I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τρίτη 28 Ιουλίου 2020

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Τα κορωνοικα του Καραγκιοζη-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-Τα κορωνοικα του Καραγκιοζη-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis-
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis
.
.

Τα κορωνοικα του Καραγκιοζη-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

1.
Χατζηβατης:βλέπω Καραγκιοζη φοβάσαι τον κορωνοιο;
Καραγκιόζης:έχω υποκείμενο νόσημα
Χατζηβατης:τι;
Καραγκιόζης:πείνα
.
2
Χατζηβατης:Καραγκιόζη,εξετασθεί αν έχεις κορονοιο;
Καραγκιόζης:γιατι να εξετασθω;έχω το Κολλητηρη,τον Κοπριτη,τον Μυριγκογκο,όχι δεν έχω κανένα μουλικό υιο
.
3
Διονύσιος:μωρε Καραγκιοζο μας κογιοναρουνε
Καραγκιόζης:μπράβο Νιονιο το κατάλαβες ,έχεις νιονιο
.
4
Σταύρακας:αδερφέ μου Καραγκιόζη δεν μασάω
Καραγκιόζης:κι εγω μορτη Σταυράκι έχω μέρες να μασησω
Σταύρακας:λάθος ενοησες,ενοω τον κορωνοιο,τον αρπάζω στις φαπες
Καραγκιοζης:πρόσεξε μαγκάκι μη φας κορωνοιοφαπ
.
5
Μπάρμπα Γιώργος:τι'ναι αυτουνος ο κορωνοιγιος;σα τσμπουρ;
Καραγκιόζης:ακριβως,μπάρμπα
Μπάρμπα Γιώργος:θα του στμπησω
Καραγκιόζης:μάλλον θα σε στμπησ' μπάρμπα
.
6
Αγλαια:Καραγκιόζη μου από σήμερα θα κοιμόμαστε ξεχωριστά μην πιάσουμε κορωνοιο
Καραγκιόζης:σωστά,τόσα κολλητηρια πιάσαμε στο κρεβάτι,στοπ
.
7
Καραγκιόζης:Κολλητηρη παιδάκι μου έχω χάσει την αίσθηση της γεύσης και της μυδωδιας
Κολλητηρης:αυτό καλέ μπαμπάκο μας είπανε στο σχολείο οτι είναι συμπτωμα κορωνοιου covid
Καραγκιόζης:τι κορωνοιος κουφιτ και πράσινα άλογα,σύμπτωμα πείνας ειναι
.
8
Καραγκιόζης:μαμουαζελ θα μου χαρίσεται το φερετζέ σας
Βεζυρουπουλα:τι να τον κάνεις καλέ
Καραγκιόζης:αχ μάσκα απ'τα γλυκά σου χειλη
.
9
Χατζηβατης:Καραγκιόζη πιστεύεις στον κορωνοιο;
Καραγκιόζης:πιστεύω,τι άθεος είμαι;
,
10
Χατζηβατης:άκουσες Καραγκιόζη πόσα θύματα έχεις ο κορωνοιος στον κόσμο;
Καραγκιοζης;κι εσύ Χατζηχαβιαρη άκουσες πόσα θύματα έχει η πείνα στον κόσμο;
Χατζηβατης:είσαι κουμουνιστης
Καραγκιόζης:κι εσύ κοβιντινιστης
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου