I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

GREEK POETRY-POETRY -c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης-Σου γραφω ενα ρεμπετικο[ζειμπεκικο,καραντουζενι]:ειμαι φτωχος και ρεστος

.
.
GREEK POETRY
POETRY -c.n.couvelis
ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης
.
Σου γραφω ενα ρεμπετικο[ζειμπεκικο,καραντουζενι]:
ειμαι φτωχος και ρεστος
.
.
.

ρεμπετης στον Πειραια[Rebetiko]-ρεμπετης μπουζουκτζης-χ.ν.κουβελης



Greek Trichord Bouzouki]Τριχορδο Μπουζουκι]-χ.ν.κουβελης
.
.
Σου γραφω ενα ρεμπετικο[ζειμπεκικο,καραντουζενι]:
.
ειμαι φτωχος και ρεστος
στη κοινωνια ενα ρημαδι
η κουραση ασηκωτη βαρια μεγαλη
γυριζει το κεφαλι

και συ κακουργα απονη σκληρη
μ'αφησες ενα βραδυ

αν μ'αγαπας αν με πονας λιγακι
σαν πρωτα γυρνα στο σπιτακι
οι μερες μου ειν'αχαρες
οι νυχτες σκοτεινες

και συ κακουργα απονη σκληρη
μ'αφησες ενα βραδυ

θ'αφησω το κορμακι μου
στους δρομους ενα κουφαρι
ειναι η κοινωνια απονη αδικη κακη
στους φτωχους δεν εχει πια στοργη

και συ κακουργα απονη σκληρη
μ'αφησες ενα βραδυ

------------- [χ.ν.κουβελης----------------
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου