.
.
-Θέατρο Σκιών
Ο Καραγκιόζης Φιλόσοφος
-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
Θέατρο Σκιών
Ο Καραγκιόζης Φιλόσοφος
(Βγαίνει ο Χατζηαβάτης.)
Χατζηαβάτης: Ακούσατε, ακούσατε! Στην Αγορά της Αθήνας
Καραγκιόζης:
(Βγαίνει από την παράγκα)
Βρε γρουσουζη,τι θ'αγορασω που δεν έχω φράγκο;
(τού δινει μια φαπα)
φαπ να'χεις να αγοράζεις.
Τι τρέχει και γκαριζεις και με ξύπνησες;
Χατζηαβάτης:Ο σοφός Σωκράτης δέχεται μαθητές και τους διδασκει σοφία και φιλοσοφία.
Καραγκιόζης: Τι είναι αυτά,τρώγονται;φαγώσιμα;
Γιατί έπεσε λόρδα και τών πατέρων ημών.
Χατζηαβάτης: (γελάει)
Όχι.Γνώση,να ανοιξει το μυαλό.
Καραγκιόζης: να παίρνει αέρα δηλαδη
Χατζηαβάτης: Όχι.,Κάτι ανώτερο.
Καραγκιόζης:Από το φαι ουδεν ανωτερον ανωτατον δεν είναι.
Ας πάμε να αγοράσουμε σοφία,τζάμπα είναι,πλάκα θα'χει.
(Στην Αγορά της Αθήνας)
Καραγκιόζης:(μόλις βλέπει το Σωκράτη)
Πώς πω αυτός ο μαύρος πειναει πιο πολύ από μένα,Οχι ο Σωκράτης,ο Πειναλεων είναι.
Σωκράτης: Χαίρετε,πολίτες.
Το ένα δεν είναι ένα αλλα πολλα.
Καραγκιόζης: Και τα πολλά κανένα,σιγά τη σοφια.
Σωκράτης: Γνωρίζεις κάτι;
Καραγκιόζης: Βεβαίως.Τη φασολαδα,τη φρατζολα,τη μανεστρα.Αλλα έχω καιρό να τα δω και πάω να τα ξεχάσω.Α ξέρω και το ταμπουρλο,που βαράει η κοιλιά μου που πειναει.
Σωκράτης: Άλλο εννοώ.
Καραγκιόζης:Τι το ψητό κοτόπουλο;
Χατζηαβάτης:Όχι τα υλικά αλλά τα πνευματικά.
Καραγκιόζης:Σωστά,τα πουφ παφ να πούμε,που πνεομαι οπισθιως.
Σωκράτης:
Γνώθι σ'αυτον
Καραγκιόζης:(λέει στον Χατζηαβάτης)
Ακριβώς,σαν αυτόν είμαι.
Χατζηαβάτης:Όχι.Αν γνωρίζεις τον εαυτό σου λεει.
Καραγκιόζης:Τον απαυτο μου τον ξέρω κι απ'τη.καλή κι απ' την αναποδη.
Σωκράτης: Πες μου,τι είναι Αγαθόν;
Καραγκιόζης:Αγκαθος ψωμί,αυτό.
Σωκράτης:
Ας εφαρμόζουμε την μαιευτική μέθοδο.
Καραγκιόζης:Ενδιαφέρον,να η μαμη,κι είναι έτοιμη να γεννήσει η γάτα μου.
Σωκράτης:
Πρώτα νομίζουμε ότι ξέρουμε κάτι,το συζητάμε και στο τέλος καταλήγουμε πως αυτό που νομίζαμε στην αρχή ότι ξέραμε δεν το ξέραμε.
Καραγκιόζης:Δηλαδή Σωκρατακη μου,αρες ναρες κουκουναρες.
Σωκράτης:Και καταλήγουμε στο:
οίδα ότι ουδεν οίδα
Καραγκιόζης:Έτσι είναι ούτε είδα ούτε θα δω φαι εδώ που'ρθα,μ'αυτα τα οίδα και τα ξοιδα.
Άντε γεια,πολίτες μου,πριν πω το ψωμί ψωμάκι.
Τέλος Παράστασης
Θεάτρου Σκιών ο Καραγκιόζης
.
.
.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου