I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -η έκρηξη της Jayne Mansfield 29 Ιουνίου 1967 -χ.ν.κουβελης c.n.couvelis ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

 .

.

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

-η έκρηξη της Jayne Mansfield 29 Ιουνίου 1967

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

.

.


η έκρηξη της Jayne Mansfield 29 Ιουνίου 1967

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


ήμουνα 7 χρόνια μικρότερη από την Νόρμα Τζιν,φυσικά και την μιμουμαι,είμαι 

η Βέρα Τζέην των φτωχών,θυμάμαι τον τρόμο της Σοφιας,δεν νομίζω ζήλια,η' ήταν;,

στο Μπέβερλι Χιλς το '57,στο πάρτι προς τιμήν της,ότι οι ρώγες μου θα πεταχτούν 

στο πιάτο της,ωραίο γκουρμέ,πολλοί άντρες θα έδιναν αμύθητες περιουσίες να τις 

δάγκωναν τα δόντια τους,προκαλώ,τι σημαίνει προκαλώ;αν δεν είναι στη φύση 

της γυναίκας,τι είναι τότε;αγαπάω τα παιδιά μου,κοιμούνται στο πίσω κάθισμα,γυρίζω 

και τα βλέπω,χαμογελάω,τα λατρεύω,αυτό το φορτηγό μπροστά σηκώνει πολύ καπνό 

και σκόνη,η ατμόσφαιρα θολή,όπως εκείνη τη νύχτα το '62 η μικρή Μέριλιν από τα

βαρβιτουρικά,αληθεια τώρα πόσο ηλίθιους βλέπω εκείνους τους τίτλους,Μις

Φεβρουάριος το '57 για την φωτογράφιση μου στο playboy,τολμηρη μόνο για άντρες,

ο οδηγός του φορτήγου μπροστα οδηγάει πολύ επικίνδυνα,η Λόρεν,αυτό φαίνεται πως 

με κοιτάζει στη φωτογραφία, πίστευε πως το φόρεμα μου θα εκραγεί και θα ξεχυθει το

κορμί μου ολόκληρο πάνω στο τραπέζι,sex bomb explosion,οι άντρες θα χυμηξουν να μου 

φάνε τα βυζιά,τη κοιλιά,τα μπούτια μου,ακόμα από τον κανιβαλισμο τους ούτε το κεφάλι

μου δεν θα γλυτώσει,τωρα το νιώθω βαρύ,πολύ βαρύ,έτοιμο να πέσει,να εκραγεί και να

εκσφεντονισθει,φοβάμαι πως θα πεταχτεί πάνω στο φορτηγό μπροστά και θα συντριφτει,

η Μέριλιν βρέθηκε νεκρή,στο χέρι της κρατουσε το ακουστικό του τηλεφώνου και δίπλα

της ήταν ένα άδειο φιαλίδιο υπνοτικων,θα ήταν ανακούφιση αν κι εγώ τελείωνα έτσι,

η απόλυτη μίμηση της,η Merilyn Monroe κι εγώ η Jayne Mansfield  τα απόλυτα ποπ

είδωλα,sex symbols,αυτό το φορτηγό θα μας σκοτώσει,το διαισθάνομαι,εδώ,φοβάμαι,

δεν θα μιμηθώ την Μέριλιν,τα παιδιά μόνο να σωθούν,αυτό θέλω,αυτός ο τρελός

ο Άντον Λάβει με θεωρεί σεξουαλική του σκλάβα,τι κακό μπορεί να μου κάνει ο σατανάς 

του;,γιατί ο οδηγός δεν πατάει φρένο;πέφτουμε πάνω στο φορτηγό,τα παιδιά μου σώσε,

τρομακτική λάμψη αστραπής,βαθύ σκοτάδι,το κεφάλι μου,το κεφάλι μου bomb explosion 

.

.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου