I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τετάρτη 29 Μαρτίου 2023

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -η Νόρμα Τζιν Μόρτενσον,5 Αυγουστου 1962,τελος (Homage to my Merylin Monroe) -χ.ν.κουβελης c.n.couvelis ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

 .

.

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

-η Νόρμα Τζιν Μόρτενσον,5 Αυγουστου 1962,τελος

(Homage to my Merylin Monroe)

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

.

.





η Νόρμα Τζιν Μόρτενσον,5 Αυγουστου 1962,τελος

(Homage to my Merylin Monroe)

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


ψυχρή παρατήρηση:ξανθιά γυναίκα 36 χρ,βρέθηκε νεκρή στο διαμέρισμα της,από 

χρήση βαρβιτουρικών,αυτοκτονία,επάγγελμα ηθοποιός


'ενα κομμάτι κρεας ειμαι',σκέφτεται,'αυτό βλέπουν αυτό θέλουν',κοιτάζει το πρόσωπο της

 σε ένα καθρεφτη,''μητερα,άραγε θα αναγνωριζες το μικρό σου μωρο,την Νόρμα Τζιν;

έγκλειστη στις εικόνες που οι άλλοι επιθυμούν,'γυρω μου ερημια,ένα απεραντο τίποτα,

σκοτεινο',

σιωπή,διαπεραστική,

'γιατι δεν χτυπάει το τηλέφωνο,κανείς;,αρπάζει το τηλέφωνο και το πετάει στον απέναντι

 τοίχο,σπαζει σε κομμάτια, 

'ενα κομμάτι κρεας η Μέριλιν Νόρμα Τζιν Μόρτενσον Μονροε',ανοίγει το μπουκάλι,

τα χάπια,ένα,δύο,τρία,...,

το άλμα της ελευθερίας της


Καλιφόρνια,Αύγουστος,καύσωνας,βάζει τα εσώρουχα της στη κατάψυξη να παγωσουν,


μάρτυρες είπαν:όταν την βρήκαμε ήταν ακόμα ζωντανή,

ξεψύχησε στο ασθενοφόρο


κάποιοι άλλοι:συνεργάζονταν με τις μυστικές υπηρεσίες του κομμουνιστή Φιντέλ Κάστρο

της Κούβας


αν οι Ρώσοι έκαναν εισβολή στο Μανχάταν κανένας δεν θα το έπαιρνε ειδηση,


ωραία που  είναι τα τσιπς πατατάκια όταν τα βουτάς στη σαμπανια


σχόλιο:τον φονο ενος ανθρωπου έχεις πολλούς τρόπους να τον σχεδιάσεις,και έναν

μοναδικό να τον εκτελέσεις

(αυτό θα έλεγε ο ντεντέκτιβ Σέρλοκ Χολμς στον φίλο του γιατρό Γουάτσον)


τώρα,

εγώ,η Νόρμα Τζιν Μόρτενσον έγινα η Μέριλιν Μονρόε όταν ο αέρας του μετρό

 διερχόμενος από τη σχάρα του υπονόμου στροβιλισε το φόρεμα μου ανασηκωνοντας 

το,

beautiful  marvelous show-image the Merylin Monroe for ever,

η τέλεια Ανάληψη μου!


πιο ψηλά,η έκρηξη της φουστας


εγώ της ψιθύρισα:

όλοι,μικρή μου Νόρμα Τζιν Μόρτενσον από ένα υπογειο subterra καποτε αναδυομαστε

για να επιστρέψουμε καποτε καταδυομενοι σε ένα υπόγειο subterra,


μην λυπάσαι μωρό μου


δεν νιώθεις το αεράκι από το μέτρο;δεν είναι υπέροχο;

.

.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου