I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

PAINTINGS-GREEK-Εννοιολογικη Πραξη Ι[Art Conceptual Praxis I]-Χ.Ν.ΚΟΥΒΕΛΗΣ[C.N.COUVELIS]

.
.
PAINTINGS-GREEK
Εννοιολογικη Πραξη Ι
[Art Conceptual Praxis I]
Χ.Ν.ΚΟΥΒΕΛΗΣ[C.N.COUVELIS]
.
.
.
Εννοιολογικη Πραξη Ι
Art Conceptual Praxis I
Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]
.
.


.
.
.
K e i n e r /nobody-none-no one-no any
.
Keiner/Niemand
[negative indefinite article]
.
D e c l e n s i o n
The declension pattern for k e i n follows that of e i n (“a”) and the
possessive determiners, as does the declension of adjectives that
follow k e i n . For the most part, the adjectives decline like those
that appear after the definite article (the so-called w e a k d e c l e n s i o n
p a t t e r n for German adjectives).However, k e i n lacks a masculine
marker in the nominative case and a neuter marker in the
nominative and accusative cases. Accordingly, adjectives following
that plain form take an - e r or - e s to indicate the gender
.
ΟΥΤΙΣ
.
E t y m o l o g y
From οὐ n o t + τις s o m e b o d y
.
Pr o n o u n
οὔτις (outis)
1. no one , nobody, , nothing, no
2. proverbial answer of Odysseus to Polyphemus
.
S y n o n y m s
• οὐδείς , μηδείς , μήτις
.
"Κύκλωψ, εἰρωτᾷς μ' ὄνομα κλυτόν; αὐτὰρ ἐγώ τοι
ἐξερέω· σὺ δέ μοι δὸς ξείνιον, ὥς περ ὑπέστης.
Οὖτις ἐμοί γ' ὄνομα· Οὖτιν δέ με κικλήσκουσι
μήτηρ ἠδὲ πατὴρ ἠδ' ἄλλοι πάντες ἑταῖροι."
Ομηρου Οδυσσεια ι ' 364-367
.
κανείς
.
κανείς a n y o n e , n o b o d y , n o , n o o n e ل أحد, ليس كذا ni k d o ,
ž a d n y in g e n k e i n , ni e m a n d n a d i e , ni n g u n ei kukaan,
ei mikaan aucun, personne nijedan nessuno ない, 誰も・
・・ない …이 하나도 없는, 아무도 … 않다(없다) geen,
niemand ingen nikt, żaden nenhum, ninguem никакой,
никтไแมหо ingen ไม แมแตหนง, ไมมใคร hic, hic kimse khong
ai, khong chut nao 没有, 没有人αντων α / θ / ουδ κανείς,
κανένας, κα, κανένα [ka'nis, ka'nenas, ka'mia-'mɲa, ka'nena
.
n o o n e
.
P r o n o u n
n o o n e
1. Common misspelling of no one
.
U s a g e n o t e s
"Noone" is formed for consistency with "nobody",
and also its opposites "anyone" and "everyone", but
it is still considered nonstandard because of the doubled
vowels creating a temptation to read and pronounce it
as "noon" (/nuːn/)
.
N o u n
n o o n e (p l u r a l  n o o n e s )
1. (obsolete) Noon.
.
Εννοιολογική τέχνη
[A r t  C o n c e p t u a l ]
.
Η έννοια ,ή ιδέα είναι το πιο σημαντικό μέρος του έργου.
Ο σχεδιασμός και η λήψη της απόφασης γίνονται στο μυαλό
του καλλιτέχνη από πριν, και η εκτέλεση είναι ένα δευτερεύον
θέμα.
η εννοιολογική τέχνη αμφισβητεί τη φύση της ίδιας της τέχνης,
το ρόλο του καλλιτέχνη
Η εννοιολογική τέχνη πρωτοεμφανίστηκε στο έργο του Μισέλ
Ντουσάν [Marcel Duchamp[,ο οποίος παρουσίασε μία λεκάνη,
μία τουαλέτα ούρησης ως έργο τέχνης στην έκθεση ανεξάρτητων
καλλιτεχνών στη Νέα Υόρκη
Ο Marcel Duchamp, ο οποίος κατέστησε σαφές ότι οι ιδέες τον
ενδιέφεραν περισσότερο από το τελικό αποτέλεσμα και απέδειξε
ότι η τέχνη θα μπορούσε να υπάρξει έξω από τα συμβατικά όρια
της ζωγραφικής ή της γλυπτικής
Ο όρος «εννοιολογική τέχνη» χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά
σε ένα άρθρο από το καλλιτέχνη Χένρυ Φλιντ
Το κίνημα της εννοιολογικής τέχνης εμφανίσθηκε τη δεκαετια
του 1960
η ζωγραφική τι είναι στ’ αλήθεια;
Η ζωγραφική απεικονίζει επίπεδα αντικείμενα σε επιφάνειες
μουσαμά όπου προστίθεται η χρωστική ουσία.
η ψευδαίσθηση της προοπτικής είναι άσχετη με την ουσία της ζω-
γραφικής, και θα έπρεπε να εξαφανιστεί.
Το κίνημα προσπάθησε να αποφύγει τις γκαλερί, τα μουσεία σαν
καθοριστικούς παράγοντες διαμόρφωσης της τέχνης,και την αγορά
της τέχνης σαν ιδιοκτήτης και διακινητής των έργων τέχνης.
Οι εννοιολογικοί καλλιτέχνες θεωρούν ότι όποιος δει ένα εννοιο-
λογικό έργο,γίνεται αυτόματα και ιδιοκτήτης του επειδή κανένας
δεν μπορεί πλέον να το βγάλει από το μυαλό του. Αυτή το είδος
τέχνης περιορίζεται μερικές φορές σε ένα συνολο οδηγιών και περι-
γραφών, και σταματά την ολοκλήρωση,τονίζοντας ότι η ιδέα είναι
πιο σημαντική από το ίδιο το έργο.
Μετά το 1965 οι καλλιτέχνες δεν σκέφτονται πια την πραγματοποίηση
του αντικειμένου τέχνης, αλλά το ίδιο το αντικείμενο τέχνης και δίνουν
το προβάδισμα στην ομιλία για τη διάδοση και την αντίληψη του
έργου. Εξετάζουν και ταυτόχρονα διαταράσσουν τις σχέσεις που υπάρχουν
ανάμεσα σε καλλιτέχνες, εμπόρους, επιμελητές εκθέσεων, συλλέκτες και
κοινό.
Το 1968 η Art Conceptual μεταθέτει το ενδιαφέρον από το αντικείμενο
στον θεατή
το 1961 ο Flynt είχε γράψει ότι η Conceptual Art, είναι πριν από όλα
μια τέχνη που το υλικό της είναι ιδέες, όπως το υλικό της μουσικής είναι
ο ήχος.
η ιδέα γίνεται μια μηχανή που δημιουργεί τέχνη και δεν είναι σημαντικό
με το τι μπορεί να μοιάζει το έργο τέχνης. Αυτό το είδος τέχνης θα πρέπει
να διαμορφωθεί με τη μέγιστη δυνατή οικονομία μέσων. Η ιδέα μπορεί
να διατυπωθεί σε δύο διαστάσεις, αντί των τριών και να αποτυπωθούν με
αριθμούς, φωτογραφίες και λέξεις ή με οποιονδήποτε τρόπο επιλέξει ο
καλλιτέχνης, μια και η μορφή είναι χωρις σπουδαιότητα.
Οι προθέσεις του καλλιτέχνη ειναι σημαντικότερες από την ενδεχόμενη
κατάληξη, την εκμετάλλευση των δεξιοτεχνικών του ικανοτήτων και την
εφαρμογή στιλιστικών κανόνων.
Στην Εννοιολογικη Τεχνη το εργο μέσω ορισμένων πληροφοριών,
όπως κείμενα, διαγράμματα φωτογραφίες, μεταβάλλεται απο
απουσια σε παρουσία, καθώς ο θεατής καλείται να συμμετάσχει
νοητικά σε μια διαδικασία δημιουργίας, πως γίνεται τέχνη με
μια ιδέα.
Η Conceptual Art συγγενεύει με τη λογοτεχνία, γιατί επιτρεπει
στον αναγνώστη-θεατή να αναπλάσει τη δράση με τη φαντασία
του, δίνοντας στη γλώσσα πρωτεύοντα ρόλο.
Το έργο του Joseph Kosuth «Μία και τρεις καρέκλες» (1965), απο-
τελείται από μια πραγματική πτυσσόμενη καρέκλα, πλαισιωμένη
από μια φυσικού μεγέθους φωτογραφία της και έναν ορισμό της
λέξης καρέκλα, αποσπασμένο από λεξικό και τυπωμένο σε μεγέ-
θυνση.
.
''Εντυπωσεις Δημιουργιας''
Creation's Work Impressions
ενα Εννοιολογικο Εργο
[Art Conceptual Work]
χ.ν.κουβελης[C.N.Couvelis]
.
Το εργο:
Ενα λευκο ορθογωνιο μουσαμα,μη καθορισμενων διαστασεων-
απο μια ηχητικη πηγη πισω του ακουγονται ολοι οι ηχοι που πα-
ραγονται απο τον δημιουργο του εργου ,αλλα και ολοι οι ηχοι
απο τον περιβαλοντα χωρο.καθ'ολη τη χρονικη διαρκεια της
εκτελεσης και δημιουργιας του εργου
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου