I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Hymn to Mankind [ 3] [Poem]

.
Hymn to Mankind [3]
.
A silent touch on sea
and the seeing is a project mirror
my voice wants know
what
Tell All the People
''in rust '' the face
now now now
tell all the people
now a Doxology of the Conflict
What connects Greeks with you is THE LOGOS
I don't waste my time
My door is open ,
no yes , I Am I and You Are You
Hear ,Listen τη Γλωσσα μου
το πορτρετο ενος ανθρωπου φιλοτεχνειται απο
τα επεισοδια της Ιστοριας του
δεν συνεργαζομαι σε περιοδικα ,δεν γραφω
μυθιστορηματα
δεν συνδεομαι με Γραμματεις και Φαρισσαιους
δεν χρησιμοποιω ψευδωνυμο για να σου μιλησω
ξερω την Οικονομια του Λογου
την Οικονομια του Χρηματος δεν την ξερω
μου φτανει η επικη θαλασσα που φτανει
στον κηπο μου
και κατι ακομη :Δεν εμπορευτικα κανεναν
ανθρωπο ,
αυριο ,αν ,λεω αν , σου λειψει η Ελευθερια
Εγω ειμαι εδω
Αυτη ειναι η Ιστορια μου ,κι αυτο σου εδειξα
απ'την αρχη , δεν σε ξεγελασα
''ξειν,επει ουκ αχαριστα μεθ'ημιν ταυτ'αγορευεις
αλλ'εθελεις αρετην σην φαινεμεν'' [Ομηρου
Οδυσσεια ,ραψωδια η'. στιχοι 236-237]
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου