I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]-[Ανθρωπινα Εσωτερικα]Ευρυδικη 23 ετων-KARAGIOZIS[ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ]-ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΚΑ-Η Παρασταση:ο Καραγκιοζης Μηδενιστης Φιλοσοφος και ο Μεγαλεξανδρος

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]
.
[Ανθρωπινα Εσωτερικα]
Ευρυδικη 23 ετων
.
KARAGIOZIS[ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ]
ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΚΑ
Η Παρασταση:ο Καραγκιοζης Μηδενιστης Φιλοσοφος
και ο Μεγαλεξανδρος
.
.
.

blonde woman[Pop Art]Ευρυδικη-χ.ν.κουβελης[2]


blonde woman[Pop Art]Ευρυδικη-χ.ν.κουβελης[1]
.
.
[Ανθρωπινα Εσωτερικα]
Ευρυδικη,ετων 23
.
.
Ευρυδικη,ετων 23 ,σπουδαστρια σε Σχολη Δημοσιογραφιας και
Μεσων Μαζικης Επικοινωνιας,εργαζεται ερασιτεχνικα ως μοντελο,
θελει να συνεχισει με θεατρικες σπουδες,εχει ανεξαρτοποιηθει απο
τους γονεις,ενοικιαζει διαμερισμα στην περιοχη της Νεαπολης Αθηνα,
την γνωρισε πριν μια βδομαδα,συγκεκριμενα την περασμενη Κυ-
ριακη,μεσημερι,σ'ενα καφε στο Θησειο,χθες τη σχεδιασε απο μια
φωτογραφια της,σημερα Παρασκευη συναντηθηκαν το απογευμα
στο ιδιο καφε,της εδωσε την εικονα,της αρεσε,επειτα πηγαν για φα-
γητο,χωρησαν λιγο μετα της 10,κανονισαν να συναντηθουν αυριο
στο ιδιο μερος,στις 11 το πρωι,θ'ανεβουν στην Ακροπολη,κι επειτα
θα επισκεφθουν το μουσειο,πριν λιγη ωρα τον πηρε στο κινητο,του
ευχηθηκε με γλυκεια φωνη ''καληνυχτα''
.
.
.
.
KARAGIOZIS[ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ]
ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΚΑ
Η Παρασταση:ο Καραγκιοζης Μηδενιστης Φιλοσοφος
και ο Μεγαλεξανδρος
.
.




Ο Καραγκιοζης κι ο Μεγαλεξανδρος συνομιλουν μπροστα
στη παραγκα του Καραγκιοζη-χ.ν.κουβελης
.
.
ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΚΑ
Η Παρασταση:ο Καραγκιοζης Μηδενιστης Φιλοσοφος και
ο Μεγαλεξανδρος\.
.
.
[Ο Καραγκιοζης κι ο Μεγαλεξανδρος συνομιλουν μπροστα
στη παραγκα του Καραγκιοζη]
Μεγαλεξανδρος:Καραγκιοζη,ε​ισαι Φιλοσοφος;
Καραγκιοζης:Τι να σου πω Αλεκο μου.Αλλο πραμα.Να.ΠολυΦιλοσοφος.
Μηδενιστης Πρωτης κι Αριστης Ποιοτητας.Εγγυημενο,αφου δεν εχω
Τιποτα.Μηδεν,σου λεω.Αλλα ξηγημενα,ολα κι ολα,Τιποτενιος δεν ειμαι,
ουτε υπηρξα,ουτε και θα υπαρξω
Μεγαλεξανδρος:Τι πρεσβευεις;Ποια ειναι η Διδασκαλια σου,η Θεωρια
σου τελοςπαντων;
Καραγκιοζης:Αυτη Αλεκο μου,η Θεωρια,που ειπες.Τελοπαντων
Διαφορα Μηδενικα πρεσβευω.Ολα τα σφαζω ολα τα μαχαιρωνω,ολα
 τα μηδενιζω:[με ποζα]
Μηδεν εκ του Μηδενος Μηδεν
Μηδεν γεγραπται
Μηδενα προ του τελους μακαριζεν
Ουκ αν λαβεις παρα του μη εχοντος
Μηδεν στο πηλικο
Ενα Μηδεν ειναι η ζωη
Μηδεν Αγαν
Απ'το Μηδεν ξεκινησα
Μηδενισα το ταμειο
Τετοια πολλα μηδενικα,κι αλλα πιο μηδενικα,στρογγυλα,διδασκω​
και αει
μανθανω γηρασκωντας
Εν οιδα οτι ουδεν οιδα.Αυτο που το πας.Η Πεμπτουσια μου.
Μεγαλεξανδρος:[με θαυμασμο]Μπραβο Καραγκιοζη μου,και
μαλιστα τα λες στην καθαρευουσα.Ιδιοφυια εισαι.
Καραγκιοζης:[γελαει]Για σενα τα λεω κυρ Αλεκο μου ετσι,επειδη
εισαι αρχαιος,δηλαδη Μεγαλος ,να καταλαβαινομαστε,πως;
Μεγαλεξανδρος:Σιγουρα θα'χεις συγγραψει και βιβλια Φιλοσοφιας.
Εγχειριδια;
Καραγκιοζης:Οχι δεν εγραψα χοιριδια.Μηδενα Βιβλιον γεγραψα.
Ειμαι αγραφος κι αγραμματος,δεν εγραψα γραμματα.Μονο στα νιατα
μου κανα δυο ερωτικα γραμματα στην Αγλαια,να την καταφερω,
που'κανε τη σοβαρη
Μεγαλεξανδρος:Σωστα,Πολυ σωστα.Γιατι τα Εργα σου ειναι της ζωης,
σ'αυτην ανοικουνΚαραγκιοζης:[επιτιμιτικα]Λ​αθος. Μεγα Λαθος.Δεν
ειναι καμιας Ζωης.Δικα μου ειναι και μαλιστα καταδικα μου.Ιδιοκτη-
σια και καμαρι μου.Πατεντα
Μεγαλεξανδρος:[απολογητικα​]Με συγχωρεις Καραγκιοζη μου εννο-
ουσα της ζωης,της πραγματικοτητας.
Και τωρα πες μου σε ποιο Ανωτατο Μορφωτικο Ιδρυμα,σε ποιο Πανε-
πιστημιο διδασκεις και ποια Εδρα κατεχεις;
Καραγκιοζης:[με στομφο]Διδασκω απο παππου προσπαππου ανανταμ
παπανταμ στην Ανωτατη Πεζοδρομιακη Σχολη και κατεχω υπερνομιμα,
με διπλωματα κι εφαπλωματα,πτυχιακα και δοκτορα,την Εδρα της
Εφαρμοσμενης Πειναστικης Οικονομιας.
Μεγαλεξανδρος:[με θαυμασμο]Μπραβο,Κραγκιοζη,​φανταζομαι θα'χεις
πολλους μαθητες και πολλους φανατικους ακροατες και σπουδαστες
στις παραδοσεις σου στα μαθηματα σου
Καραγκιοζης:[με στομφο]Εχω και παραεχω φοιτευτες,σπουδαστες να
δουν τα ματια σου,να φανε κι οι κοτες ,να!ματσο,αριθμος αυτων ουκ
εστιν τελος ,ενα σωρο μηδενικα
Μεγαλεξανδρος:Και θα σε πληρωνουν καλα.Περνεις καλο μισθο,μεγα-
λο;
Καραγκιοζης:Μισθο,δεν λες τιποτα.Τρανο.Παχυλο.Α.Δοξα​ τω Θεω.
Να πεσει ο ουρανος στο κεφαλι μου.Θα'μουν μεγαλος ψευτης αν ελε-
γα το αντιθετο.Δεν εχω κανενα παραπονο.Μου πετανε μπολικες ντο-
ματες,τις μαζευω και μ'αυτες θρεφω τα παιδια μου την οικογενεια μου
και μενει να φαω κι εγω.
[με καμαρι]Αυτος ειναι ο δικαιος και νομιμος μισθος μου,οι ντοματες,,
α ! ξεχασα,κι ο κοπανιστος αερας,το επιστημονικο επιδομα
Μεγαλεξανδρος:Σ'εχει τιμησει ,σ'εχει βραβευσει η Πολιτεια για τις
υπηρεσιες,που της προσφερες και για το ανεκτιμητο εργο σου;
Καραγκιοζης:[ειρωνικα].Πως​.Μου εδωσε το Μεγα Βραβειο της Πεινας,
και τον Μεγαλοσταυρο της Φτωχειας και της Ανεχειας,και την Με-
γιστη Τιμη της Συκοφαντιας και των Διωγμων.Πολυ Τιμη!
Μεγαλεξανδρος:[με απορια]Γιατι,δεν καταλαβαινω,ενα σπουδαιο αν-
θρωπο και σοβαρο επιστημονα σαν εσενα;
Καραγκιοζης:[σοβαρος]Κυρ Αλεκο μου να πουμε καθαρα τα πρα-
ματα,ο Καραγκιοζης,δηλαδη εγω η αφεντομουτσουναρα μου, δεν
ειμαι της αρεσκειας,δεν ειμαι καμιας κλικας,δεν τα'φαγα με κανεναν,
αντιθετα πεινασα με τους πολλους,εν κατακλειδι δεν αρεσω της εξου-
σιας,ειμαι πνευμα αντιλογιας,λεω τη σκαφη σκαφη και το ψωμι ψω-
μακι
Μεγαλεξανδρος:[σκεπτικος]Μ​ια μερα των ημερων ,Καραγκιοζη Φιλε
μου,θα  δικαιωθεις,ειμαι σιγουρος θα'ρθει αυτη η μερα
Καραγκιοζης:[γελαει]Αυτο λεω κι εγω.Θα γυρισει κι ο τροχος.Κανω
υπομονη και περιμενω να γινει αυτο,οταν τα κουλουρια,αμαν τα λι-
γουρευουμαι,ο νηστικος κουλουρια ονειρευεται,οταν τα κουλουρια
παψουν να'ναι στογγυλα και κανουν γωνιες,να μην ειναι σαν μη-
δενικα,τρυπια.Τοτε θα παψουν τα εργα μου κι οι διδασκαλιες μου
να'ναι τρυπες στο νερο,καπνος που διαλυεται
Μεγαλεξανδρος:[συγκινημενο​ς]Το πιστευω Φιλε μου και το ευχο-
μαι με τη καρδια μου
Καραγκιοζης:[ρητορικα]και τωρα αξιοτιμοι θεατες κυριες κυριοι
κι αγαπητα παιδια αυριο θα εχει νεα παρασταση κωμικη Περι Πο-
λιτικης ΦΙλοσοφιας,Φιλοσοφος θα ειναι ο μπαρμπα μου ο Γιωργος ,
κι εγω Οικονομολογος Μεγας.
Σας χαιρετω ολους περα ως περα και σας καληνυχτιζω .
Εις το Επανιδειν.
Αουφ βιντερζεν.
Α λε ρε τουρ.
Ωρε βουαρ.
[χαμηλωνουν τα φωτα.Κλεινει οι αυλαια.Σηκωνονται οι θεατες
και φευγουν.Φευγουν και οι τζαμπατζηδες,κατεβαινουν απ'τη
μαντρα κι απ'τα γυρω δεντρα.Μενει στον ουρανο της νυχτας
να κυλαει το φεγγαρι πανσεληνο,κι ακουγεται ενα σκυλι να
γαυγιζει,καπου μακρυα.Υστερα σιωπη.Ησυχια.
Κλεινει τις Ωρες]
.
.
.



.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου