλ-φιλοσοφος 19ου αιωνα
.
Interaction
(Σημειωσεις του Τζον Στιουρτ Μιλ που θα ευρισκα)
κοιταζω τη Χαριετ,σε τι διαφερει απο μας τους  αντρες;εξυπνη,ευαι-
σθητη,δημιουργικη,πιστευει πως η ατομικη ελευθερια ειναι το παν
και η ευτυχια προερχεται απο τονα ωφελεις τους αλλους,κι ομως
αυτος ο θαυμασιος ανθρωπος που ειναιη Χαριετ συζυγος φιλη συνερ-
γατιδα κσι οι αλλες γυναικες στερουνταιτο δικαιωμα να ψηφιζουν,
που το εχει κι ο πιο ανοητος κι ο πιο αχρηστος αντρας,στερουνται
το δικαιωμα να συναποφασιζουν για το καλο και τηπροοδο της κοι-
νωνιας,για την ωφελια της,
η ελευθερια του πολιτευματος μας ειναι μιση,ειναι κουτση,απατη,
πρεπειαυτο το ανελευθερο βλαβερο καθεστως να ανατραπει προς
ωφελος της κοινωνιας,της ανθρωποτητας
.
.
 Βενσεντ Βαν Γκογκ-ζωγραφος
.
Interaction
στο καλοκαιρι μεσα με τα μεγαλα καματα υποχωρει το πρασινο
και υπερτερει το κιτρινο ,μεχρι την απολυτη κυριαρχια
του στα χορτα,οπως στερευουν απο νερο τα ρυακια και
ξεραινονται ετσι στεγνωνουν απο χυμους τα φυλλα,
δεν τελειωνει ομως τιποτα,η αρχη ενος νεου κυκλου ειναι,
στο βαθος ολα ξαναρχιζουν
.
.
 Εζρα Παουντ-ποιητης
.
Interaction
words like history
be η θαλασσα στα βραχια
λευκολενος landscape
and morning the Κιρκη at west window
ποιο το κερδος της ψυχης
σ'αυτους τους τοπους
τοσα γεγονοτα
αδειασαν τον χρονο
και η φωνη του Ελπηνορα,ακου
(παλι σ'αυτον επιμενω)
voicing ερωτηματα whirling
τι; που;πως;ποτε;
when what how where?
τοσα ερωτηματα αιων παις παιζων πεσσευων εστι
the idiots men που χαθηκαν
το κερδος μιας κουφιας ματαιοδοξιας
.
.
 Ο Καραγκιοζης μου -με το Μεγαλεξανδρο
.
Interaction
Μεγαλεξανδρος:(με επαρση)λοιπον καραγκιοζη μου,που λες,εγω εκανα
την Ελλαδα Μεγαλη και Ξακουστη στα Περατα του Κοσμου!
Κσραγκιοζης:που λες Αλεκο μου με τα κυδωνια το σημερον σημερον η
Μεγαλη Ελλαδα καταντησε αυτη η μικρη ξεχαρβσλωμενη παραγκα!
Ορε δοξες ξελιγωλαμογιενιες!
.
.
 καρπουζι και σταφυλια
.
Interaction.
reding the watermelon
and
circling
the grape-spheres
-
κοκκινιζοντας το καρπουζι
και κυλωντας τις σφαιρες των σταφυλιων
.
.
 Τζειμς Τζοις -συγγραφεας
.
Interaction
απο την Ομονοια με το μετρο στο Συνταγμα μετρησε 2"47""
απο 11:31":42"" -σε 11:34":29"",στο Συνταγμα τουριστες,φωτο-
γραφιζαν τη Βουλη ,τα περιστερια μετα απο 'να τουρ στον αερα
προσγειονονταν λιγα μετρα πιο περα,αεναως πανω-κατω,η κυκλο-
φορια των αυτοκινητων μεγαλη,κυλουσαν στη λεωφορο,κατεβηκε
τη Μητροπολεως,στη Μητροπολη εστριψε δεξια προς την Ερμου,
ανεβηκε την Ερμου,διπλα του ανθρωποι εκαναν σοπινγκ,στο Συνταγ-
μα εστριψε στη Σταδιου,στη παλια Βουλη ενα ζευγαρι τουριστες,
σγγλοσαξωνες,τον παρακαλεσαν να τους φωτογραφισει μπροστα
στο αγαλμα του Κολοκοτρωνη,τον ευχαριστησαν θενκ γιου,κοιταξε
το ρολοι,12:51":17"",περασε απο τη μερια που ηταν το βιβλιοπω-
λειο του Καουφμαν,μετα τη πλατεια Κοραη περασε απεναντι,
1:02":35""ηταν στα Χαυτεια,εκανε το γυρω της Ομονοιας δεξιοστ-
ροφα,Αθηνας,Πειραιως,Αγιου Κωμσταντινου,Κοτοπουλη,
3ης Σεπτεβριου,Πανεπιστημιου,Σταδιου,Αθηνας,στο περιπτερο
χαζεψε τα περιοδικα,1:35":23"" κατεβηκε στον υπογειο σταθμο,
1:36":21 ηταν στο μετρο,μετρησε 2" 51"" μεχρι το Συνταγμα,κατε-
βηκε,1:40":02"" στη πλατεια
.
.
Σιγκμουντ Φροιντ-ψυχολογος
.
Interaction
ειδε ενα ξενο προσωπο,το κοιτουσε,προσπαθουσε να θυμηθει,
τωρα δεν του φαινονταν εντελως αγνωστο,η φωνη,καπου την
ειχε ξανακουσει,ιδιαιτερα μια λεξη,''νερο'',μια εικονα επανερχονταν
θολη,εκανε προσπαθεια να τη ξεκαθαρισει,ενας κηπος,ενα τραπεζι με
λευκο τραπεζομαντηλο,ενα ανθοδοχειο με φρεσκα τριανταφυλλα,
κοκκινα,ενα γυαλινο δοχειο ,απεναντι μια νεαρη γυναικα,βλεπει
καθαρα το προσωπο της,εχει το προσωπο αυτης της ξενης γυναικας,
την παρατηρει που περνει το γυαλινο δοχειο και γεμιζει με νερο
ενα ποτηρι,ακουει τον ηχο του νερου,επειτα η εικονα θολωνει,
το προσωπο μπροστα του,παραμενει αγνωστο
.
.
 Οδυσσεας Ελυτης-ποιητης
.
Interaction
εμεις εχουμε τη γλωσσα μας
οποτε θελουμε την οργωνουμε
τη σπερνουμε με τα φωνηεντα και τα συμφωνα μας
κι εχουμε σοδεια τις ελληνικες λεξεις μας
να μην μας λειψει σε κανεναν καιρο
ουτε ο Ομηρος ουτε ο Σολωμος
ουτε ο Μακρυγιαννης ουτε ο Αισχυλος
ουτε κι εγω ακομα ο ταπεινος
.
.
 ελληνικο τοπιο
.
Interaction
μεταφυσικη ενος ελληνικου τοπιο
.
φωνη πουλιου σε κλαδι δεντρου
η ρυθμικη ανασα του σπορου
το φωτεινο κυματισμα του πρασινου
και το υφασμα των χωραφιων
η αιωρηση του αερα
.
.
 Ελληνικο τοπιο στο φως
.
Interaction
το φως ανασαινει στα δεντρα
κυκλοι πρασινοι ισορροπουν τον αερα
ενα φυλλο επιστρεφει ανεπαφο απ'την αιωνιοτητα
τι αναδευει τις πετρες κι ακουγονται οι λεξεις τους
καθαρες ;
μια πνοη αποσταση ολος ο κοσμος
.
.
 αχλαδι και ροδι-χρωματικη ενοτητα
.
Interaction
Χρωματικη Θεωρια
-τα χρωματα εχουν την δικη τους οντοτητα(οντολογια)_
με την πραγματικοτητα (τα χρωματα της)εχουν ομοιοτητα,
οχι ταυτιση(ετεροτητα)
-τα χρωματα εχουν(δημιουργουν) μορφη αυτονομη(μορφογεννεση)
-εχουν (θεμελιωνουν)δομη γλωσσας(γλωσσολογικη υποσταση)
--εμφανιζουν(τυπωνουν)δημιουργουν το κειμενο τους,την αφηγηση
τους(αφηγηματικοτητα)
-τα χρωματα ειναι ενδιαφεροντα(πολλαπλοτητα φασεων)
.
.
 χταποδι
.
Interaction
ξυπνησαμε,αναξητησαμε τον Οδυσσεα,τον ψαξαμε,τον βρηκαμε σε
μια μακρυνη παραλια,χτυπουσε στα βραχια ενα χταποδι,το εβρεχε
στο νερο κι επειτα το γουλιαζε,πλησιασαμε,γυρισε και μας κοιταξε,
''ετσι και μας καποια δυναμη μας χτυπαει'',γελασε,''σε λιγο θα ειναι
ετοιμο να το ψησουμε'',το ψησαμε στην αμμο,μαζεψαμε ξυλα απο εκει
τριγυρω,αναψαμε φωτια κι οταν εγιναν καρβουνσ το βαλαμε πανω
να ψηθει,προσεχαμε να μην καει,το γυριζαμε,μοσχοβολισε,οταν ψη-
θηκε το μοιρασαμε και το φαγαμε,εφτασε να μας χορτασει,''ειδατε
ποσα λιγα χρειαζονται για να συντηρηθει ο ανθρωπος'',ειπε σοβαρος,
αυτα τα λογια τα κρατησαμε βαθεια μεσα μας,μεχρι τωρα τα κρατουμε,
που εκεινος δεν ειναι κοντα μας
.
.
at sea forms-μορφες στη θαλασσα
Interaction
.
Διπλοτυπιες
Diptychs

.η φωνη του ψαριου σε ακρωτηρι σχημα γλαρου
το υπολοιπο τ'ουρανου εσπασε σ'αμμο

the voice of fish at cape in shape of seagale
the rest of heaven broke in sand
.
.
 Λουις Μπουνιουελ-σκηνοθετης-και Σαλβαντορ Νταλι-ζωγραφος
 .
Interaction
στη τσιγκινη λεκανη σταζει το ρολοι τα δευτερολεπτα του,
στο δωματιο ενας μεγαλος καθρεφτης,λιγοστο φως,μια
νεα γυναικα φορωντας ενα ασπρο μακρυ νυχτικο μπαινει,
πηγαινει στον καθρεφτη,βαφει τα χειλη της,ακουγονται
καθαρα οι σταγονες που πεφτουν στη λεκανη,ενα δεκαχρονο
παιδι ανοιγει τη πορτα και μπαινει στο δωματιο,καθεται ορ-
θιο διπλα στη γυναικα,τη κοιταζει που βαφεται,αμιλητο,
Κλοζ’απ στα χειλη της γυναικας,μουσικη,φουγκα του Μπαχ,
φλου,σκοτεινιαζει το πλανο
.
.
 Νελσον Μαντελα-πολιτικος
.
Interaction

τα χρωματα ειναι χρωματα
οι ανθρωποι ειναι ανθρωποι
.
.
 Σαν Ρα-τζαζιστας
.
Interaction
ο ηλιος εχει τοσο πολυ φως και θερμαινει
οπως η μανα
.
.
 Αζαια Μπερλιν-φιλοσοφος
.
Interaction
ειμαστσν στην εξοχη,δικαια εξοχη,εξοχα,ποικιλια σε δεντρα κσι φυτα
και σε ζωα το υποψιζομασταν αν και δεν τα βλεπαμε και πολλα διαφο-
ρα πουλια πετουσανε,και σ’αυτο το θεαμα δεν αντιδρουσαμε ολοι το
ιδιο,αλλιως αντιδρουσαν τσ παιδια,αλλιως εμεις οι μεγαλοι,κι απο μας
αλλιως οι αντρες αλλιως γυναικες,κι ουτε μας ενοχλουσε που αντιδρου-
σαμε διαφορετικα,αντιθετα νιωθαμε ικανοποιηση,ευτυχια,που ειμασταν
ζωντα και αψυχα καθε ενα με τον δικο του τροπο
.
.
 flowers in vase
.
Interaction
flowers in vase

the Beauty
ειναι Ιδεα
.
.
 Γιαννουλης Χαλεπας-γλυπτης
.
Interaction
εγω ο Γιαννουλης Χαλεπας γλυπτης εκ του Πυργου της Τηνου
80 ετων
εν Αθηναι τη 7η Μαρτιω1931 στο σπιτι της Ειρηνης στην οδο
ΔαφνοΦυλλης
γραφω
τοτε οπου εδουλευα το γλυπτο της Σοφιας που χαθηκε νεα επαθαν τα
Νευρα μου ,δεν ηξερω πως,με πηραν και με κλεισανε στο Ψυχιατρειο
της Κερκυρας,οι γιατροι που κανανε την διαγνωση γραψανε πως επα-
σχα απο καταθλιψη,ειχα φοβιες και εκδηλωνα επιθετικοτητα,κι εγω
λεγω πως οι γιατροι ειχανε δικιο,αν ενθυμηθω πως αντεδρασα οταν
ηρθε η μητερα της Σοφιας να δει το προπλασμα του μνημειου και μου
ειπεν πως δεν της αρεσε τοτε εγω νευριασα πολυ κι εσπασα το κεφα-
λη της κορης,μετα εκεινη μετανοιωσε και ειπε να την κανω οπως
ηταν πριν και την εκανα να κοιμαται ,ομως ημουνα ανησυχος σαν
να ξεπερνουσε το κρεβατι εις το οποιον ηταν ξαπλωμενη,να περισ-
σευε,ετουτο με βασανισε πολυ,ενιωθα πως δεν ημουνα αληθινος
καλλιτεχνης,πως ημουνα ατεχνος και οταν με αφησαν απο το ιδρυ-
μα κι επεστρεψα στη Τηνο δουλευα στο πηλο και τα αφηνα ατελει-
ωτα 
.
.
 Κορνηλιος Καστοριαδης-φιλοσοφος
.
Interaction
ειναι θεμελιακη η εννοια της δημοκρατιας τον 4ο αιωνα στους αρχαιους
ελληνες, πρωτη αρχη,οπως στους προσωκρατικους φιλοσοφους,καμια
διακυβερνηση των ανθρωπων,καμια πολιτεια δεν νοειται χωρις αυτην,να
συμμετεχεις ισοτιμα στις αποφασεις ,στο κοινωνικο γιγνεσθαι και ταυ-
τοχρονα να εισαι υπευθυνος για την ορθη λειτουργια της,και φυσικα
ισονομος
.
.
 Μανωλης Αναγνωστακης-ποιητης

Interaction
και να σκεφτεις
πως υπηρξανε ανθρωποι που θελαν να πεταξουν τα κλειδια
που κλεινανε τις πορτες
που θελανε τα σπιτια τους να γινουν σπιτια ολων
κι αν δεν το καταφεραν
καθολου δεν σημαινει πως ειναι αδυνατο να γινει
.
.
Ρειναλντο Αρενας
.
Interaction
γιος αγράμματων χωρικών μεγάλωσε σε συνθήκες απόλυτης φτώχειας,
στη Κουβα,
ενας Δον Κιχωτης της Επαναστασης,
κυνηγηθηκε και φυλακιστηκε απο το καθεστως,αποκηρυγμενος,
εγκατελλειψε το 1980 τη Κουβα ''οικιοθελως'',μαζι με αλλους
250.000,στη Νεα Υορκη,
πριν πεσει η νυχτα,αυτη τη φορα πραγματικα οικιοθελως,το 1990,
εγραψε και υπεδειξε με ακραν ειλικρινεια και ακριβεια τον εναν και
μοναδικο υπαιτιο,
οχι την Επανασταση
''η θαλασσα,η ξεγνοισια της αμμου,τα παιχνιδια του νερου''
ο ησυχος ηρεμος υπνος του ανθρωπου
LIBERTAD θα πει ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
.
.
τα αλογα
.
Interaction
ποσο παραξενο σου φαινεται,μια πολυ ευχαριστη εκπληξη ειναι, να
βλεπεις ξαφνικα σε μια στροφη του δρομου καθως περπατας αλογα,
και μαλιστα ενα νεογεννημενο αλογακι,οταν ξερεις πως ο τεχνολογικος
πολιτισμος και η μηχανικη οικονομια και καλλιεργεια τα εχουν εξορισει,
εξαφανισει,
οσο υπαρχουν ανθρωποι που τ'αγαπουν ποτε δεν θα εξαφανισθουν,
αυτα τα περηφανα ομορφα ζωα των παιδικων μας χρονων,
η δυναμη και η εργατικοτητα-η μορφικη τους συμμετρια-
οπως ο Καρας μου ο Ντορης μου κι ο Μπουτσκος μου
.
.
Samuel Beckett-συγγραφεας
.
Interaction
μια εικονα του Beckett ειναι ενα κενο η' ενα πληρες.
Τιποτα ενδιαμεσο.
Μια λεξη αυτοδιαλυομενη σε μια ασυμπτωτη προταση
π.χ το πρασινο ενος δεντρου δεν ειναι απατη
η'
η ερωτηση για το χρονο δεν αφορα τον ανθρωπο
.
.
Vincent Van Gogh-Βενσεντ Βαν Γκογκ
.
Interaction
[τα ηλιοτροπια- η δημοπρασια]
.
Προβηγκια,Αυγουστος,1888,''πολυ ζεστη μερα,απραξια,τα μοντελα
ανεβαλαν τη ποζα'',επαρχια,αγροτικη ζωη,''ο αγροτης δενει,ενα με το
τοπιο'',τρια χρωματα κιτρινο,πρασινο,μπλε,''κιτρινο το ξερο χορτο'',
''πρασινο το φυλλο των θαμνων'',''μπλε ο ουρανος'',βαζο με
12 ηλιοτροπια,''γυριζει προς τον ηλιο στροβιλιζεται'',4 παραλλαγες
με τα ηλιοτροπια
Νεα Υορκη,Μανχαταν,2 Νοεμβριου 2013,21th Century Gallery,
10h at morning,δημοπρασια εργων τεχνης,καταμεστη η αιθουσα απο
πλειοδοτες,βαζο με 12 ηλιοτροπια ,εργο του 1888 του Βαν Γκογκ,τιμη
εκκινησης 10 εκατομυρια δολλαρια,''ακουω Κυριοι τις προσφορες'',
''Εγω'' ακουστηκε μια φωνη και μεσα απο το πληθος των παρευβρι-
σκομενων ξεχωρισε ενας αντρας που προχωρησε προς το μερος που
εκτειθονταν ο πινακας,οι αντρες της ασφαλειας κινητοποιηθηκαν
και ηταν σε ετοιμοτητα για παν ενδεχομενο,ηταν γνωστο και
το γεγονος της εξαφανισης του πινακα το 1948 απο μια εκθεση του
στο Οχαιο,ο κυριος απο μια πλαστικη τσαντα εβγαλε ενα βαζο με
ηλιοτροπια,''βαζο με 12 φυσικα ηλιοτροπια',ειπε,''αυτη ειναι η τιμη
που εγω προσφερω για τον πινακα'',''τη πραγματικοτητα'',συνεχισε,
αφησε το βαζο με τα ηλιοτροπια και γυρισε πισω στη θεση του,εξα-
φανιστηκε μεσα στο πληθος,''τρελος θα ειναι'',ειπε με χαμηλη φωνη
ενας κυριος στη κυρια διπλα του,''ειδες,το προσεξες,πως του ελειπε
το αριστερο αυτι;'',ειπε η κυρια με χαμηλη φωνη,''τι θελετε να πειτε,
πως ηταν ο Βαν Γκογκ;'',σχολιασε ειρωνικα ο κυριος,η κυρια μειδιασε
ελαφρα,''ποιος ξερει; ισως'',ανταπεδωσε την ειρωνια,
ο πινακας κατοχυρωθηκε τελικα για ενα πολυ μεγαλο ποσο σε εναν
γνωστο πολυεκατομυριουχο συλλεκτη.
μετα το τελος της δημοπρασιας κι αφου αδειασε η αιθουσα η καθα-
ριστρια μαζεψε το βαζο με τα ηλιοτροπια και τα πεταξε μεσα σε μια
μπλε σακουλα σκουπιδιων με κιτρινα δεσιματα μαζι με αλλα αχρηστα
.
.
Martin Heidegger Μαρτιν Χαιντεγκερ-φιλοσοφος
.
Interaction

πως καταλαβαινει το ον τον ιδιο τον εαυτο του;
καθε προταση για το ον ειναι πραγματικη;
τα ερωτηματα για το ον ειναι το ιδιο το ον;
ποια η οντοτητα του ειναι-εδω-τωρα;
ποσο μπορει ο Πλατων να συλλαβει το ον;
η διαφορα του οντος ενος φυτου απο το
ον του ανθρωπου ειναι οτι το ανθρωπινο ον
διερωταται για τον εαυτο του;
το ειναι ειναι η ουσια του οντος;
να γνωρισω σημαινει επαληθευω;
μια σαυρα σε τι ειναι υποδεεστερη;
η σκεψη ειναι προυποθεση η' απορροια του οντος;
η πραγματικοτητα του οντος υπαρχει η' δεν υπαρχει;
οι λεξεις των προσωκρατικων γιατι ειναι πλησιεστερα στο ον;
η γλωσσα ειναι μοχλος να ανακαλυψουμε την αληθεια;
σε ολα τα χωροχρονα το ον ειναι το ιδιο και το αυτο;
υπαρχουν διαφορετικα οντα στο ον;
το ειναι και τον ειναι διαφορετικα;
ο κοσμος ειναι ειναι η' ον;
τι σημασια[τι νοημα] εχουν τα ερωτηματα για το ειναι και το ον
αν ειναι αναπαντητα[μη-ειναι-απαντησιμα];
αν το ειναι μας ενδιαφερει γιατι μας ενδιαφερει;
ο χρονος ειναι προθυστερο του ειναι και του οντος;
το ειναι και το μη-ειναι ειναι το ειναι;
.
.
Paul Klee Παουλ Κλεε-ζωγραφος
.
Interaction

εστρωξε τη τεμπερα πανω στο γυαλι οταν στεγνωσε με τη βελονα
χαραξε ενα βιολι δεξια κι ενα πουλι[γενικα ενα πουλι]αριστερα πανω
χαρηκε για τα νεα του Der Blaute Reiter
για τον Βασιλι για τον Μακε για τον Μαρκ
εδω στο μετωπο χρωματιζει τα γερμανικα αεροπλανα
αυτος ο πολεμος,σκεφτεται,σκοτωσε τον Μακε και τον Μαρκ
χυθηκε το χρωμα του αιματος τους
ειμαι ζωγραφος δεν ειμαι πολεμοκαπηλος
στο Μπαχαους οι μορφες η απελευθερωση της δημιουργιας
στην Ιστορια η διωξη
μία αυτοπροσωπογραφία του με τον τίτλο Von der Liste gestrichten
[διαγραμμενος απο τη λιστα,των ναζιστων] ενα Χ στο προσωπο
οι πολιτικες και πολιτισμικες εκφρασεις του εργου του
''Ανοικω παντου''
.
.
Wassily Kandinsky Βασιλι Καντινσκι-ζωγραφος
.
Interaction

ενας αδειος λευκος μουσαμας,η πρωτη ευθεια γραμμη,δυτικα-βορεια,
χρωμα μαυρο,νοτια-ανατολικα κατω ενας κυκλος χρωμα μαυρο,η ζικ-
ζακ γραμμη στο κεντρο αριστερα,χρωμα κοκκινο,ενα ορθογωνιο τριγω-
νο διπλα,χρωμα μαυρο,ενας κυκλος τεμνει το τριγωνο στην ορθη
γωνια,κι ενας μικροτερος τεμνει το τριγωνο στην οξεια γωνια του
κατω,χρωμα γαλαζιο,ενα ορθογωνιο ανατολικα,χρωμα μαυρο,
στο κεντρο νοτια τρεις παραλληλες ισοπαχες ευθειες,χρωμα μαυρο,
μια ευθεια σε κλιση 60 μοιρες τις τεμνει,χρωμα κιτρινο,μια κλειστη
μη -κυρτη γραμμη,δυτικα,χρωμα μαυρο,ενα σκαληνο τριγωνο,γωνιες
120 μοιρων,40 μοιρων ,20 μοιρων,βορεια,χρωμα μαυρο,πεντε συγκλι-
νουσες ευθειες,σχετικες γωνιες  15 μοιρες,θεση βορειο ανατολικα,
διευθυνση βορειο-δυτικα,χρωμα μαυρο,ενας κυκλος ακτινας 10 εκ
τεμνει τις συγκλινουσες ευθειες,με κεντρο το σημειο συγκλισης τους,
χρωμα κοκκινο,ενας κυκλος ακτινας 5 εκ τεμνει τον κοκκινο κυκλο,
χρωμα κιτρινο,τελος του πινακα
-η μορφη και το χρωμα ειναι διακριτα,αλλα η συνθεση τους ειναι
μια νεα εικονα ,μια εσωτερικη αναγκαιοτητα του δημιουργου
-ωραιο ειναι αυτο που ειναι εσωτερικα ωραιο και αντιστροφα
-η δυναμικη της ευθειας,η εσωστρεφεια του κυκλου,η βαθυτητα
του μαυρου,το παθος του κοκκινου,η απειροτητα του γαλαζιου,
η ηρεμια του ορθογωνιου,η αντιπαλοτητα του τριγωνου
-εικονες που δεν υπαρχουν πουθενα,και εξαναγκαζουν την
εμφανιση τους,την ιδιαιτερη υπαρξη τους
-η ζωγραφικη μεχρι εδω εδειξε οτι ειναι εξωτερικα,τωρα ειναι
η ωρα να δειξει οτι ειναι εσωτερικα
-μια εικονα γεωμετρικων μορφων ειναι φαινομενικα ψυχρη,
εσωτερικα ειναι θερμη
-οι νομοι της τεχνης ητα απολυτοι απαραβιαστοι νομοι μεχρι τωρα,
απο εδω και περα δεν ισχυουν,καταργουνται
-το τριγωνο κατω απο μια οριζοντια ευθεια ειναι τελειως διαφο-
ρετικο απο το τριγωνο διπλα απο μια καθετη ευθεια
-η πραγματικοτητα και η φαντασια ειναι κατι αλλα δεν ειναι
το παν
-ενας πινακας με τιτλο''Η Αποδειξη του Ευκλειδη οτι οι Πρωτοι
Αριθμοι ειναι Απειροι''-να ενα παραδειγμα νεας εικονας
-η εικονα εχει συνεχως μεταβλητους αξονες θεασης,προς και που
να την κοιταξουμε
-αν αδυνατω να ερμηνευσω τον πινακα ειναι γιατι τον καταλαβαινω
-το εσωτερικο του χρωματος ειναι εξωτερικο της μορφης και
αντιστροφα το εσωτερικο της μορφης ειναι το εξωτερικο του χρω-
ματος
η δυναμικη τους ειναι ο πινακας
η αναγκαια εικονα
.
.
YVES KLEIN'S VOID TOUR
.
Interaction
New York.Middle Manhattan.βροχερη μερα(rainibg day).Μαρτης Mars 8
 .2014.ωρα 11:26 hour πμ.ο Υβ Κλαιν(Yves Klein)οδηγει μια Porsche 911
( is driving a Porsche 911 autocar) και αντιγραφει (is recording)τη βροχη
(rain)σε ενα μουσαμα στην οροφη του αυτοκινητου(a recording rain Klein
painting)-την Ιδεα την αισθανεσαι και την καταλαβαινεις (the Idea is felt
and known)Saut dans le Vide Monotone Symphony.
11:40 hour κατω (down)απο το Empire State Building.Imagine an Anthro-
pometrie(Φανταζεται μια Ανθρωπομετρια)A Full Anthropou - A Void Ant-
hropou(Ενα Πληρες Ανθρωπου-Ενα Κενο Ανθρωπου)-Ενα Σκακι Ιδεων και
Αντιληψεων(A Chess Chase of Ideas and Perceptions)-hour 11:50 on Broad-
way highway- in a Piet Mondrian swing boogie boogie moving the Autopor-
trait of Yves Klein Spatial Void Manifesto
.
.
.
INTERACTIONS-on Arthur C. Danto and Richard Rorty-philosophers- c.n.couvelis
χ.ν.κουβελης








Arthur C. Danto-philosopher-c.n.couvelis χ.ν.κουβελης

Interaction on Arthur C. Danto-philosopher-c.n.couvelis χ.ν.κουβελης

.η τεχνη πρεπει να χωρισθει σε δυο περιοδους,
'πριν Brillo Box'  και 'μετα Brillo Box'
' before Brillo Box'/ 'After Brillo Box'
οταν στις 21 Απριλιου το 1964 ο Andy Warhol στη Stable Gallery της Eleanor Ward στη
New York  εκθεσε το Brillo Box [Soap pads]

Andy Warhol's Brillo Box of 1964


.η 'ομορφια' δεν ειναι πια,απαραιτητο και αναγκαιο,συστατικο στοιχειο της τεχνης
-The End of Beautiful in Art
. η Guernica του Pablo Picasso δεν ειναι ενας ομορφος πινακας,αφου εχει σαν θεμα τον
απανθρωπο βομβαρδισμο της πολης Guernica στις 26 Απριλιου 1937 κατα τη διαρκεια
του Ισπανικου Εμφυλιου πολεμου,
η ελξη της προερχεται απο αλλου,απο τον ανθρωπιστικο κοσμο του φιλοσοφου Πλατωνα
.η τεχνη δεν οριζεται πια απο την αισθητικη
-The End of Esthetic in  Art



Guernica, 1937 by Pablo Picasso


.πως οριζεται κατι σαν τεχνη και κατι οχι;
η Mona Lisa Joconda με μουστακι,μουσι και την επιγραφη L.H.O.O.Q..ειναι εργο τεχνης
αν ειναι  readymades to 1919 απο τον Marcel Duchamp
.εργο τεχνης ειναι κι ο πορσελανινος ουρητητας που το 1917 ο  Marcel Duchamp υπογρα-
ψε "R.Mutt" κι ονομασε 'Fountain'[η κρηνη].



L.H.O.O.Q. (1919). Marcel Duchamp




Fountain by Marcel Duchamp  1917




Richard Rorty-philosopher-c.n.couvelis χ.ν.κουβελης

Interaction on Richard Rorty -philosopher-c.n.couvelis χ.ν.κουβελης

.ο κοσμος ειναι 'εκει εξω' κι οτι λεμε εμεις 'εδω' για τον κοσμο 'εκει εξω' δεν ειναι
στον κοσμο 'εκει εξω'

.η Λογικη ,προσοχη,πρεπει να μην καταντησει στην Συγχρονη εποχη η Ιερα Εξεταση
του Μεσαιωνα
.
.
.


Paul Gauguin-painter-c.n.couvelis χ.ν.κουβελης

INTERACTIONS-on  Paul Gauguin- c.n.couvelis χ.ν.κουβελης

στην Ταιτη κλεισε τα ματια για να δεις,εναν παραδεισο,το χρωμα ειναι σαν τη
μουσικη,η φωτεινη απαραμιλλη δυναμη του,μια γλωσσα για να γραψεις την
βαθεια ουσια,το ειναι,του κοσμου,εδω μπορεις να ζεις αιωνια,χωρις την αδιακοπη
μαχη του αυριο και χωρις την ενοχλητικη παρουσια των ηληθιων,η τεχνη ειναι
επανασταση οχι κουφια ματαιοδοξια,εδω η απειρη δυναμη της φαντασιας της φυσης
μου προσφερεται ως ανεκτιμητο δωρο,ελευθερα,εχω το δικαιωμα να τολμησω το
καθετι,θυμαμαιτον Vincent[ van Gogh ],αγαπουσε με παθος το κιτρινο χρωμα,ειχε
ακατανικητη αναγκη της ζεστασιας του,μην παιρνεις στα σοβαρα τους δηθεν μορφω-
μενους,θα σε καθηλωσουν σ'ενα αδιαφορο,ανιαρο, σημειο,στασιμο ανευρο,εδω οι
savages,οι αγριοι για μας τους ψευτοπολιτισμενους,απλα ζουν τη ζωη τους φυσικα,
χωρις τους ασφυκτικους,ηθικους και αλλους,εξαναγκασμους του δικου μας πολιτισμου,
πρωτογονοι αληθινοι,δεν θελω,οπως η επιστημη,να ερμηνευσω τη φυση,να βρω τον
ακριβη μηχανισμο λειτουργιας της,τους νομους που την κανονιζουν,αλλα να την νιωσω
απεραντα γοητευτικα απροσδιοοριστη,στοχος της τεχνης μου,με παθος επιθυμω να
ειναι,να δημιουργω,με τη μουσικη εννοια,συμφωνιες και αρμονιες της φυσης,
ο πολιτισμος,το ξερω,ειναι παραλυσια,αν καποιος δεν μπορει να τολμησει το αδυνατο
ειναι αναπηρος,σωματικα και πνευματικα,
.
.
.


Arshile Gorky-painter-c.n.couvelis χ.ν.κουβελης


Arshile Gorky  on Damnatio Memoriae- the artist and his mother
- c.n.couvelis χ.ν.κουβελης

 

Arshile Gorky-the-artist with his mother-1936


Arshile Gorky-the-artist with his mother-1936

Arshile Gorky [Vostanik Manoug Adoian] 21 July 1948
[INTERACTIONS on Arshile Gorky painter]-c.n.couvelis
-Arshile Gorky on Non Damnatio Memoriae-

θυμαμαι τη μανα,τα χερια της,'εχεις φαει;'τη ρωτησα,γυρισε το κεφαλι της αλλου,
κοιταξα προς τα'κει,ειδα εναν ανθρωπο να πεφτει,δεν ξανασηκωθηκε,'μανα,τι επαθε
αυτος ο ανθρωπος;'παλι δεν ακουσα τη φωνη της,τρομαξα,την ειδα χλωμη,'γιατι τα
χερια σου λιωνουν,μανα,γιατι δεν τρως;',πριν φυγει απ'το σπιτι η Agnes της ειχα πει
να βαζουμε ενα πιατο φαγητο καθε μερα για τη μανα πανω στο τραπεζι,'εχεις εμμο-
νες'αντεδρασε,ηξερα ειχε εραστη,τον ζωγραφο Matta,'μανα,καταλαβα'της ειπα'μας
διωχνουν,που θα βρουμε αλλη πατριδα;που θα ησυχασουμε;','ησυχασε'ακουσα τη φωνη
της,'δωσ'μου το σχοινι',εγω το κρατουσα γερα,δεν τ'αφηνα,'τι πας να κανεις;'ενιωσα τη
λυπη στη φωνη της,θυμαμαι την Αρμενια,δεν ξεχασα ποτε,τα νερα της λιμνης Βαν,
τις τρεις αδελφες μου,επειτα,πως αληθεια φτασαμε στο Ερεβαν στη Ρωσια;και το καραβι
που μας εφερε,εκτος τη μανα,εδω στην Αμερικη,τη ρωταω'μανα,τη φωτογραφια,που'μαστε
οι δυο μας,εγω κι εσυ,που την στειλαμε στην Αμερικη την πηρε ο πατερας;',σιωπη,'γιατι δεν
απαντησε;μας παρατησε',ακουσα την αναπνοη της βαρια,'σαν την Agnes','μη λες τετοια',
την ακουσα,ισα που ακουγονταν η φωνη της,αδυνατη με δυσκολια,'ειστε ολοι πολυ
αγαπημενοι',της ειπα για τη γυναικα  στη Νεα Υορκη που μου ειπε οταν θελησα να σπουδα-
σω ζωγραφικη,'οι Ρωσοι,μαλιστα, ζωγραφοι,καλλιτεχνες,εσεις οι Αρμενιοι ειστε μονο μετα-
ναστες,τιποτα αλλο,',ηθελα να εκφρασω τις ιδεες της εποχης μου,κι αυτη η γλωσσα της ζωγρα-
φικης μου ταιριαζε,μερικες φορες ζωγραφιζω δεκαπεντε η' κι οι εικοσι εικονες ταυτοχρο-
να,αυτο το κανω γιατι θελω ν'αλλαζω τη κατασταση του μυαλου μου,να'μαι στην αρχη,ποτε
να μην τελειωσει η action της ζωγραφικης,ο φιλος μου ο Willem [de Kooning],οταν το μαθει ,
θα στεναχωρεθει,το δεξι μου χερι με ποναει,το αισθανομαι παραλυτο,'απο τοτε που κρατησε
το αψυχο βαρος της μανας παρελυσε' του ειπα,εχανε βαρος,'μανα αδυνατισες,γιατι δεν τρως;',
δεν μου απαντησε,'στη πατριδα ειχαμε να φαμε'ειπα,η Agnes ηταν εικοσι χρονων οταν παν-
τρευτηκαμε,εγω τριαντα εφτα,τωρα ειμαι σαραντα τεσσερα,απο το 1915 στην Αρμενια περα-
σαν ακριβως 33 χρονια,η' δεν περασαν ποτε,η αιωνιοτητα,βασανιστικη,απο την απογαλακτιση
της μανας,'η μανα μου πεθανε απο ασιτια',απαντησα στην Agnes,'αυτο ειναι πραγματικοτητα,
δεν ξεφευγεις ευκολα απ'αυτη',αν ο πινακας που ζωγραφισα μου ταιριαζει,μ'αρεσει,αν δεν
μ'ευχαριστει δεν μ'ενδιαφερει καθολου πως θα τον εκτιμησουν  η' αν θα τον αγορασουν,
'μανα,ειμαι μονος μεσα στο σπιτι,μην ανησυχεις,το σχοινι ειναι γερο θ'αντεξει,ενα ελαχιστο
μας χωριζει',στην Αφαιρετικη ζωγραφικη καποιος βλεπει με το μυαλο οτι δεν μπορει με φυσι-
κο τροπο να δει με τα ματια,συλλαμβανεις πραγματα περα απ'το αισθητο,συρεις το απειρο
απο το πεπερασμενο,ειναι μια εκτιναξη σε αγνωστες περιοχες,'δεν το ξερεις μανα,αλλαξα
ονομα εγινα Arshile [Αχιλλεας] Gorky,γεωργιανης ευγενικης καταγωγης και συγγενης του
ρωσου συγγραφεα Maxim Gorky και σημερα,21 Ιουλιου του 1948 ξαναγινομαι αυτος που
ηξερες,ο μικρος σου Ոստանիկ Մանուկ Ատոյեան [Vostanik Manoug Adoian]'
.
.

Arshile Gorky on Non Damnatio Memoriae-painting c.n.couvelis χ.ν.κουβελης

Arshile Gorky on Non Damnatio Memoriae
-painting c.n.couvelis χ.ν.κουβελης
-Atom Egoyan  film Ararat
https://youtu.be/yfpIaEzXiz0


.
.
.


Johann Carl Friedrich Gauss-μαθηματικος-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

ευφυΐα VS  ιδεολογικη καταστολη - χ.ν.κουβελης  
lnteraction
       
- (Πολιτική Κριση/Παρατηρηση) :το συστημα εξουσιας(κράτος) παράγει και συντηρει
τους ιδεολογικους του μηχανισμους-καταστολης(εκπαίδευση, θρησκεία, έθνος, πολιτική,
δικαιοσύνη, στρατός, φυλακή, οικονομία,... ) για να εξουδετέρωσει το  ελεύθερο άτομο,
εμπλέκοντας το σε εξαναγκασμενη(και ηθικοποιημενη)αυτοματοποιημενη συμπεριφορά.                                        
-(Παράδειγμα) :δεκαετία 1780,Braunschweig, Γερμανία, ο δάσκαλος του δημοτικού σχολείου
για να εξασκήσει τα παιδιά στη πρόσθεση(η' να απαλλαγεί αρκετή ώρα από αυτά, κατά κάποιο
τρόπο να τα υπνωτίσει, κοιμιζοντας την φυσική ζωηραδα τους) τους είπε να προσθέσουν τους ακέραιους αριθμούς από το 1 έως το 100, τα παιδιά υπακουα άρχισαν την ανιαρή, (και μακρό-
χρονη άσκηση) :1+2+3+4+5+6+7+...+95+96+97+98+99+100,δηλ.1+2=3,3+3=6,6+4=10,10+5=15,15+6=21,
21+7=28,... κλπ, βαρετο, αλλά έπρεπε να το κάνουν, για να μορφωθουν(δεν υποψιάζονταν το ιδεολογικα ευφυές 'για να διαμορφωθουν' όπως αρμόζει στο σύστημα της εξουσιας, ομαδοποι-
ημενα υπό ιδεολογική καταστολή), όμως πάντα υπάρχει ένας ασταθμητος  παράγοντας κι
ανατρέπει αυτή την 'δήθεν ηπια' εξουσιαστική διαμορφωτικη τακτική, ένα παιδί σε πολύ λίγο
χρόνο σηκώθηκε κι εδωσε το αποτελεσμα(τη λύση, διάλυση του εξουσιαστικου ιδεολογικού εκπαιδευτικου μηχανισμου) 5050, ο εκπαιδευτικά αμόρφωτος δασκαλος(αλλά όργανο του συστήματος) στην αρχή σαστησε, 'τι;', γρήγορα, όμως συνήλθε, κι ειρωνευτηκε τον μικρό
μαθητή, 'αλήθεια, πως το έκανες αυτό καλό μου παιδί ;',κι ετοιμασθηκε να το επιπληξει (και
να το τιμωρήσει παραδειγματικα) για την απείθεια και την τεμπελιά του, το παιδί ψυχραιμα
(και άκρως λογικά) του εξέθεσε τους λογικούς συλλογισμους του:'παρατηρησα ότι 1+100=101, 2+99=101,3+98=101,...εως 50+51=101,οι ακέραιοι από το 1 έως το 100 είναι 50 τέτοια ζευ-
γάρια, 100 δια 2,με άθροισμα το καθένα 101,επομενως το άθροισμα των ακέραιων από το 1
έως το 100 είναι ίσο με 50 φορές το 101, δηλαδή 5050', ο δάσκαλος δεν μπορούσε να κάνει
τίποτα άλλο παρά να το παραδεχθει(αλλιώς ας πρόσθετε συνεχώς 1+2=3,3+3=6,6+4=10,κλπ
για να το επιβεβαιώσει) κι έτσι ο ευφυής(αντιδραστικος) μαθητής απαλλαξε(απελευθερωσε)
τους αλλους μαθητες από την ανιαρή και χρονοβορα(καταναγκαστικα διδακτική) προσθεση η' σαδιστικα ο δασκαλος-αυθεντης  τους επέβαλε σαν τιμωρία να συνεχισουν μαζοχιστικα την προσθεση υποκριτικα κρίνοντας πως δεν ήταν ικανοί να βρουν αυτή την' εύκολη κι απλη'
λύση, άρα ανικανοι(κι επομένως προς αναγκαστική καθοδήγηση, χειραφέτηση, προς το καλό
τους), η' περιφρονοντας την ιδιαίτερη περίπτωση του μαθητη(μειώνοντας την λογική αξία της) διατασει(τους βάζει σε τάξη) να συνεχίσουν τις απανωτες προσθέσεις ως το τέλος με τελικό
σκοπό την  αυτοματοποιημενη ομαδοποίηση τους στις επιταγές του εξουσιαστικου συστηματος,
με μακιαβελικο τρόπο,ο ηγεμώνας πρέπει να διαμορφώνει τους υπηκόους του σύμφωνα με τα συμφέροντα του ώστε να  νομιζουν πως ειναι και δικά τους συμφεροντα.                                        
Ίσως να  ενόχλησε αυτή η συμμετρία του 5050                                                                      
Ο ευφυής μαθητής ήταν ο Johann Carl Friedrich Gauss (1777-1855) ο μεγαλύτερος, μετά τον Αρχιμήδη και τον Ευκλείδη, μαθηματικος της ανθρωπότητας
.
.
.




Andy Warhol-c.n.couvelis χ.ν.κουβελης

Interaction-Andy Warhol-c.n.couvelis χ.ν.κουβελης

τελικα,ειμαι ενας ανιαρος,καταναλωσιμος,οπως τα κουτια κονσερβας σουπας,
ενας μηχανικος τυπος,
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου