I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2020

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Η Αλίκη και το PILLOW PROBLEM του Lewis Carroll-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

 .

.

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-Η Αλίκη και το PILLOW PROBLEM του Lewis Carroll-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis-

ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis
.
.

Η Αλίκη και το PILLOW PROBLEM του Lewis Carroll-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


Η Αλίκη είχε αϋπνία,μέτρησε προβατακια,όπως λέγανε,αλλά χωρίς αποτέλεσμα,τα μάτια της δεν έκλειναν,απέναντι από το κρεβάτι ο μεγάλος καθρέφτης,το δωμάτιο μαζί με το κρεβάτι κι αυτή ξαπλωμένη είχε εισχωρήσει μέσα στον καθρέφτη,χαμογέλασε,σιγά το παράξενο,είπε,κι άλλες φορές έχει συμβεί αυτό,έτσι που είναι τα πράγματα δεν έχει καθόλου σημασία τι είναι πραγματικό και τι 

μη πραγματικό,φανταστικο,όπως πχ στη λογοτεχνία,ούτε με τη φιλοσοφία την πήρε ο ύπνος,τώρα μέτρησε κύματα,ένα δύο τρία...εκατό...χίλια,τίποτα,αν συνεχίσω έτσι,με τους άπειρους αριθμούς,

σκέφτηκε,ίσως κάποτε κοιμηθώ,αλλά όμως,μπορεί,μέσα στις πιθανότητες είναι,να περάσουν ώρες,μέρες,εβδομάδες,μήνες,χρόνια,αιώνες,φαντάσου αιώνες,,ο κόσμος ολόκληρος θα γίνει αγνώριστος,θα αλλάξει ολοσχερώς , άλλα δέντρα,άλλα ζώα,άλλα πουλιά, άλλα βουνά,άλλες πεδιάδες,άλλοι δρόμοι,άλλα σπίτια άλλες πολιτείες,άλλοι άνθρωποι,αν δεν έχουν εξαφανισθεί,,

ακόμα κι ο φίλος μου ο λαγός,κι η καλή μου χελώνα και το χαριτωμένο κουνελακι,κι εγώ να κάθομαι,μέσα σε αυτή την μεγάλη κοσμοαλλαγη,δεν θέλω να πω καταστροφή,απρακτη στο κρεβάτι,σαν να είμαι καμία τεμπελα,α πρέπει να ενεργοποιηθω,να μην κοιμηθεί το κεφάλι μου,

κάτι να βρω να σκεφτώ,κάτι αισιόδοξο,

εμπρός λοιπόν,ένα δύο τρία,είπε και ανασηκώθηκε στο μαξιλάρι,μαξιλάρι,α αυτό είναι,φώναξε δυνατά,μαξιλάρι,πως δεν το σκέφτηκα πριν;τα προβλήματα μαξιλαριού,όπως με δίδαξε εκείνος 

ο ευγενικός μαθηματικός ο Λουίς Κάρολ,πόσο ευφυής άνθρωπος,

THE FAMOUS PILLOW PROBLEMS OF LEWIS CARROLL,προσήλωσε το βλέμμα της στο καθρέφτη,μέσα η' έξω δεν έχει σημασία όπως είναι τα πραγματα,λοιπόν έχουμε και λέμε,αυτό 

είναι,σε ένα σάκο είναι μια πλαστική μπαλιτσα άσπρη η' μαύρη,ρίχνω μέσα στο σάκο άλλη μια πλαστική μπαλιτσα με άσπρο χρώμα,τώρα αν βάλω το χέρι μου μέσα στο σάκο και τραβήξω 

άσπρη μπαλιτσα ποια η πιθανότητα να ξανατραβηξω ασπρη;,αυτο φυσικά θα το σκεφτώ,αυτός 

είναι,ας τον πω έτσι,ο αναντιρρητος Κανόνας του Λουίς Κάρολ,χωρίς χαρτί και μολύβι,μόνο με 

το μυαλό,με τη δύναμη της σκέψης,για την ακρίβεια με τη δύναμη της λογικής,ας αρχίσω,μέσα 

στο σάκο υπάρχει η μπαλιτσα w1 η' η μπαλιτσα b,για τους μη γνώστες της αγγλικής,αν και 

αμφιβάλλω μέσα σε αυτόν τον πλήρως παγκοσμοποιημενο κόσμο να υπαρχουν μη αγγλοφωνοι,

το w και το b είναι τα αρχικά του white ασπρο και του black μαύρο,τότε ας ονοματισω w2 την 

άσπρη μπαλιτσα που ρίχνω στο σάκο,επομένως στο σάκο έχει η' w1 w2 η' w2 b,,στην 1η περίπτωση αν τραβήξω την w1 θα εχω αφήσει w2, η' αν έχω τραβήξει την w2 θα εχω αφήσει την w1 ενώ στη 

2η περίπτωση θα εχω αφήσει την b,επομένως στις τρεις δυνατότητες οι δύο είναι άσπρη w,επομένως 

η πιθανότητα να ξανατραβηξω άσπρη μπαλιτσα είναι 2/3,όπερ και το έλυσα μαξιλαρωμενη,εύγε!όμως με αυτά τα αλλεπάλληλα η' η' τότε επομένως ζαλίστηκα,

κλείνουν τα μάτια μου,επιτέλους ύπνος,αύριο πρέπει να είμαι ξεκούραστη και φρέσκια φρέσκια,

στη 10 η ώρα το πρωί τζαστ έχω τη παρτίδα μπριτζ με το λαγό τη χελώνα και το κουνέλι,εκεί να 

δεις μνήμη,πρόβλεψη,τακτική,πιθανότητες,και βέβαια πολύ καλό μου έκανε αυτή η εξάσκηση 

λογικής με το PILLOW PROBLEM του αγαπητού μου Lewis Carroll,

ες αύριον λοιπόν,τώρα βουρ για ύπνο,καληνύχτα!

.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου