I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Παρασκευή 17 Μαρτίου 2023

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -(Ιστορίες του κ.Κ)Η έκθεση-Woman- πορτραίτο μιας γυναίκας -Η θαλασσα- -χ.ν.κουβελης c.n.couvelis ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

 .

.

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

-(Ιστορίες του κ.Κ)Η έκθεση-Woman- πορτραίτο μιας γυναίκας

-Η θαλασσα-

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

.

.








Woman's synthesis

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


(Ιστορίες του κ.Κ)

Η έκθεση


ο κ.Κ επισκέφτηκε την έκθεση ζωγραφικής ενός φίλου του ζωγράφου,

'ερωτευθηκα αυτή τη γυναικα' είπε στο ζωγράφο και του έδειξε τις

εικόνες

.

.



Woman- χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


συναντήθηκαν στο καφέ.εκεινη δερμάτινη μίνι φούστα.αργοτερα

στο διαμέρισμα του.νυχτα.ξυπνησαν.την πλήρωσε.εκεινη έφυγε

.

.


πορτραίτο μιας γυναίκας

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


κάποτε.η γυναίκα.το σπίτι της.το πιάνο που έπαιζε.η θέα από το μπαλκόνι

στη θάλασσα.η φωνή της.η Μόνα Λίζα του ντα Βίντσι.προτιμουσε τον

βαν Γκογκ.οπως κι εγώ.τα δάκτυλα της έπαιζαν στο πιάνο Σοπέν.Σκερτσο

αρ 3 έργο 39.η σχέση του με την Aurore Dudevant,Γεωργία Σάνδη,ψυχρανθηκε

και χωρισαν.του είπε.τελειωσε το πορτραίτο της.χαμογελασε.καποτε

δεν θα το θυμάσαι.ειπε.

.

.


Η θαλασσα-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


μας μάζεψε ,-να η θάλασσα,μας έδειξε,-αυτη είναι η περιουσία μου,όπως

ο γεωργός έχει γη,χώμα,εγώ έχω αυτή,το αρμυρο νερό της,γυναίκα μου

είναι,είπε ο Οδυσσεας και συνεχίσαμε το ταξίδι

.

.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου