I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2021

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -(Ανθρωπινα Εσωτερικά) ομολογίες μιας γυναικας-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

 .

.

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

-(Ανθρωπινα Εσωτερικά)

ομολογίες μιας γυναικας-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis
.
.



Woman's Enigma-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


(Ανθρωπινα Εσωτερικά)

ομολογίες μιας γυναικας-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


οι άντρες που μου φέρθηκαν καλά ήταν αυτοί που τους πλήρωσα,μου είπε,

σου φαίνεται παράξενο,μια όμορφη γυναίκα να πληρώνει άντρες για παρέα,

νυμφομανια,είπε ο ψυχίατρος,η συνεχής και ακόρεστη  επιθυμία μιας γυναίκας για σεξουαλική επαφή,άναψε τσιγάρο,μπύρα θέλεις;πρότεινε,όχι δεν μ'αρεσει

το αλκοόλ,απάντησα,έσκυψε να γεμίσει το ποτήρι,το ντεκολτέ της ήταν 

βαθύ,με είδε,σου αρέσει ;μου αρέσει,είπα,στον άντρα τον ακόρεστο εθισμό

για σεξ τον λένε σατυριαση,γέλασε,με διασκεδάζουν αυτές οι κατηγοριοποιήσεις,σου αρέσει το στήθος μου,βλέπω όνειρα πως κάποιος

άντρας μου το κόβει,είναι τόσο έντονο το συναίσθημα,ξυπναω τρομαγμένη

και κλαιω,φοβάμαι μήπως συμβεί,πάσχω από μετατραυματική επιληψία,

ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα,ο μπαμπάς και η μικρότερη αδερφή μου

σκοτώθηκαν,αυτό θεωρείται αιτία του εθισμού μου στο σεξ,

πήγε στον καθρέφτη,την είδα να βγάζει το μέικ απ,τη περούκα,γύρισε προς

το μέρος μου,

αυτή είναι η κανονική μου μορφη,μου είπε,

ήταν πιο πολύ όμορφη από πριν,

αλλάζω,να μην με γνωρίσουν,πολλοί γνωστοί μου είναι πελάτες μου,

δεν φοβάσαι,της είπα,μήπως,σε αποκαλύψουν;

σε κάποιον,το έκανα,αποκαλύφτηκα,τρελλαθηκε,δεν του πήρα χρήματα,

άναψε κι άλλο τσιγάρο,γέμισε μπύρα το ποτήρι,

όλο και σε περισσότερους θα αποκαλύπτομαι,

είναι ηδονικοτερο,

τώρα τους πληρώνω εγώ,αυτό τους παραξευνευει,και τους αγχωνει,

δεν είναι ο κανόνας,αλλάζει ο ρόλος,άλλωστε η νυμφομανης πληρώνει

δεν πληρώνεται,

στον καθρέφτη,την βλέπω,βάζει μακιγιάζ,τη περούκα,

έγινε διαφορετική,

οι πολλαπλές μάσκες μου,λέει,κανένας δεν μπορεί να με γνωρίσει,μοιάζω

αλλά δεν είμαι,έπειτα λίγο τους ενδιαφέρει,το σεξ είναι ιδιότροπο,αφορά

έναν μόνο και κανέναν άλλον,ο άλλος είναι το όργανο της απόλαυσης του,

το χρησιμοποιεί,η' το φαντασιώνει όπως θέλει,και σε μένα,στο εξομολο-

γουμαι ειλικρινά,και να το πίστεψεις,η νυμφομανια μου είναι θεατρικη,

προσποίηση,αν θέλω δεν είμαι,κι αυτά τα μετατραυματικης επιληψίας παραμύθι,

ψυχιατρικές ερμηνείες,η επιστήμη,δεν θα είναι επιστήμη,αν δεν εξηγεί τα

φαινόμενα,τις ανθρώπινες πράξεις,

γέλασε,τι ώρα είναι;ρωτησε

κατάλαβα,ξεβαφτηκε και βάφτηκε πάλι,

σου αρέσει;,ρωτησε

μου αρέσει,απάντησα,

τώρα ξέρεις τα πάντα,είπε,η' δεν ξέρεις;και θα είναι όλα διαφορετικά,υπέροχα,

έτσι ήταν,υπεροχα

οι άντρες που μου φέρθηκαν καλά,μου είπε στο τέλος,ήταν αυτοί που τους πλήρωσα

.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου