I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Παρασκευή 24 Μαρτίου 2023

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -(Ιδιότροποι έρωτες) οι ιστορίες -χ.ν.κουβελης c.n.couvelis ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

 .

.

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

-(Ιδιότροποι έρωτες)

οι ιστορίες 

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

.

.



(Ιδιότροποι έρωτες)

οι ιστορίες 

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


τη νύχτα στο μπαρ,μια jazz και bues band επαιζε,πήγαν στο hotel μετα τα μεσάνυχτα,

-ο ιδανικός χώρος μιας γυναίκας και ενός άντρα όταν πρωτογνωριζονται-ειπε εκείνη,

-παω για μπανιο-εβγαλε τα ρούχα της μπροστά του,-η ηθική με πνίγει,γέλασε,

βγήκε,φόρεσε ένα ελαφρό διάφανο μαύρο κοντό φόρεμα,-η εικόνα μου είναι αυτή 

που βλέπεις,χαμογέλασε,

σερβιριστικαν ουίσκι,

-θελω να σου πω την ιστορία μου,του είπε,η' μάλλον,τις ιστοριες μου,

άρχισε,

τελείωσε,

-δεν επινόησα τίποτα,δεν είναι παράξενο οι ομοιοτητες στους ανθρώπους,ένα μίγμα

η ιστορία μου,από τις ιστορίες της Άννα Καρενινα ,της Έμμα Μποβαρύ και της Λαίδη

Μάκβεθ του Mtsensk ,από την όπερα του Ντμίτρι Σοστακοβιτς,θα με συλλάβουν,

κάποτε,για φονο,η' θα αυτοκτονήσω,

έλα μην φοβάσαι,τίποτα δεν είναι αλήθεια,

τον αγκάλιασε,-μυρισε το σώμα μου-,τα χείλη στο λαιμό του,

-μεταξυ μας δεν θ'αρχισει καμια ιστορία,γιατί θα τελειώσει ξημερώνοντας

.

.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου