I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

GREEK POETRY-POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης-ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΟΛΑ/ΛΟΓΟΜΑΧΙΑ-ΠΡΑΞΕΙΣ ΛΟΓΟΜΑΧΙΑΣ-ιn woman αιδοιου εναντιωσεις-ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΕΓΩ

.
.
GREEK POETRY
POETRY-c.n.couvelis
ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης
.
ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΟΛΑ/ΛΟΓΟΜΑΧΙΑ
..
ΠΡΑΞΕΙΣ ΛΟΓΟΜΑΧΙΑΣ
.
ιn woman αιδοιου εναντιωσεις
.
ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΕΓΩ
.
.
.
ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΟΛΑ/ΛΟΓΟΜΑΧΙΑ
.


.
.
ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΟΛΑ/ΛΟΓΟΜΑΧΙΑ
.
.
ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΟΛΑ.
Σ'ΑΡΕΣΕΙ ΔΕΝ Σ'ΑΡΕΣΕΙ.
ΑΡΚΕΤΑ ΤΟ ΣΗΜΕΙΩΤΟΝ.
ΠΟΙΟ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΗ ΜΟΥ ΑΠΤΟΥ'';
Η' ΤΑΝ Η' ΕΠΙ ΤΑΣ.
ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ.
ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ.
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΜΟΥ ΑΥΤΑ ΕΧΩ.
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ;
ΔΕΙΞΤΑ.
ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΕΓΩ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΕΣΥ.
ΛΟΓΟΜΑΧΙΑ.
.
.
.
ΠΡΑΞΕΙΣ ΛΟΓΟΜΑΧΙΑΣ
.


.
.
ΠΡΑΞΕΙΣ ΛΟΓΟΜΑΧΙΑΣ
.
.
Πραξη Υβρεως.
Κουφια προσωπιδα ναρκισσισμου
αντηχει κιβδηλοσχημα κρουσεις
συνακολουθης κολακειας
.
Πραξη Τρυφεροτητας.
Πνεουσα χρωματοφορα ρηματα
επι υπερμετρης γεωγραφιας βλεφαρων
η φευγουσα γλωσσα των κρινων
.
.
.

.
.
ιn woman αιδοιου εναντιωσεις
.
.
ιn woman εναντιωσεις αιδοιου
εγχαρακτων στημονων παιωνιας
σε υπερλαμπρο αετωμα ανατολης
αφαιρεση μνημης η λαγνεια εξελκυουσα
πρωτοζωα φωσφοριζοντα παροξυτονα
ασελγων θωπευσεων ευρυθμα ακορεστων
λεξηφωνων παρατονισμων μικροφωνα
πληρεξουσιου εγχαρακτης απολαυσης
στοματα πορφυρα υπερωα αντικατροπτισμων
κοιλιας στρογγυλης αλαβαστρινης απαλης
λαγνεια φωνασκουσα ψιθυρους διθυραμβους
ελλασονας διαγωνια του ονοματος
εναντιωση υπερθετικου αρρενος
οξυμωρη ενηλικιωση ποθου
πλαγιοφωνη εναλλαγη κυκλιων αντιθετων
λεξεις ορθοπρωρα του σωματος υπερθεσεις
ενχυμων ορυκτων ιζηματογενη προτασεων
ιδιοτελη της αφης εγχαρακτα
παραθετικα ευρυθμιας εναντιωσεις
αιδοιου ιn woman
.
.
.
ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΕΓΩ
.

.
.
ΑΠΟΚΛΙΣΗ  ΕΓΩ
.
.
Το εγω σου υπολοιπα υποθεσεων .Δεν ειμαι υποχρεωμενος να τις
αποδειξω.Αλλωστε αγνοω τα αξιωματα σου,κι επειτα ειναι τελειως
ασυμπτωτα με το δικο μου εγω ,ως εκ τουτου αχρηστα.Γι'αυτο,ετσι
εξηγειται που το εγω μου καταρρεει στο εσυ σου.Αρχικα συνταυτιση
στο ε,τελεια ενοτητα,κι επειτα πληρης αποκλιση,σ στο γ,και υ στο ω.
Μην πεις:'' Ατυχησαμε στα γραμματα''λιγο αν προσπαθουσαμε,αν
βελτιωναμε την ορθογραφια μας,απλο ηταν,μια ασημαντη
ανορθογραφια να τολμησουμε,το εγω στη θεση του εσυ να λεει εγω
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου