I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Πέμπτη 15 Ιουνίου 2023

GREEK POETRY -εσύ το τέλος της σκέψης μου -χ.ν.κουβελης c.n.couvelis POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης

 .

.

GREEK POETRY

-εσύ το τέλος της σκέψης μου

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης

.

.

εσύ το τέλος της σκέψης μου

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


είχε το σώμα της Θηβαιας σφίγγας

'αδυνατο να πεταξεις' της είπε

μπροστα από τα μάτια

κόκκινες κίτρινες γαλάζιες πεταλούδες

'πως μ'εχεις ονομάσει;'τον ρώτησε

'πλοκή αινιγματων' απάντησε

στο λευκό λαιμό σου αγρυπνω

είναι η σάρκα,η γλώσσα

-πως σε λένε;

-θα με θυμάσαι;

εσύ,ανασαίνεις σε fuga Bach

εδώ με φτανεις ηχηρή

να είσαι πλήρης πάθους

κι έπειτα είναι το αλάτι

στην ηλικία της κοιλιάς σου

τίποτα να ξέρεις δεν θα κρυφτεί

πολύ καιρό

στη φωνή σου

ένας συνεχης παφλασμος κυμάτων

και ξανά αναταραχή του αέρα

έπειτα σιωπή

αμείωτη μεταφυσική μου

κάτω απ,τον παχύ ίσκιο των τζιτζικιών

η Θηβαια σφιγγα μίλησε

-ξερω το μυστικό σας

σε βαθειά νύχτα αργυρης σελήνης

ο μεγάλος πόθος

των σωμάτων σας

εσύ το τέλος

της σκέψης μου

.

.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου