.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.
Παρατηρησεις επι του Πραγματικου-Comments on the Real-χ.ν.κουβελης
c.n.couvelis-1
.
Παρατηρηση αρ 1
παρατηρησεις επι του πραγματικου
στη Σταδιου σηραγγα ορυχειου ανθρωπων
μια φωνη
Κοιταξτε,ενας ανθρωπος,ποιος ειναι;
στο ασανσερ η' στον ελικα της ιστοριας αδιαφορουσαμε
αχρειοι ρητορες δημαγωγοι στην αγορα
η κραυγη η' σαν κραυγη ακουστηκε
Λενε ψεματα
στο ασανσερ η' στον ελικα των γεγονοτων κουφοι αδιαφοροι
ενας οχλος σουπερ-μαρκετιστων
στην Αθηνας ενα σκλαβοπαζαρο ανθρωπων
και στην Αιολου και στην Ερμου
μεχρι το Συνταγμα
.
Παρατηρηση αρ 27
ενας ανθρωπος μπροστα μου
στην Ομονοια χανεται,ωρα 11:21 πμ
το ιδιο στην Αθηνας εστριψε στην
αγορα και χαθηκε,ωρα 11:25 πμ
ςκεινον δεν τον ειδα,τον φαντασθηκα
κι ετσι πραγματικα εγινε
.
Παρατηρηση αρ 11
στο γηπεδο ειδα σε μια γραμμη 5 εκατοστα πλατος και 30-40 μετρα
μηκος σχεδον ευθεια,με ελαφρες καμπυλες αναλογα το εδαφος και
τα χορταμε κατευθυνσγη δυτικα-ανατολικα,να πηγαινοερχονται χιλια-
δες μερμηγγια μεταφεροντας εφοδια και υλικα σε μια τρυπα στη μια
ακρη στα δυτικα της γραμμης
(παλι το ιδιο,η συνεση,η προνοητικοτικα,η εργατικοτητα των μερμηγ-
γιων,και η ανεμελια και η τεμπελια του τραγουδιστη τζιτζικα)
αυτα το φθινοπωρο,γιατι παντα το καλοκαιρι παρ'ολ'αυτα επανερχε-
ται ο τζιτζικας
.
Παρατηρηση αρ 2
τρολει με βιτρινες ανθρωπων ανεβαινουν την Πατησιων
σιωπη,γιατι δεν μιλας;
πιο κατω στα Χαυτεια η ιδια κατασταση
οι εφημεριδες πυροβολουν τα γεγονοτα
επειτα τα κρεμουν νεκρα αψυχα δερματα στα περιπτερα
να μαθω
στις 4 τι εγινε στις 5 τι εγινε στις 6;
ολα
τα τρολει ανεβαινουν και κατεβαινουν με σκιες ανθρωπων
τα λεωφορεια με σκιες ανθρωπων
οι δρομοι με σκιες ανθρωπων
τα σπιτια
τοσο φως και να υπαρχουν σκιες;
η φωνη οι φωνες
ο πληθυντικος αριθμος ο ενικος
κοιτα
τοσο φως
.
.
Παρατηρησεις επι του Πραγματικου-Comments on the Real-χ.ν.κουβελης
c.n.couvelis-2
.
Παρατηρηση-αρ 21
τα βραχια,η θαλασσα
οι ελιες,τα τιμπανα των τζιτζικιων
και η βαρκα
στα διχτια το φως
τα νερα,τα ψαρια
.
Observation-number 21
the rocks,the sea
the olives,the timpana of the cicada
and the boat
within the net is caught the light
the waters,the fishes
.
Observation-nombre 21
les roches,la mer
les olives,le timpana de la cigale
et le bateau
dans le net accrochait la lumiere
les eaux,les poissons
.
Observacion-numero 21
las rocas,el mar
los arboles de l'olivo,la timpana de la ciggara
y el barco
dentro de la netto capturado la luz
las aguas,les peces
.
Osservazione-numero-21
le rocce,Il mare
le olive,il timpana della cicala
el la barca
all'interno della rete catturato la luce
le acque,le pesce
.
Beobachtung-Zahl 21
die Felsen,das Meer
die Olivenbaum,die Timpana der Zikade
und das Boot
gefangen im Netz ist das Licht
die Gewasser,die Fische
.
.
Παρατηρησεις επι του Πραγματικου-Comments on the Real-χ.ν.κουβελης
c.n.couvelis-3
.
Παρατηρηση αρ. 14
-χθες ηρθε ο καλογιαννος στα δεντρα του κηπου μου,τον ακουσα,
πολυ ομορφο τραγουδι,θεικο.Ανοιγει η καρδια.
.
Παρατηρηση αρ. 17
-στο διπλανο τραπεζι μαζευτηκαν 4 υποψηφιοι πολιτικοι παραγοντισκοι
του τοπου,ξιφασκουν[αυτα πανω-κατω οειζοντιως και καθετως στο τρα-
πεζι-''ειναι ατοπο'',''υπεγραψαν ψευδως'',''εχουμε ευθηνες'',''εστειλε
κλιμακια να ελεγγσει-'',''που ειναι αυτες οι νομοδοτησεις'',''αρα εχει ευ-
θυνη ο δημος'',''κι αυτο σημανει πως δεν αλλαζουν καποια πραγματα'',
''η συμφωνη γνωμη'',''σ'απαντω οτι καναμε διαμαρτυρια'',''και δεν στο-
χοποιεις αυτους που ειχαν μια συμφωνη γνωμη'',''εγω σαν κρατος τι κα-
νω;'',''το συμβουλιο επικρατειας'',''απο καποιον υπογραφεται ετσι δεν
ειναι;'',''αν η κοινωνια εχει αντιδραση,οπως με τα πετροχημικα τη δεκα-
ετια του '80'',''επιτροπη αγωνα,πηγαν πολιτες,θεσμικοι'',''καποιος περι-
τεχνα σηκωθηκε κι εφυγε'',''συντεταγμενα',''θελει ορισμενη διπλωματια'',
''ο τουρισμος ειναι ιδεατη κατασταση στο ξηρομερο'',''για ποιο τουρισμο
να μιλησουμε'',τριαντα μαγαζατορες στα παραθαλασσια μαγαζια εναν-
τιωνονται'',''τα διχτυα εξουσιας,εγω κραταω αυτον ,εσυ καποιον αλλο''....]
Στο φουλ η μηχανη του επαρχιακου τεχνοκρατισμου!
Ουδεν περαιτερω σχολιον.Stop!
.
.
Παρατηρησεις επι του Πραγματικου-Comments on the Real-χ.ν.κουβελης
c.n.couvelis-4
.
Παρατηρηση αρ. 23
ανοιξε τη τηλεοραση.αυτοι του liife -style.την εκλεισε.
.
Παρατηρηση αρ. 35
υπολογισε :6 χ 7 = 42.αυτοματα.χωρις σκεψη. απο μνημης.
χωρις αποδειξη.συλλογιστικη.αμφεβαλε.γιατι 42; κι οχι κατι
αλλο;.σκεφτηκε.ορθο ηταν.42.σωστο.δεν πηγαινε κατι αλλο.
του φανηκε αστειο.θυμηθηκε.στο σχολειο.μικρα παιδια.''σαν
ποιημα να μαθεται τη προπαιδεια,και αναποδα.σαν νερο να τη
λετε .χωρις να μπερδευεστε.ειναι γραμμενη στο πισω φυλλο
του τετραδιου,καθε μερα να μαθαινεται μια σειρα και να τη λετε
πολλες φορες απ'εξω μεχρι να μην κανετε κανενα λαθος''.διδα-
κτικη τακτικη.ευκολια.τεχνασμα.μνημοτεχνικα.τα παιδια που το
καταφερναν θεωρουνταν[ηταν] εξυπνα.που ειναι τα μαθηματικα;
αυτα θυσιασθηκαν.χαθηκαν.στον παπαγαλισμο.στην μηχανικη
αποστηθιση.στην παβλοφεια ερεθισμα-αντιδραση.σαν τον σκυλο
του παβλοφ 6χ7[ερεθισμα]-[εξαρτημενη αντιδραση]=42.αυτοματα.
ατροφησαν.ο συλλογισμος.η σκεψη.η γνωση.η επιστημη.η ευρη-
ματικοτητα.η απορια.η ερευνα.η εφυια.αντ'αυτων η επικτητη συμπε-
ριφορα.αντιδραση.θυμαμαι,αρα γνωριζω.
αποστηθιζω,αρα ειμαι αποτελεσματικος.επιτυγχανω.
σκεφτηκε.να γιατι στο δημοτικο ποτε δεν μπορεσε να
μαθει την προπαιδεια σα νερακι [1χ1=1,1χ2=2,1χ3=3,...,κ.ο.κ]
σαν ποιημα.την μαθαινε για λιγο και την ξεχνουσε.προσποιουνταν
πως την ειχε μαθει.επρεπε να καταλαβει γιατι ''αυτο ειναι ετσι''.
απο τη φυση του ηθελε να ρωταει.''γιατι το λες ετσι;'',''πως γινε0
ται αυτο;'',την αποδειξη του.γιατι οπως αργοτερα φανηκε αγαπου-
σε πολυ τα μαθηματικα για να τα υποτιμησει[να τα καταναγκασει]
σε μνημοτεχνικη,τη δυναμη τους.στον ανθρωπο.στη γνωση.στη κοι-
νωνια.
και γιατι πηρε πολυ στα σοβαρα τη ποιηση.
αν και τωρα,που το σκεφτεται,ενα πολυ μοντερνο ποιημα
θα ηταν αυτη η προπαιδεια.και μαλιστα με απαγγελια απο
στηθους.χωρις αλλαγες στην εκφραση.σαν το νερακι που
κυλαει στο ποταμακι.απροσκοπτη.αθορυβη.υπνωτικη.
1χ1=1......2χ1=2......................................10χ1=10
1χ2=2......2χ2=4......................................10χ2=20
1χ3=3......2χ3=6......................................10χ3=30
1χ4=4......2χ4=8......................................10χ4=40
1χ5=5......2χ5=10.....................................10χ5=50
1χ6=6.......2χ6=12....................................10χ6=60
1χ7=7.......2χ7=14.....................................10χ7=70
1χ8=8.......2χ8=16.....................................10χ8=80
1χ9=9-......2χ9=18.....................................10χ9=90
1χ10=10-...2χ10=20...................................10χ10=100
.
Παρατηρηση αρ.41
http://www.classicalradio.gr/gr/live
.
.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.
Παρατηρησεις επι του Πραγματικου-Comments on the Real-χ.ν.κουβελης
c.n.couvelis-1
.
Παρατηρηση αρ 1
παρατηρησεις επι του πραγματικου
στη Σταδιου σηραγγα ορυχειου ανθρωπων
μια φωνη
Κοιταξτε,ενας ανθρωπος,ποιος ειναι;
στο ασανσερ η' στον ελικα της ιστοριας αδιαφορουσαμε
αχρειοι ρητορες δημαγωγοι στην αγορα
η κραυγη η' σαν κραυγη ακουστηκε
Λενε ψεματα
στο ασανσερ η' στον ελικα των γεγονοτων κουφοι αδιαφοροι
ενας οχλος σουπερ-μαρκετιστων
στην Αθηνας ενα σκλαβοπαζαρο ανθρωπων
και στην Αιολου και στην Ερμου
μεχρι το Συνταγμα
.
Παρατηρηση αρ 27
ενας ανθρωπος μπροστα μου
στην Ομονοια χανεται,ωρα 11:21 πμ
το ιδιο στην Αθηνας εστριψε στην
αγορα και χαθηκε,ωρα 11:25 πμ
ςκεινον δεν τον ειδα,τον φαντασθηκα
κι ετσι πραγματικα εγινε
.
Παρατηρηση αρ 11
στο γηπεδο ειδα σε μια γραμμη 5 εκατοστα πλατος και 30-40 μετρα
μηκος σχεδον ευθεια,με ελαφρες καμπυλες αναλογα το εδαφος και
τα χορταμε κατευθυνσγη δυτικα-ανατολικα,να πηγαινοερχονται χιλια-
δες μερμηγγια μεταφεροντας εφοδια και υλικα σε μια τρυπα στη μια
ακρη στα δυτικα της γραμμης
(παλι το ιδιο,η συνεση,η προνοητικοτικα,η εργατικοτητα των μερμηγ-
γιων,και η ανεμελια και η τεμπελια του τραγουδιστη τζιτζικα)
αυτα το φθινοπωρο,γιατι παντα το καλοκαιρι παρ'ολ'αυτα επανερχε-
ται ο τζιτζικας
.
Παρατηρηση αρ 2
τρολει με βιτρινες ανθρωπων ανεβαινουν την Πατησιων
σιωπη,γιατι δεν μιλας;
πιο κατω στα Χαυτεια η ιδια κατασταση
οι εφημεριδες πυροβολουν τα γεγονοτα
επειτα τα κρεμουν νεκρα αψυχα δερματα στα περιπτερα
να μαθω
στις 4 τι εγινε στις 5 τι εγινε στις 6;
ολα
τα τρολει ανεβαινουν και κατεβαινουν με σκιες ανθρωπων
τα λεωφορεια με σκιες ανθρωπων
οι δρομοι με σκιες ανθρωπων
τα σπιτια
τοσο φως και να υπαρχουν σκιες;
η φωνη οι φωνες
ο πληθυντικος αριθμος ο ενικος
κοιτα
τοσο φως
.
.
Παρατηρησεις επι του Πραγματικου-Comments on the Real-χ.ν.κουβελης
c.n.couvelis-2
.
Παρατηρηση-αρ 21
τα βραχια,η θαλασσα
οι ελιες,τα τιμπανα των τζιτζικιων
και η βαρκα
στα διχτια το φως
τα νερα,τα ψαρια
.
Observation-number 21
the rocks,the sea
the olives,the timpana of the cicada
and the boat
within the net is caught the light
the waters,the fishes
.
Observation-nombre 21
les roches,la mer
les olives,le timpana de la cigale
et le bateau
dans le net accrochait la lumiere
les eaux,les poissons
.
Observacion-numero 21
las rocas,el mar
los arboles de l'olivo,la timpana de la ciggara
y el barco
dentro de la netto capturado la luz
las aguas,les peces
.
Osservazione-numero-21
le rocce,Il mare
le olive,il timpana della cicala
el la barca
all'interno della rete catturato la luce
le acque,le pesce
.
Beobachtung-Zahl 21
die Felsen,das Meer
die Olivenbaum,die Timpana der Zikade
und das Boot
gefangen im Netz ist das Licht
die Gewasser,die Fische
.
.
Παρατηρησεις επι του Πραγματικου-Comments on the Real-χ.ν.κουβελης
c.n.couvelis-3
.
Παρατηρηση αρ. 14
-χθες ηρθε ο καλογιαννος στα δεντρα του κηπου μου,τον ακουσα,
πολυ ομορφο τραγουδι,θεικο.Ανοιγει η καρδια.
.
Παρατηρηση αρ. 17
-στο διπλανο τραπεζι μαζευτηκαν 4 υποψηφιοι πολιτικοι παραγοντισκοι
του τοπου,ξιφασκουν[αυτα πανω-κατω οειζοντιως και καθετως στο τρα-
πεζι-''ειναι ατοπο'',''υπεγραψαν ψευδως'',''εχουμε ευθηνες'',''εστειλε
κλιμακια να ελεγγσει-'',''που ειναι αυτες οι νομοδοτησεις'',''αρα εχει ευ-
θυνη ο δημος'',''κι αυτο σημανει πως δεν αλλαζουν καποια πραγματα'',
''η συμφωνη γνωμη'',''σ'απαντω οτι καναμε διαμαρτυρια'',''και δεν στο-
χοποιεις αυτους που ειχαν μια συμφωνη γνωμη'',''εγω σαν κρατος τι κα-
νω;'',''το συμβουλιο επικρατειας'',''απο καποιον υπογραφεται ετσι δεν
ειναι;'',''αν η κοινωνια εχει αντιδραση,οπως με τα πετροχημικα τη δεκα-
ετια του '80'',''επιτροπη αγωνα,πηγαν πολιτες,θεσμικοι'',''καποιος περι-
τεχνα σηκωθηκε κι εφυγε'',''συντεταγμενα',''θελει ορισμενη διπλωματια'',
''ο τουρισμος ειναι ιδεατη κατασταση στο ξηρομερο'',''για ποιο τουρισμο
να μιλησουμε'',τριαντα μαγαζατορες στα παραθαλασσια μαγαζια εναν-
τιωνονται'',''τα διχτυα εξουσιας,εγω κραταω αυτον ,εσυ καποιον αλλο''....]
Στο φουλ η μηχανη του επαρχιακου τεχνοκρατισμου!
Ουδεν περαιτερω σχολιον.Stop!
.
.
Παρατηρησεις επι του Πραγματικου-Comments on the Real-χ.ν.κουβελης
c.n.couvelis-4
.
Παρατηρηση αρ. 23
ανοιξε τη τηλεοραση.αυτοι του liife -style.την εκλεισε.
.
Παρατηρηση αρ. 35
υπολογισε :6 χ 7 = 42.αυτοματα.χωρις σκεψη. απο μνημης.
χωρις αποδειξη.συλλογιστικη.αμφεβαλε.γιατι 42; κι οχι κατι
αλλο;.σκεφτηκε.ορθο ηταν.42.σωστο.δεν πηγαινε κατι αλλο.
του φανηκε αστειο.θυμηθηκε.στο σχολειο.μικρα παιδια.''σαν
ποιημα να μαθεται τη προπαιδεια,και αναποδα.σαν νερο να τη
λετε .χωρις να μπερδευεστε.ειναι γραμμενη στο πισω φυλλο
του τετραδιου,καθε μερα να μαθαινεται μια σειρα και να τη λετε
πολλες φορες απ'εξω μεχρι να μην κανετε κανενα λαθος''.διδα-
κτικη τακτικη.ευκολια.τεχνασμα.μνημοτεχνικα.τα παιδια που το
καταφερναν θεωρουνταν[ηταν] εξυπνα.που ειναι τα μαθηματικα;
αυτα θυσιασθηκαν.χαθηκαν.στον παπαγαλισμο.στην μηχανικη
αποστηθιση.στην παβλοφεια ερεθισμα-αντιδραση.σαν τον σκυλο
του παβλοφ 6χ7[ερεθισμα]-[εξαρτημενη αντιδραση]=42.αυτοματα.
ατροφησαν.ο συλλογισμος.η σκεψη.η γνωση.η επιστημη.η ευρη-
ματικοτητα.η απορια.η ερευνα.η εφυια.αντ'αυτων η επικτητη συμπε-
ριφορα.αντιδραση.θυμαμαι,αρα γνωριζω.
αποστηθιζω,αρα ειμαι αποτελεσματικος.επιτυγχανω.
σκεφτηκε.να γιατι στο δημοτικο ποτε δεν μπορεσε να
μαθει την προπαιδεια σα νερακι [1χ1=1,1χ2=2,1χ3=3,...,κ.ο.κ]
σαν ποιημα.την μαθαινε για λιγο και την ξεχνουσε.προσποιουνταν
πως την ειχε μαθει.επρεπε να καταλαβει γιατι ''αυτο ειναι ετσι''.
απο τη φυση του ηθελε να ρωταει.''γιατι το λες ετσι;'',''πως γινε0
ται αυτο;'',την αποδειξη του.γιατι οπως αργοτερα φανηκε αγαπου-
σε πολυ τα μαθηματικα για να τα υποτιμησει[να τα καταναγκασει]
σε μνημοτεχνικη,τη δυναμη τους.στον ανθρωπο.στη γνωση.στη κοι-
νωνια.
και γιατι πηρε πολυ στα σοβαρα τη ποιηση.
αν και τωρα,που το σκεφτεται,ενα πολυ μοντερνο ποιημα
θα ηταν αυτη η προπαιδεια.και μαλιστα με απαγγελια απο
στηθους.χωρις αλλαγες στην εκφραση.σαν το νερακι που
κυλαει στο ποταμακι.απροσκοπτη.αθορυβη.υπνωτικη.
1χ1=1......2χ1=2......................................10χ1=10
1χ2=2......2χ2=4......................................10χ2=20
1χ3=3......2χ3=6......................................10χ3=30
1χ4=4......2χ4=8......................................10χ4=40
1χ5=5......2χ5=10.....................................10χ5=50
1χ6=6.......2χ6=12....................................10χ6=60
1χ7=7.......2χ7=14.....................................10χ7=70
1χ8=8.......2χ8=16.....................................10χ8=80
1χ9=9-......2χ9=18.....................................10χ9=90
1χ10=10-...2χ10=20...................................10χ10=100
.
Παρατηρηση αρ.41
http://www.classicalradio.gr/gr/live
τωρα ακουω το Bolero του Ravel! και σκεφτομαι πως η
ανθρωποτητα
αξιζει καλυτερη τυχη.Καλυτερη πραξη και δραση για να
θυμηθουμε
τονΣωκρατη τον Πλατωνα τον Αριστοτελη και πολλους αλλους και
μαζιμ'αυτους τον πατερα μας και τη μανα μας.
Η μουσικη του Bolero
ανεβαινει στο forte.Σαν συλλογικος βηματισμος
ολων μας.Ενωση και Διαφοροποιηση.Ολοτητα
.
.
.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου