I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

18-GREEK POETRY-POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης-part 18 -μερος 18

.
.


.
.
GREEK  POETRY
POETRY-C.N.COUVELIS
ΠΟΙΗΜΑΤΑ-Χ.Ν.ΚΟΥΒΕΛΗΣ
.
.
ΜΕΡΟΣ  18
PART   18
.
.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
Εκ  Χρεους
.
Στον Τακη  Σινοπουλο ''Εκ  Χρεους''
.
Στον Οδυσσεα Ελυτη ''Εκ Χρεους''
.
Στον Νικο Εγγονοπουλο ''Εκ Χρεους''
.
Στον Ομηρο ''Εκ Χρεους''
[ON HOMER]
.
Στον Ανδρεαν Εμπειρικον ''Εκ Χρεους''
.
PAC [K] MAN
.
Icon-isM
[OPTICAL  POEM]
.
Παραλιμνιοι  Συνειρμοι
[Λιμνη Οζερος Ακαρνανια]
.
Abstract-ISM
[OPTICAL  POEM]
.
Στον Χρονο των Νερων
[Ο Αχελωος Ποταμος Παρα την Αρχαιαν Σαυριαν,
Ακαρνανια Ξηρομερο]
.
Leonardo Da Vinci MONA LISA-ism
[OPTICAL  POEM]
.
From Summer's Ending
[The Game of the Fish in emptied space]
Το παιχνιδι του ψαριου σ'αδειασμενο χωρο
.
Σε Παρενθεση του Χρονου
.
3 GREEK POLITICAL CROSS-WORDS
.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ
[MATHEMATICS AND TIME]
.
Το Ημερολογιο Ενος Αφελους Ανθρωπου [3]
Diary of an Idiot
.
HUMAN  INTERIORS
[ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ  ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ]
.
Α-Σημαντων Χρονικο
[Πατρα]
Οντολογια και Φαινομενολογια Μιας Πολης
.
Man's Εντελεχεια [ η Πολις ]
[OPTICAL  POEM]
.
ΕΛΛΗΝΙΚΑ  ΓΡΑΜΜΑΤΑ
[Γραφοντας τα Ελληνικα 24 Γραμματα]
GREEK  ALFABETA
[Writing the Greek 24 Letters]
.
AFTER  HOMER
[αντιστρεφοντας...στον καθρεφτη...αντιστρεφοντας]
ΜΕΤΑ  ΤΑ  ΟΜΗΡΙΚΑ
.
βροχη το Φθινοπωρο
[ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΝΕΦΙΑΣΜΕΝΗΣ ΚΑΙ
ΒΡΟΧΕΡΗΣ ΜΕΡΑΣ]
.
Α ρε Τακη1
ΤΑΚΗΣ ΚΑΡΝΑΒΑΣ
Ο ΜΕΓΑΛΟΣ  ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ
.
META-CUBISM
[OPTICAL  POEM]
.
ΙΣΟΡΡΟΠΑ  ΕΠΟΧΩΝ
[ΙΣΟΡΡΟΠΑ  ΕΝΝΟΙΑΚΩΝ  ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ-
ΙΣΟΡΡΟΠΑ ΜΝΗΜΗΣ]
.
paintings-photos by c.n.couvelis[χ.ν.κουβελης]
.
.
.
Εκ  Χρεους
.
.
.
Στον Τακη Σινοπουλο  '' Εκ Χρεους ''
.
.

Τακης Σινοπουλος [ ποιητης ] 1917-1981
γεννηθηκε στην Αγουλινιτσα Πυργου Ηλειας
.
.
Στον Τακη Σινοπουλο
.
Εκ Χρεους
.
.
τον βρηκαν στο κρεβατι, τον σηκωσαν
τον πηραν,πολλες ανακρισεις,τη νυχτα κυριως,
δεν μιλησε,τον χτυπησαν με ροπαλο
στα ποδια ,δεν μιλησε
''γιατι δεν μιλας παλιοτομαρο;''
τους κοιταξε στα ματια,τρομαξαν,
τοτε τον κλωτσησαν στο προσωπο
''να. να μαθεις να βλεπεις'' τρεις μερες
τρεις νυχτες δεν εσπασε,
τον πηραν ,τον φορτωσαν σε καραβι,
τον πεταξαν σαν τσουβαλι
αδειο στο νησι,μαζυ μ'αλλους
τον Κωστα,τον Γιωργο,τον Νικο,
τον Γιαννη,τον Μανωλη,τον Νωντα
το πηρε κατακαρδα,''ποιον αδικησα;''
''ποιον αδικησα;''φωναζε,γυριζε
στα βραχια που σκαει το κυμα,εκεινοι
φοβηθηκαν μην τους παρει για κοπαδι προβατα
και τους σφαξει,βρηκαν την ευκαιρια
''πηγε να το σκασει'',τον εσυραν
στις πετρες,εμεις βλεπαμε,μας
ειχαν κι απο τις δυο μεριες του δρομου
παρατεταγμενους να βλεπουμε ,
''σαν τον Εχτορα ''σκεφτηκα
''σαν τον Εχτορα''
''κοιταχτε τον'' φωναζαν ''κοιταχτε τον,ρε''
αναισθητο τον περασαν πανω στις πετρες,αιμοφυρτο
κρατησαν οι τυραννοι τα προσχηματα
τον περασαν απο δικη, φυσικα,τον καταδικασαν,
κι ακουσαμε το ξημερωμα τον τουφεκισμο του
Εγω ο Κωστας,Εγω ο Γιωργος,Εγω ο Νικος
Εγω ο Γιαννης,Εγω ο Μανωλης,Εγω ο Νωντας
.
.
.
Στον Οδυσσεα Ελυτη ''Εκ Χρεους''
.
.

Οδυσσεας Ελυτης [ ποιητης ] 1911 - 1996
γεννηθηκε στο Ηρακλειο της Κρητης
.
.
Στον Οδυσσεα Ελυτη
.
Εκ Χρεους
.
.
μην πλανασθαι
ου λοιδοροι,ουχ αρπαγες
των κρινων,φαυλο το εργο
των δημαγωγων,
υπερ το ζην, η ωραιοτητα
η καθαροτητα της βρεφικης ηληκιας/του
μη οντος / το εγκρατες
των δεντρων, η πετρα σιγη φυσεως
Χαιρε,
...........το φως
ευγενη βλαστηση αντινομιων/ η συμβιωση
των ανθεων,μεχρι θανατου η υπερασπιση
του δικαιου,
και ειδα εθνη συντριφθεντα,
και ειδα ανθρωπους
εν κλαυθμω και οδυρμω, και ακουσα
φωνη δικαιοσυνης φωνη Κρισεως
οξυτατη,και ακουσα :''σου δε υψηλοτερον
η πολιτεια'', και
μετρησα τον ανθρωπο,το υστερουν και το
πλεοναζον των Ιδεων,το αρτιον και το ελλειπες,
και τοτε ειπα:τις λεξεις της Γλωσσας μου
δωριζω,μην απαιδευτως λαλης,
και ειπα παλι:ουδεν πλεον παρα
το καλλος,την ωραιοτητα μη σε
στερησης
.
.
.
Στον Νικο Εγγονοπουλο '' Εκ Χρεους ''
.
.

Νικος Εγγονοπουλος [ ποιητης , ζωγραφος ] 1907 - 1985
γεννηθηκε στην Αθηνα
.
.
Στον Νικο Εγγονοπουλο
.
Εκ Χρεους
.
.
τι αρμοζει να σου δωρισω,Ποιητη;
για σενα ,Οδυσσεα Αντρουτσο,
θα πω σαν ερθει η ωρα,
ο νους μου το καλλος ,ως
δογμα ετηρησα
ας περασουμε ομως γρηγορα στις φωνες
των πουλιων,σε ορη υψη και ερημιες
με τα αιματα βαφω τον ζητιανο ηρωα
αγιο,ο αξιοτερος
αναμεσα στους αξιοτερους απο εμας,πως
ζουν στην Υδρα τα δελφινια; οι
Υψηλοι Ευγενεις της Νοτιας Αμερικης
σ'αυτους
χαραζω λιθινες λεξεις,το Ονομα σου
οροσειρα σεισμων
Ποιητη,εισαι ωραιος
σαν Εγγονοπουλος
στις ψυχες Πυρ
υπαρχουν και τωρα ανθρωποι
να παιδευσεις,βαλε ολη την τεχνη σου
Χαιρε ,ανθρωπινων πραγματων Δοξαστικε
Χαιρε,πνευμα συνθετον και πολυμορφον
Χαιρε,του Ρηγα Φερραιου παιδι
.
.
.

για καθε πραξη η' γνωμη μοναδικη μας
εγνοια η αληθεια
.
.
.
[ ON HOMER ] Στον Ομηρο  '' Εκ Χρεους ''
.
.

Ομηρος [ Homer ]
.
Στον Ομηρο
.
Εκ Χρεους
.
.
[τὸ τρίτον αὖτ᾽ Αἴαντα ἰδὼν ἐρέειν᾽ ὁ γεραιός·
τίς τὰρ ὅδ᾽ ἄλλος Ἀχαιὸς ἀνὴρ ἠΰς τε μέγας τε
ἔξοχος Ἀργείων κεφαλήν τε καὶ εὐρέας ὤμους;]
.
.
.

ουτος δ 'Αιας εστι πελωριος ερκος Αχαιων
και τι καταντησε ο Αιαντας,να
γυρνα στα βραχια ,χαμενος
στο τελος εστησε στην αμμο το ξιφος και
καρφωθηκε πανω του ,και παει το πελωριο
σωμα,το ερκος των Αχαιων,
αρνυμενος την ψυχην και νοστον
η μηνις ενος ταπεινου ανθρωπου,που
παιρνει βαρια την αδικια,ειχε
αυτη τη ρητορικη μεταχειριση,πολυ
καλα εκανε ο Πλατων να εξορισει
την ποιηση απο την Πολιτεια του,με
ψευτιες θ'ασχολουμαστε τωρα;
.
την ωρα αυτη στη Τροια
επι Σκαιηισι πυληισι η Ελενη παρουσιαζει
στον βασιλια Πριαμο τους Ελληνες
ως αρ'εφαν,Πριαμος δ'Ελενην εκαλεσσατο φωνηι
τον δ'Ελενη μυθοισιν αμειβετο
.
''Ουτος δ'Αιας εστι πελωριος ερκος Αχαιων
.
''Ουτος δ'αυ Λαερτιαδης πολυμητις Οδυσσευς
.
''Ουτος γ'Ατρειδης ευρυ κρειων Αγαμεμνων
.
.

.
Στον Ανδρεαν Εμπειρικον ''Εκ Χρεους''
.
.

Ανδρεας Εμπειρικος [ 1901-1975 ] Ελληνας ποιητης,πεζογρα-
φος,φωτογραφος,ψυχαναλυτης,γεννηθηκε στην Μπραιλα της
Ρουμανιας,εγκατασταθηκε στην Ελλαδα το 1902
.
.
Στον Ανδρεαν Εμπειρικον.
Εκ Χρεους
.
.
εντος ατμομηχανης ροδανθων
αιδοιαζουσα κορη ακοιτις
εντος υπερωκεανιου ανθεστηρων
Υπερουσιων ακραιφνες δοχειον
ατελεσφορων υπογαστριων
εν γενει εμπειρικων θαυμασμων
εγκαρσιων ορυχειωσεων υψιπετων
μολων λαβε και αλλων υπερκαινοφανων
αστεισμων περι αρετης
περι ευγονιας
περι ευοδοσεως
αντιθετων κυκλαμινων σκεψεως
εντος των οριων των λοφων ελαφος ποταμος
βουστρυφηδων ανατεμνει κηπαρια μοσχοβολιστα
φωνηεντων
πληρεξουσια νοθευμενων εκ φυσεως
συμφωνων
αντιβοωντος τα ελαχιστα ο Μεγας Αιγαγρος,
ο Μεγας Ψολος των Αθωων,
εκδορευς φαυλων λογιδριων
εμπληστος δικαιοσυνης ισορροπης
αντιφωνιων
και πληθυνουσα η αμετροεπεια το τρυφηλον
της δολοπλοκιας εκχωρει χερσα επιφανεια
σβολων και τρυγματων σε κυνικους των Δογματων
και της Υβρεως εν καιρω η Νεμεσις και
παραταυτα η Τισις,
ο αποποιων το Φως εν τη Σκοτια πορευθησεται,
και ο μη μετανοων επι αδικια συντριφθησεται
εν πληνθοις
εν δακρυοις εν οδυρμοις
και εγκαρσιως διαφευγουσα η περκα η ιχθυος
τα διαφανα πεπλα των υπερποντιων χρησμων
ως ταπεινη χλοη υπερυψουται εν δοξει
υπερ παντων των χαμερπων εκφανσεων της μωριας
αγορητων πελεκανων των εντομων των πεπτοκοτων
.
αλλοφρονες βδεγλυροι κολακες ,ηγγικεν η
φθινουσα των ανιδεων η
εκλειψη των αγνωμων ,
ηγγικεν η
Υπερκοσμιος Πανηγυρις των Ελληνων
.
.
.
PAC[K] MAN
.
.

.
.
PAC[K] MAN
.
.
Herr
there are not true propositions about
this politic
my childhood had birds in words
don't be confusing Immanuel Kant
if all objects are thinking of packets
back to ideas of Aristotle
και ο
Schopenhauer redirects History
an aristocratic pupil του Θουκυδιδη
how
all literature is an enormous language-game
when he began to study to Gottlob Frege
and logic
'' there is not a white horse in this room''
but neither a red elephant in my hat
neither a green frog in tomatoo's color
now back to the ideas of Aristotle
to prove or to disprove it
παν κινουμενον μεταβλητον εstι
Herr
.
.
.
Icon-isM
[OPTICAL  POEM]
.
.






















.
.
.
Παραλιμνιοι Συνειρμοι
[Λιμνη Οζερος Ακαρνανια]
.
.
βοτσαλα Ποιησης
ακουστηκαν να πεφτουν στη λιμνη
κατα την μαρτυρια του ερωδιου
επειδη και η Φυση εκφραζεται
με καθρεφτες
γραφει:
'' Η Λογοτεχνια Α-Τελους Συμφωνια Αν-Ιδεων''
σ'αυτο το Θεατρο το Εργο
με ποιο Συμμετρικο Μεταμορφισμο
γραφει η Εικονα την Ορθογραφια της
και τοτε οι Νομοθετες Συμφωνησαν
να χαραξουν τον Κοσμο στην Δια/
φανεια
ποιο Νοημα δινει στα Υδατογραφηματα ,
με την μαιευτικη Μεθοδο αποκαλυπτει
την αντι-φατικοτητα του Απολυτου
τι δηλωνει ο ορος;
'' Επανασταση του Ελαχιστου ''
σ'αυτο το Ερμηνευτικο Συστημα
ο Διανυσματικος Τοπος της Φαντασιας
.
.
.
Abstract-ISM
[OPTICAL  POEM]
.
.   


















.
.
.
.
Στον Χρονο των Νερων
[Ο Αχελωος Ποταμος Παρα Την Αρχαιαν Σαυριαν
Ακαρνανια Ξηρομερο ]
.
.
ποια Μυθολογια πλαθει την κινηση
του Νερου
τα παραλληλα της ελιας / η ροη
του καθρεφτη
ο ρυθμος μεταβολης
του Πραγματικου Στερεου στο
Πλατωνικο Δια/
φανο
και πως παρατηρεις το Εκλαμπρο / και
πως θαυμαζεις
να
τρεχουν τα νερα με τα λογια μας
[κι αυτο το σχημα ειναι κατα καποιο τροπο
μια ευστοχη ερμηνεια ]
του ποταμου ως βοων ταυρος,
στις πετρες
εδω η Ιστορια αποσπασματα μνημης ,
δηλαδη Μυθολογια
μας αφηγηθηκε ο Ηρακλειτος
''ο Νους απειρος ''
κι εδειξε ταυτοχρονα το παιδι στην ακροποταμια
να παιζει
.
η επικρατεια της βελανιδιας φθανει στο
συνορο της, η
Ακαρνανια εδωθε
.
.
.
Leonardo Da Vinci MONA LISA- ism
.
.


















.
.
.
From Summer's Ending
[ The Game of the Fish in emptied space ]
[ Το παιχνιδι του ψαριου σ' αδειασμενο χωρο ]
.
.
Το παιχνιδι του ψαριου σ'αδειασμενο χωρο
[καλοκαιριου ,που τελειωσε καπου ]
.
.
εφυγαν
.
.
κι αυτο συνεχισε να κινειται στον λαβυρινθο
του ονειρου του
.
.
.
Σε  Παρενθεση του  Χρονου
.
.

Αγιος Ιωαννης [ Επισκοπη Μαστρου ]
.
.
Σε Παρενθεση του Χρονου
.
.
και τοτε εδειξε τον Χρονο,
που ρεει
.
Σε Παρενθεση [ του Αχελωου ]
.
Η Αρχαιολογια του Πραγματικου
[Επισκοπη Μαστρου Μεσολογγιου
Αγιος Ιωαννης ο Ρηγανας
βυζαντινη εκκλησια του 6ου αιωνα μ.χ
σε υψωμα διπλα στις οχθες του ποταμου Αχελωου ]
.
σ'ενα μερος σπαρμενο
με ριγανη...............η
ψυχη τους μια γραμμη
πουλιου τ'αποβραδο
.
.
.
η ψυχη τους
γαλαζιο χρωμα
.
.
ο Αχελωος Ποταμος [ στη θεση του Αγιου Ιωαννη ]
.
.
.
3 GREEK POLITICAL CROSS-WORDS
.
.

[ 1 ]
ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ:...-2. Πολιτευμα,που η εξουσια πηγαζει απο τον λαο,
-5. εδρα της σκεψης-6.εξελιξη της πρωτογονης αγροτικης κοι-
νοτητας ,-...
ΚΑΘΕΤΑ:...-7.η ακριβης μετρηση μιας διαδικασιας απο το πα-
ρελθον στο μελλον,-11.το κυριο μερος της πολης,-...
.
.
[ 2 ]
ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ:...-5.Αρχαιος Ελληνας Φιλοσοφος ,-...
ΚΑΘΕΤΑ:...-5.εργο του Πλατωνα Περι Δικαιου-8.γραπτος
κανονας δικαιου,...-12.η ιδεα οτι ολοι οι ανθρωποι εχουν ισα
πολιτικα,οικονομικα,κοινωνικα και αστικα δικαιωματα ,-...
.
.

[ 3 ].
ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ:...-4.- , η ικανοτητα του ανθρωπου να επικοινωνει
με τη γλωσσα,...-6.το πολιτικο κοινωνικο συστημα διαχειρισης
της κρατικης οντοτητας-...
ΚΑΘΕΤΑ:...-3.επιστημη ,που μελετα το ανθρωπινο παρελθον
...-12.ασχολειται με την μελετη των μυθων,-...
.
.
.
MATHEMATICS  AND  TIME
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ  ΚΑΙ  ΧΡΟΝΟΣ
.
.
.
.
MATHEMATICS [ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ]
.
.

.
''Οι Πρωτοι Αριθμοι Ειναι Απειροι'' [Ευκλειδης ]
.


α' αποδειξη
.
β' αποδειξη .
Euler 's Identity
.

.
α' αποδειξη
.
β'αποδειξη
.
γ'αποδειξη

.
.
AND THE TIME [ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ]
.
.
το. χρεος πληρωσε με φως
.
ενα πουλι βελος ο χρονος
.
το γαλαζιο ανοιξε τα παραθυρα
.
τα χρωματα φερουγισαν στους κηπους
.
στην προεκταση των λεξεων ο ανθρωπος
.
αφησαμε τις λεξεις πανω στο τραπεζι
.
φως,ο ρυθμος των λογων σου
.
το γαλαζιο πουλι ειπε:
στρωματα αρχαιοτητας ο ανθρωπος
.
μαζευε το φως κατω απ'τα δεντρα
και ποτιζε τις λεξεις της
.
ο αλλος ανθρωπος ειναι ενα παραθυρο
απο'κει να κοιταξεις τον κοσμο
.
για να φτασεις στην αληθεια πρεπει
να εξερευνησεις το ψεμα
.
ακουσε τα πουλια με ποιους ρυθμους συνοδευουν
τα λογια σου
.
.

































.
.
ο χρονος ειναι ενα παιδι καθισμενο στην ακροπο-
ταμια και παρατηρωντας το νερο,που κυλαει κατα-
σκευαζει τις ιδεες του
[the time is a child standing by river-side and
looking the rolling waters is making its ideas ]
.
All the successful equations of physics are symmetri-
cal in time.They can be used equally well in one dire-
ction of time as in the other.The future and the past
seem physically to be on a competely footing.
Newton's laws,Hamilton's equations,Maxwell's equa-
tions ,Einstein's general relativity,Dirac's equation,
the Schrodinger's equation,all remain effectively
unaltered if we reverse the direction of time
.
[Ολες οι επιτυχεις εξισωσεις της φυσικης ειναι
συμμετρικες ως προς τον χρονο .Αυτες μπορει το
ιδιο καλα να χρησιμοποιηθουν ειτε κατα τη μια
διευθυνση του χρονου ειτε κατα την αλλη.
Το μελλον και το παρελθον φαινεται να ειναι
φυσικα πληρως ανταλλαξιμα.
Οι νομοι του Νευτωνα,οι εξισωσεις του Χαμιλτον,
οι εξισωσεις του Μαξγουελ,η Γενικη Θεωρια της
Σχετικοτητας του Αινσταιν,η εξισωση του Ντιρακ,
η εξισωση του Σρεντιγκερ,ολες παραμενουν επι-
τυχως αναλλοιωτες εαν εμεις αντιστρεψουμε τη
διευθυνση του χρονου ]
.
.
η εννοια του χρονου ειναι συμφυτη με τον
ανθρωπο
.
.
.
το Παρελθον περασε,το Μελλον δεν ηρθε ακομη,
το Τωρα υπαρχει να το ζησουμε
.
.
ενα παιδι στην ακρη της θαλασσσς καθισμενο
παιζει με την αμμο,την κλεινει στη χουφτα του
δεξιου χεριου του,και την αφηνει σιγα-σιγα να
πεσει κατω στην ανοιχτη παλαμη του αριστερου
χεριου,εκει την κραταει για λιγο κι υστερα ανοι-
γοντας τα δαχτυλα του την αφηνει να πεσει κα-
τω στην παραλια στο ιδιο σημειο,απ'οπου την πη-
ρε.
Το ιδιο επαναλαμβανεται πολλες φορες.
Οταν ρωτηθηκε τι παιζει,και ποιοι ειναι οι κανονες
του παιχνιδιου,σηκωσε το κεφαλι του και χωρις να
σταματησει την ασχολια του απαντησε:
'' Ο Χρονος '',και σκυβοντας παλι στο παιχνιδι του
ακουστηκε να ψιθυριζει:'' Μετρω τον Χρονο ''
.
.
.
Το Ημερολογιο Ενος Αφελους Ανθρωπου [3]
Diary  of an Idiot
.
.
.
.
Κυριακη.μεσημερι ,12:20
.
Δημοκρατια,
πειραματισμοι εν δυσιν λογοις
.
.
Κυριακη ,απογευμα
.
Στο εσωτερικο μια αθλητικης εφημεριδας ροζ
αγγελιες:''20 χρονη,μελαχροινη,1.75, εξωτικη
ομορφια,πολυ αισθησιακη,ζητει...''
Ποιος ανθρωπος εχει ορεξη να αγορασει ανθρω-
πους για λιγα λεπτα,και ποιος ανθρωπος ειναι
ελευθερος να πουληθει για λεφτα;
.
.
Δευτερα,απογευμα
.
Αν σκεφτεις πως ο Οδυσσεας ηταν θεος και υπο-
βιβαστηκε σε θνητο,καταγομενος απο την Αρκαδια,
και το ονομα του ηταν Ολλυτεας,πολυ τυχερος στα-
θηκε με εκεινον τον φαντασιοπληκτο Ομηρο.
.
.
Τριτη,απογευμα
.
επεσε στα χερια του ενα παλιο σχολικο βιβλιο
''ΘΟΥΚΥΔΙΔΗ ΙΣΤΟΡΙΑ'' Β' Λυκειου [εκδοση 1985]
το διαβασε ολοκληρο σε λιγες ωρες.Τι χασαμε στα
σχολεια.Το κειμενο γεματο σημειωσεις [ εκεινης της
μαθητριας της β' λυκειου]:ενδοιαστικες πλαγιες ερω-
τησεις,αναφορικες ονοματικες,διδωμι διδωμαι,,χρονι-
κες παραχωριτικες,...Μεσα σ'αυτον τον κυκεωνα
ψυχρης μελετης που βρισκεται ο Μεγαλος Ιστορικος;
γεννημενος στον Αλιμο το 460 με 454 π.χ,εκανε παρεα
με τον Περικλη,τον Φειδια,τον Ευριπιδη,τον Ιπποκρατη,
το 424 τον εξορισε ο Κλεωνας,σαν αιτιο για την Αμφιπο-
λη, που εχασαν οι Αθηναιοι στην Θρακη ,εξω απο την
Αθηνα για 20 χρονια εγραφε την Ιστορια εκεινου
του Πολεμου απο το 431[ως το 411],που τον ειπαν Πελ-
λοπονησιακο,στην Αθηνα γυρισε το 404,καθισε λιγο και
στη Θρακη τελειωσε τη ζωη και το εργο του λιγα
χρονια μετα το 404,πως να μαθουμε μεσα στα διαφορα
ισταμαι ιστημι ,τα παραθετικα,τους υποθετικους λογους,...
χαθηκε το ''κτημα τε ες αιει''
''Ουτως αταλαιπωρος τοις πολλοις η ζητησις της αληθει-
ας,και επι τα ετοιμα μαλλον τρεπονται''
[Ετσι οι περισοτεροι χωρις να ταλαιπωρουνται ζητουν
την αληθεια,και πιο πολυ προτιμουν τα γνωστα'']
''και οι φαυλωτεροι γνωμην ως το πλειω περιεγιγνοντο''
[και επι το πλειστον οι πιο φαυλοιι επικρατουσαν ]
στο τελευταιο Βιβλιο το Η της Ιστοριας του ,το 413-411,
γραφει για τον Δεκελεικο πολεμο,για την αναμειξη
των Περσων ,και για την επικρατηση των ολιγαρχικων
στην Αθηνα
Ε,μετα απο αυτα ,τι να ασχολουμαστε τωρα;
για αναμειξεις ξενων στα εσωτερικα,και για πραξικο-
πηματα,εμεις εχουμε ωριμη ακλονητη Δημοκρατια,
λοιπον ας συνεχισουμε απο εκει ,που μειναμε:
μετοχες,γ'ενικο οριστ.ευκ.,τιθημι,τιθειμαι,ευκτικες
ολων των χρονων,...
.
Θουκυδιδης Αθηναιος ξυνεγραψε
...εληζοντο δε και κατ'ηπειρον αλληλους.Και μεχρι
τουδε πολλα της Ελλαδος τω παλαιω τροπω νεμεται
περι τε Λοκρους τους Οζολας και Αιτωλους και
Ακαρνανας και την ταυτη ηπειρον
[ εκαναν επιδρομες και ληστευαν ο ενας τον αλλον.
Και μεχρι τωρα σε πολλα μερη της Ελλαδας ζουν
με τον παλιο τροπο,εκει γυρω στη Λοκριδα,στους
Οζολας,στην Αιτωλια και στην Ακαρνανια ]
...Και ες μεν ακροασιν ισως το μη μυθωδες αυτων
ατερπεστερον φανειναι,οσοι δε βουλησονται των
τε γενομενων το σαφες σκοπειν και των μελλοντων
ποτε αυθις κατα το ανθρωπινον τοιουτων και πα-
ραπλησιων εσεσθαι,ωφελιμα κρινειν αυτο αρκουν-
τως εξει.Κτημα τε ες αιει μαλλον η' αγωνισμα ες το
παραχρημα ακουειν ξυγκειται.
[και ισως επειδη δεν ασχολειται με τα παραμυθια δεν
θα φανει ευχαριστο στ'αυτια,οσοι ομως θελησουν να
μελετησουν την ακριβεια αυτων,που εγιναν ,αλλα
κι εκεινων που θα γινουν στο μελλον ιδια και πα-
ραπλησια, επειδη ετσι ειναι η ανθρωπινη φυση,
θα κρινουν το εργο μου πολυ ωφελιμο.Κτημα παντο-
τινο των ανθρωπων να ειναι, παρα επιδειξη για
εφημερο ακουσμα ]
.
.
.
HUMAN INTERIORS
[Ανθρωπινα Εσωτερικα ]
.
.

























.
.
.
Α-Σημαντων Χρονικο
[Πατρα]Οντολογια και Φαινομενολογια
Μιας Πολης
.
.
''Τα Πολιτικα ''. Η Πολη, το Λιμανι και η
ανθρωπινη κοινωνια
Πως ερμηνευονται ολα αυτα
Αποπειρα να γνωρισουμε εναν ανθρωπο
Πως μας βλεπει απ'την εικονα
Εδω τοποθετηθηκαν,εδω βαδισαν,εδω
εμπορευτηκαν
Καμια Δια-δρομη στην Πολη δεν ειναι Α-Διαφορη
Το παιδι ειναι ακομα στο σχολειο,ψωνισε στη
Λαικη ,ολα ακριβα
Εσυ,ποια Ιστορια δεν θα γραψεις
Εχει προβληματα με τη δουλεια,στο σπιτι δεν πανε
καλα τα πραγματα
η Πολη ειναι προσΟμοιωμα του ανθρωπου
Ουτε κανεις να μη- ειναι
Να κρινει κανεις τα λογια του και τις πραξεις του
Πως η Πολη Δεν Υπαρχει χωρις Εμας
η Πολη δεν οφειλει την υπαρξη της στη Φυση
Συναλλασοντας,ανταλλασοντας με νομισμα τη μοναξια
εχει τη μνημη και το ονειρο
να σκεφτονται και να δρουν
Εγω απο ποσα Εσυ γινομαι
Εσυ γιατι δεν δρας οπως ο Αριστοτελης ορισε
Αυτος,πως να μαθουμε την Ιστορια του
Εγω στην βιτρινα ειμαι Εσυ
Εσυ ξερεις πως δεν Υπαρχεις
πως να διασωθει το περασμα σου
Σε πολλα σημεια μοιαζουμε σαν μαριονετες
Πως κατεβηκαν τα σπιτια στη θαλασσα και
το αντιστροφο
Ακου τα λογια τους και τις σιωπες/τα
ενδυματα στους περιπατους και
τα βλεματα των παιδιων
Στη Δημοκρατια,οχι στη βια και την τυραννια
Εσυ,Οδοιπορε,ποιους θα συναντησεις Συμπολιτες
Καθισαμε για καφε,ειχαμε καιρο να ιδωθουμε,
ειπαμε πολλα
Αυτος,η Πολη ειναι οι διαδρομες Του
Η Πολη ειναι Χωρος απο σημεια ανθρωπων η'
απο ευθυγραμμα τμηματα ανθρωπων
Πως να μετρησουμε τους ανθρωπους,που περνουν
διπλα μας αορατοι
Εσυ δεν μπορεις να κρυψεις την Αληθεια
Εγω δεν θα Σε προδωσω
Δεν εφυγαν με τα πλοια,εδω εμειναν.Να
οι Εργατες,να οι Λιμανιωτες,να οι Γυφτοι,
να οι Εμποροι,να οι Ψαραδες
Να μην σκεφτονται ολοι με τον ιδιο τροπο
Τι να γνωριζαν για την Πολη αυτοι οι πρωτοι
Οικιστες
Εδω στο αρχαιο ακρογυαλι η Εξοδος για τα Ονειρα
Βγαλαμε βολτα τα ειδωλα μας ,ετσι κι αλλιως σε
καποια οθονη παιζουμε την ανυπαρξια μας
Σε κανενα Σουπερ-Μαρκετ δεν θα βρεις συσκευασια
σκεψης
Πως να μετρησουμε τους ανθρωπους,που περνουν
διπλα μας
Φτανουμε σ'ενα κρισιμο σημειο:''Μετα τον Ανθρωπο''
Αυριο δεν θα βρουμε νερο,ετσι εξηγειται η ξηρασια
σημερα
Αν σε δω,την επομενη στιγμη θα σ'εχω ξεχασει
Μεσα στη τσεπη τους ενα λιγοστο κομματι Πολης,
να το εξαργυρωσουν με αφθονια χειρονομιων
[[ Απο το Χρονικο ]:'' και εκεινες τις μερες οι βαρκες
εμεναν δεμενες στο λιμανι.Αυτοι μετρουσαν τις μερες,
ανταλλασαν λιγοστα λογια,οι γυναικες τους με τα
παιδια στα χερια τους τους παρακολουθουσαν απ'τις
εξωπορτες.
Τοτε ακουστηκε:''Συμπολιτες'' και
τα ματια ειδαν'' ]
Εναν ανθρωπο πως τον γνωριζουμε
Μακαριοι οι μωροι και οι ταπεινοι,που δεν θα
καταλαβουν ποτε ποιοι τους απελευθερωσαν
και εκεινοι οι Απελευθερωτες ποτε δεν θα τους
ζητησουν να ειναι Υποχρεωμενοι σ'αυτους
και να παρουν ωφελη.
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
Ειπαν ,και η Πολη
εναλια Ελληνων Αχαιων
.
.
.
Man's Εντελεχεια [ η Πολις ]
.
.
My Words are birds
.

Throu the eyes the Light
.

and You the I
.

Man's Εντελεχεια [ η Πολις ]
.
.
.
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
[Γραφοντας τα Ελληνικα 24 Γραμματα ]
GREEK ALFABETA
[Writing the Greek 24 Letters ]
.
.
α,β,γ,δ,ε,ζ,η,θ,ι,κ,λ,μ,ν,ξ,ο,π,ρ,σ,τ,υ,φ,χ,ψ,ω,ς
Α,Β,Γ,Δ,Ε,Ζ,Η,Θ,Ι,Κ,Λ,Μ,Ν,Ξ,Ο,Π,Ρ,Σ,Τ.Υ.Φ.Χ.Ψ.Ω
.
Με αυτα τα Ελληνικα Γραμματα γραφτηκε
και ακουστηκε:
.
ΜΗΝΙΝ ΑΕΙΔΕ ,ΘΕΑ ,ΠΗΛΗΙΑΔΕΩ ΑΧΙΛΗΟΣ
ΟΥΛΟΜΕΝΗΝ, Η' ΜΥΡΙ' ΑΧΑΙΟΙΣ ΑΛΓΕ' ΕΘΗΚΕ,
ΠΟΛΛΑΣ Δ' ΙΦΘΙΜΟΥΣ ΨΥΧΑΣ ΑΙΔΙ ΠΡΟΙΑΨΕΝ
ΗΡΩΩΝ, ΑΥΤΟΥΣ ΔΕ ΕΛΩΡΙΑ ΤΕΥΧΕ ΚΥΝΕΣΣΙΝ
ΟΙΩΝΟΙΣΙ ΤΕ ΠΑΣΙ. ΔΙΟΣ Δ' ΕΤΕΛΕΙΕΤΟ ΒΟΥΛΗ
ΕΞ ΟΥ ΔΗ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΔΙΑΣΤΗΤΗΝ ΕΡΙΣΑΝΤΕ
ΑΤΡΕΙΔΗΣ ΤΕ ΑΝΑΞ ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΣ ΑΧΙΛΛΕΥΣ.
[ΙΛΙΑΔΑ ]
.
ΑΝΔΡΑ ΜΟΙ ΕΝΝΕΠΕ,ΜΟΥΣΑ,ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΝ,ΟΣ ΜΑΛΑ ΠΟΛΛΑ
ΠΛΑΓΧΘΗ, ΕΠΕΙ ΤΡΟΙΗΣ ΙΕΡΟΝ ΠΤΟΛΙΕΘΡΟΝ ΕΠΕΡΣΕ .
ΠΟΛΛΩΝ Δ' ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΙΔΕΝ ΑΣΤΕΑ ΚΑΙ ΝΟΟΝ ΕΓΝΩ,
ΠΟΛΛΑ Δ ' Ο' Γ' ΕΝ ΠΟΝΤΩ ΠΑΘΕΝ ΑΛΓΕΑ ΟΝ ΚΑΤΑ ΘΥΜΟΝ,
ΑΡΝΥΜΕΝΟΣ ΗΝ ΤΕ ΨΥΧΗΝ ΚΑΙ ΝΟΣΤΟΝ ΕΤΑΙΡΩΝ.
[ ΟΔΥΣΣΕΙΑ ]
.
.
.
.
Ποιος κυβερνα αυτη τη χωρα ;
.
.
.
AFTER HOMER]
[ αντιστρεφοντας......στον καθρεφτη......αντιστρεφοντας ]
ΜΕΤΑ ΤΑ ΟΜΗΡΙΚΑ
.
.
η αναχωρηση του ηρωα
.
.
αντιστρεφοντας......στον καθρεφτη......αντιστρεφοντας
[ ΜΕΤΑ ΤΑ ΟΜΗΡΙΚΑ ]
.
.
..........τοξευαν πουλια στη δασωδη Ζακυνθο
..........σαν τα κομματια του tetris τα κατεβαζαν
..........στη γη,τους ειδε να ριχνουν νερο να
..........πλυνουν τα χερια,συχνα ηταν και το παιδι
..........μαζυ τους,τους ωφελουσε η μνημη του
πιο κατω,μια γυναικα μπροστα στον καθρεφτη
αντιστρεφει τον χρονο,ο Ατρειδης την ξεγελασε,
την αφησε να την κακολογουν μεσα στο Αργος
με τον Αιγισθο,δεν θελει να μεινει στα χωραφια
ο Ορεστης,της Ηλεκτρας φουσκωσαν τα βυζια
..........................................................ειδε
λεπτομερειες υβρεων,να κοβουν τα κρεατα
να τ'ανακατευουν με κριθαρι και βρωμη,υπολογισε
το βαρος,30 κιλα,.................................και πανω
στο λοφο βρεθηκε μπρουτζινο αλογο,με σηκωμενα
τα μπροστινα ποδια ,κομματια ,απ'αυτα υπεθεσαν
το συνολο,
στο εσωτερικο του μυκηναικου κενου,η μασκα του
χρυση, την τσιμπολογουσε μαυρο πουλι , σκορπια
κτερισματα μια ταινια ενας ασημενιος καθρεφτης
αντιστρεφει το προσωπο, που ειναι ανυπαρκτο,αν
καποτε υπηρξε,αν και καποτε εδρασε
σε κυνηγι αγριοχοιρου αποκτησες εκεινη την πληγη,
που τις κρυες μερες του χειμωνα σε βασανιζει
....Ειμ'Ουτις,
....στον υπνο της μνημης ηχουσε ο Βουκολος;,η
....Μεγαλη Αρκουδα,ο Ωριων,ο Σειριος,το Μεγαλο
....Σκυλι,εκεινη τη νυχτα
....15η με 16η του Νοεμβρη το 750 π.χ 3 η ωρα με
....4 το ξημερωμα τελειωνε την εικονα του Ομηρου
....αρνυμενος ην τε ψυχην ο Θεοφιλος,δεν την θυμασαι,
....εκεινη ειναι η Ελενη ,υπαλληλος τουριστικου γραφειου
....στις Μυκηνες,μετα τα ''επερσε'' και τους ''νοστους'',
....ασημαντη,γυναικα του κ.Χ
ο αλλος γυρισε,δεν βρηκε το σκυλι,το'χαν φαει
τοτε στην Αλλη Εξοδο,
ειχε βοδια και προβατα,ας σφαξει να γιορτασει
τον γυρισμο του,οσο για μενα,αν μαθεις,πως δεν
γυρισα μην λυπηθεις,αερας ο ανθρωπος φυσηξε
και διαλυεται , σκια και χανεται,σκοταδι
στην Ελλαδα και στο Αργος μεσα
τοσα πλοια,που χαθηκαν,οι συντροφοι δειλιασαν
εκαναν πισω,κι ενα πειστηριο για κεινη την
λαμπρη δοξα δεν βρεθηκε,εστω ενα κακοτεχνο αναγλυφο
να την δειχνει
στην ακρη της Γορτυνας,στις πετρες της Φαιστου
ματαια μην πεις πως περασαμε
στην αρνοτροφα Ηλιδα,ολες οι Τρωαδιτισσες
φωναξαν''δουλες,Εμεις,Αρχοντισες καποτε,τωρα
ατιμασμενες''φωναζαν η Ανδρομαχη,
του Εκτορα η γυναικα,η Κασσανδρα δουλα,
η Εκαβη μανα
στην ελωδη Ηλιδα
........Αιδως Αργειοι
........πηρε τον λογο κι ειπε................ βουβοι δεν ειστε
........εχεις γλωσσα........................... Μιληστε
........ποιοι τους οδηγησαν ως εδω...... Μιληστε
........μην φραζετε το στομα............... Μιληστε
πως ηρθαν τα πραγματα να πεσουμε σε προστατες
λαων.............................................. Μιληστε
την Αληθεια,να πεις
στο Αρκαλοχωρι βρεθηκε ο πελεκυς σου
τι ζητουσες εκει;εσυ ενας γενναιος,
ποιο καραβι σ'εφερε; ανεβηκες τα βουνα
τι εμπορευτηκες;,αποκτησες γυναικα παιδια
η' πανω σε καυγα αγουρος χαθηκες;
λογαριαζεσαι νεκρος,...............θελω
να σ'ακουσω
ενας ανδρας με σωμα και νου,αληθεια πες,
εκεινη την Ναυσικα την συναντησες;πλαγιασες
μαζυ της;η ολα κουφια λογια,ψευτιες
ζητιανιες τσαρλατανων ραψωδων,που
γυριζουν σ'αυλες τυραννων κολακευοντας,σαν
εκεινον,ξερεις ποιον,που μας χαιδευε τ'αυτια
με παραμυθια κι ετρωγε αρνια και ελαφια,μεχρι,
που σωθηκαν τα παχια γελαδια και μας παρατησε
..................................την κορη την πενταμορφη
την εχασες στα ζαρια,βγηκε μ'εκεινον τον πανουργο
τετοιο βλασταρι εχασες
........Φλανδρω η' Ερωφιλη η' Μαρια
........η' για μια Ελενη
στη λαμπρη Τιρυνθα,στην πολυδεντρη Κνωσο
αντιστρεφοντας.............. μεσα στον καθρεφτη
αντιστρεφοντας.......................στην μεταφυσικη των νερων
.............................................ανεβηκε
.............................................η χλοη
αντιστρεφοντας
το φως εξοριζοντας
πληθωρισμους υδρατμων......................το συννεφο
κυλλωντας στα φυλλα..........................το ανυπαρκτο
σφαιρα................................................αντιστρεφοντας
..........................................................επιστρεφοντας
..........................................................αντιστρεφοντας
....Αιδως Αργειοι,κακ'ελεγχτα,ειδος αγητοι.
....οφρα μεν ες πολεμον πωλεσκετο διος Αχιλλευς,
....ουδε ποτε Τρωες προ πυλαων Δαρδανιαων
....οιχνεσκον.κεινον γαρ εδειδισαν οβριμον εγχος
.
.
.
....Διχως Νοστο Τελειωσες
.
.
....ΔιΝεΤου
.
.

η επιστροφη του ηρωα
.
.
.
ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΝΕΦΙΑΣΜΕΝΗΣ ΚΑΙ
ΒΡΟΧΕΡΗΣ ΜΕΡΑΣ
.
.
βροχη το Φθινοπωρο
.
.
στο φλιπερ των συννεφων
σταγονα χτυπωντας τη σταγονα
η βροχη πεφτει
βαραινοντας τα αισθηματα
ως το χωμα
.
.












































.
.
.
Α ρε Τακη! 
.
ΤΑΚΗΣ ΚΑΡΝΑΒΑΣ
Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ
.
.

ο Τακης Καρναβας τραγουδωντας για τους φιλους
[στην Αμερικη,Νεα Υορκη 1989]

ο Τακης Καρναβας τραγουδα πανω στα δολαρια
[στην Αμερικη,Νεα Υορκη 1989]
.
.
Α.ρε Τακη
.
[το 1936,3 του Απριλη] γεννηθηκε στην Κανδηλα Ξηρομερου,
ο πατερας του ηταν ο Γιωργος Καρναβας,επαιζε λαουτο,
η μανα του ηταν η Κουλα Καρναβα[απο την Κομποτη
το γενος Καποτη].
Υπηρξε Μεγαλος Τραγουδιστης,
τα υπολοιπα,τα συνειθισμενα των ανθρωπων [ως το 1999]
.
...τον ειδα στη Μαχαιρα,στην Μαχαλα[Φυτειες],στην
Κανδηλα στο χωριο του,στον Μυτικα,στον Προδρομο
στην Ριγανι,στα Οχθια,στον Στρατο,στην Πενταλοφο,
στο Δοκιμι,στο Αγγελοκαστρο,στο Μοναστηρακι,
στα Πανηγυρια του Ξηρομερου και της ΑιτωλοΑκαρνα-
νιας,
τον ειδα στην Αθηνα...
τον ακουσα σε κασσετες και σε δισκους
Α, ρε Τακη
.
[τι ηταν για μας, τι νιωσαμε, τι θυμηθηκαμε ,ποσο μας λειπει,
με τι φορτιο μας ανθρωπινο εφτανε η Φωνη του
στα αυτια μας και στις ψυχες μας]
.και πως σε ξενο χωμα περπατας
και μενα με νοιαζει,αδερφε
.η γλωσσα των δεντρων και οι ηχοι των πουλιων εντος μας
.μανα,μην ξεχασεις να μου τραγουδησεις πριν με παρει ο
υπνος
.αν συναντηθουμε,θα αναγνωρισει ο ενας τον αλλον απο
την φωνη που καποτε ακουσαμε
.ενα πραγμα μην ξεχασεις ,πως καποτε εγινε και γλεντη-
σαμε μ'αυτον τον τροπο
.ποιος γνωριζει το σωστο να το διδαξει στους ανθρωπους
.κι ολα στη φωνη του Παναρχαια
μια φωνη σαν τους βραχους
[και οι ανθρωποι ακουσαν]την ψυχη τους
.σηκωσε το χερι και μας χαιρετησε,επειτα απομακρυν-
θηκε στο βαθος της υπαρξης μας
.ανηφοριζοντας τον δρομο για το σπιτι συναντησε μια
παρεα παιδιων,κανενα δεν τον γνωριζε
.με ελαχιστα λογια αυτοι οι ανθρωποι ντυνουν τα
συναισθηματα τους
.φυσουσε εκεινη την μερα απ'το πρωι,την αλλη μερα
ξημερωνοντας θα εφευγε,ποιος ξερει αν θα επεστρε-
φε μετα απο χρονια
.τυχεροι οσοι απο εμας ακουσαμε τη φωνη μας
.καθισε κι εγραψε ενα γραμμα στον αδερφο του
.ο ανθρωπος αυτος,που εφτασε ως εμας ειμασταν
εμεις οι ιδιοι
.σαν πουλακι περασε η φωνη πανω απ'τις ακρες
των δεντρων της ελιας κι εφτασε χαμηλωνοντας
στα αυτια των κρινων του αγρου
.μανα,ενα πουλακι καθισε στο κυπαρισσι μας
''Ησυχασε,αυτο ειναι το μερος του''
.λιγοστα πραγματα πηρε οταν εφυγε,με τιποτα
σχεδον γυρισε,
τ'αφησε ολα στο ταξιδι του
.τον ανθρωπο,που θα συναντησεις στον δρομο σου
αν δεν τον χαιρετησεις,τουλαχιστον μην τον κακο-
λογησεις
.ειδαμε τους ανθρωπους να φευγουν ,κι οταν γυρι-
ζουν δεν ειμαστε εκει
.Βλεπεις .Η χαρα δεν ειναι Ου-Τοπια
Μην λογοδοτησεις για την χαρα σου σε κανεναν
[ εκει μεσα στο βιντεο υπηρξαμε ,ολοι ]
.να γυρισουμε να δουμε τον ανθρωπο,που στριβον-
ντας στη γωνια χαθηκε απο τα ματια μας
.ενα αηδονι τρυπωσε στον κηπο μας μεσα στις
μηλιες
.ας δουμε τον ανθρωπο σαν αυτο ,που μας μαγεψε,
και οχι αυτο,που ειναι η αφηγηση της Ιστοριας του
.ενας ανθρωπος για χρονια δεν μιλουσε ,φοβοταν
μηπως του κλεψουν τις Ιδεες του
.Μνημονευεται οπου κι αν βρισκεστε Τακη Καρναβα
.
Α,ρε Τακη Καρναβα
.
.
.
META - CUBISM
[OPTICAL  POEM].
.
.

























.
.
.
ΙΣΟΡΡΟΠΑ ΕΠΟΧΩΝ 
[ΙΣΟΡΡΟΠΑ ΕΝΝΟΙΑΚΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ-
ΙΣΟΡΡΟΠΑ ΜΝΗΜΗΣ]
.
.
.
ΙΣΟΡΡΟΠΑ ΕΠΟΧΩΝ
.
.


Εν- Ρυθμον
.
.
ΙΣΟΡΡΟΠΑ ΕΝΝΟΙΑΚΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ
.
.
''Αυτα βρηκα απο τον Αιαντα''
ειπε και εβγαλε απο την τσεπη τα ματια του
μας τα εδειξε,δυο βολβοι,σχεδον σφαιρικοι
τα'φησε πανω στο τραπεζι κι εφυγε
το απογευμα ηρθαν τα παιδια
τα πηραν για βολους και βγηκαν στο δρομο
να παιξουν
Τοτε καποιος αναμεσα μας,οχι ο πιο μικρος,
φωναξε:
''Δεν ειναι ο Τευκτρος,
Ειναι ο Οιδιποδας''
Ετσι ολα εγιναν καθαρα,σαν μερα
ηταν εκεινος ο ηθοποιος,εκανε πλακα
μετα το θεατρο γυρισε να μας προσβαλει
την αγνοια,που δεν συχναζουμε στα θεατρα
να χειροκροτουμε
τετοιους ματαιοδοξους
Τοτε μπηκαν τα παιδια μεσα,ενα ειπε
''Εγω κερδισα''
και μας εδειξε τους βολους στο χερι του
εμεις το κοιταξαμε στα ματια,εκει
ελειπαν,
δυο μαυρες τρυπες στις θεσεις τους
.
απο ριπες οπλοπολυβολου
.
.
.
Μιχαηλ -Αγγελος μεταβλητη σε ν-προτασιακο τυπο
του Αριστοτελη [εμπεριεχοντας τον Σωκρατη ]
.
.
ΙΣΟΡΡΟΠΑ  ΜΝΗΜΗΣ
.
.
.....λιθινη κεφαλη αλογου
.....στη χλοη της μνημης μας,τρεφεται
.....με κρινα,αγρια μεντα,και τοτε ηταν
η κυρια Μονα Λιζα,αιχμαλωτισε ασπρα πουλια
της στειλαμε τα παιδια,να τα μοιρασει
εκεινη αφησε τα παιδια ελευθερα,τα παιδια
γυρισαν με φτερα στους ωμους,αλλο ηθελε
ν'ανεβει στα δεντρα,αλλο ν'ανεβει στις στεγες
αλλο,το πιο φιλοδοξο,να φτασει στον ουρανο
''στον ουρανο;'' το φωναξαν,''τι αναγκη
εχουμε εμεις,για ουρανο;'',δεν τους ακουσε
ανεβηκε
ανεβηκε στον ουρανο,εβγαλε το μαχαιρι του
εκοβε τον ουρανο κομματια και τα πετουσε
κατω σ'εμας,τα βρισκαμε,ενα ενα τα μαζευαμε
αλλοι τα φυτευαν στις γλαστρες
αλλοι τα ετρωγαν σαν ψωμι,και τοτε ηταν
η κυρια Μεριλιν Μονροε ,καλλιεργουσε λωτους
της στειλαμε τα παιδια,εφαγαν κι εχασαν
την μνημη τους,''ποιοι ειμαστε;''
.....ρωτησαν,ποιοι ειμαστε; και
.....ποση μνημη χανεται στη λιθινη
.....κεφαλη αλογου [ ; ]
.
.

διαμεσου Κυκλαδιτικου Ειδωλιου,η Λογιστικη του Γιοχαν Σεμπαστιαν Μπαχ [ Bach ]
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου