I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Charles Bukowski's 17 Logoi -χ.ν.κουβελης c.n.couvelis ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

 .

.

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

-Charles Bukowski's 17 Logoi

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis
.
.


Charles Bukowski-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


Charles Bukowski's 17 Logoi

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


I don't like jail, they got the wrong kind of bars in there


δεν μ'αρεσει η φυλακή,έχουν τα χειρότερα μπαρ εκει


I do not like the human race. I don't like their heads, I don't like their faces, I don't like their feet, I don't like their conversations, I don't like their hairdos, I don't like their automobiles


Δεν μου αρέσει το ανθρώπινο γένος.  Δεν μου αρέσουν τα κεφάλια τους, δεν μου αρέσουν τα πρόσωπά τους, δεν μου αρέσουν τα πόδια τους, δεν μου αρέσουν οι συζητήσεις τους, δεν μου αρέσουν τα χτενίσματα τους, δεν μου αρέσουν τα αυτοκίνητά τους


The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don't have to waste your time voting


η διαφορά μεταξύ δημοκρατίας και δικτατορίας είναι ότι στη δημοκρατία πρώτα ψηφίζεις και παίρνεις διαταγές αργότερα,σε μια δικτατορία δεν σπαταλάς το χρόνο σου ψηφίζοντας


We really had nothing to do but drink wine and make love


εγώ πράγματικα δεν έχω τίποτα να κάνω από το να πίνω και να κάνω ερωτα


I am going to die alone just the way I live.


Πρόκειται να πεθάνω μόνος ,ακριβώς όπως ζω


There is always one woman to save you from another


Πάντοτε υπάρχει μια γυναίκα να σε σώσει από μια αλλη


They disgust me, the way they wait for death with as much passion as a traffic signal. 


Τους απεχθάνομαι,για το τρόπο

που περιμένουν το θάνατο με τέτοιο τρόπο όπως το σήμα σ'ενα φανάρι κυκλοφοριας


She’s from Texas and weighs 103 pounds and stands before the mirror combing oceans of reddish hard which falls all the way down her back to her ass.


Αυτή είναι από το Τέξας και ζυγίζει 103 κιλά και στέκεται μπροστά στον καθρέφτη χτενίζοντας ένα ωκεανο  κοκκινα

μαλλια που πεφτουν πίσω στη πλάτη της μέχρι τον κωλο της


He asked, What makes a man a writer? Well, I said, it's simple. You either get it down on paper, or jump off a bridge.


Με ρώτησε:

Τι κάνει έναν άνθρωπο συγγραφέα;

Λοιπον,είπα,είναι απλό,

Είτε σκυβεις πάνω σε μια  σελίδα χαρτιού,

είτε πηδάς από μια γεφυρα


Some people never go crazy. What truly horrible lives they 

must live.


κάποιοι άνθρωποι ποτέ δεν τρελενονται,όσο πραγματικά τρομερές ζωές να ζούν


Genius might be the ability to say a profound thing in a simple way


η ιδιοφυΐα μπορεί να είναι να λες ένα σοβαρό πράγμα μ'ενα απλό τροπο


In my work, as a writer, I only photograph, in words, what I see


Στο έργο μου, σαν συγγραφέας, φωτογραφίζω,σε λέξεις,ότι βλεπω


I wanted the whole world or nothing


Θέλησα ολόκληρο το κόσμο

η' τιποτα


I guess the only time most people think about injustice is when it happens to them


Οι άνθρωποι τη μόνη φορά που σκέφτονται την αδικία  ειναι μόνο τότε όταν τους συμβαινει


Baby, I said, I'm a genius but nobody knows it but me


μωρό μου,σου είπα πως είμαι ιδιοφυία,αλλά δεν το ξέρει κανένας άλλος εκτός από μενα


People run from rain but sit in bathtubs full of water.


οι άνθρωποι αποφεύγουν τη βροχή,αλλά κάθονται μέσα σε μπανιέρες γεμάτες με νερο


Find what you love and let it kill you


βρες κάτι να ερωτευτείς κι άστο να σε σκοτώσει

.

.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου