I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

17-GREEK POETRY-POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης-part 17 -μερος 17

.
.


.
.
GREEK  POETRY
POETRY-C.N.COUVELIS
ΠΟΙΗΜΑΤΑ-Χ.Ν.ΚΟΥΒΕΛΗΣ
.
.
ΜΕΡΟΣ  17
PART  17
.
.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
ΓΕΩΡΓΙΚΑ
A  GREEK  AGRICULTURE  MAN
ΕΝΑΣ  ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΕΩΡΓΟΣ
[στον πατερα μου Νικολαο Χριστοδουλου Κουβελη]
.
ΙΣΟΡΡΟΠΑ  ΕΠΟΧΩΝ
[ΙΣΟΡΡΟΠΑ  ΠΡΑΞΕΩΝ]
.
ΒΕΛΗΝΕΚΕΣ  ΠΟΙΗΣΗΣ  ΘΕΩΡΙΑΣ  ΡΥΘΜΩΝ
.
ΑΝΤΙ-ΔΡΑΣΕΙΣ  ΑΝΤΙ-ΣΤΡΟΦΩΝ  ΣΩΜΑΤΩΝ.
.
ΙΣΟΒΑΘΜΙΕΣ
[η ' ΝΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΛΟΓΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ
ΚΙ ΙΣΩΣ Τ'ΑΚΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ]
.
ΑΝΥΠΑΚΟΥΗ  ΠΟΙΗΣΗ
.
ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ[DIALOGOS
ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ[DIALOGOS]
ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ[DIALOGOS]
.
ON PICASSO'S IDEOLOGY/TOPOLOGY
.
ΕΚ-ΤΥΠΩΜΑΤΑ  ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ  ΠΟΙΗΣΗΣ
[1-2-3-4-5]
.
I,BLOGGING IN ALL WORLD  COMMUNICATION
.
ODYSSEY'S SEA-BIRDS TOPOI
[ΓΛΑΡΩΝ  ΤΟΠΟΙ  ΤΟΥ  ΟΔΥΣΣΕΑ]
.
MORFISMOI
[ΜΟΡΦΙΣΜΟΙ]
.
VOICE  POEMS
[A B C]
.
Οπτικα Πεδια Ποιησης
[η Χρηση του Φωτος]
.
Αποσπασματα απο ''Τα Κατα Καβαφην''
.
Cantor/Godel=Αριστοτελης/Πλατων]
[Cantor.Πλατων  equals Αριστοτελης.Godel]
α-β-γ-δ
.
AUTUMN D'ORO
[ΧΡΥΣΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ]
Στο Φθινοπωρο
.
ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ
[OPTICAL  POEM]
.
Μετρα  Ανθρωπων
.
ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ
[OPTICAL  POEM]
.
SUB-SENSES D'AMOUR
[ΥΠΟ ΝΟΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΡΩΤΟΣ]
.
ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ
OPTICAL  POEM]
.
paintings-photos by c.n.couvelis[χ.ν.κουβελης]
.
.
.
A GREEK AGRICULTURE-MAN
my father Nikos Couvelis [1920-2000]
[ Macheras Xiromero ]
.
ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΕΩΡΓΟΣ
ο πατερας μου
Νικολαος Χριστοδουλου Κουβελης [1920-2000]
[ Μαχαιρα Ξηρομερο ]
.
.

Νικολαος Χριστοδουλου Κουβελης
.
.
ΓΕΩΡΓΙΚΑ
.
.
Πρωι,Οκτωβριος,στη Συντροπουλου, δυο ωρες πριν την
ανατολη του ηλιου,αφου ποτισε τα αλογα τον Καρα και
τον Ντορη στου Γιανν' το πγιαδ' τα εξεψε στ'αλετρι κι
αρχισε το οργωμα του χωραφιου.Το αυλακι ως την
αλλη ακρη,εκει σταματημα σιιι ,και γυρισμα τ'αλετριου
οοπ κι επιστροφη.Και ξανα το ιδιο ταξιδι.
Ετσι οργωνονταν το χωμα οπως διπλωνεις ενα φρεσκο-
πλυμενο σεντονι.Τα πουλια απο πισω συνοδευαν,
εψαχναν στο φρεσκο χωμα τροφη και ριζες.
Το φως αναβε στον κοσμο,κι ελαμπε στα μαργαριταρια
του ιδρωτα ζωων κι ανθρωπου.Αν εχουμε αγιους ειναι αυτοι,
οι ανωνυμοι οι ασημοι οι ξεχασμενοι αγιοι της γεωργιας.
Τ'ονοματα τους:Νικος,Γιωργος,Βασιλης,Γιαννης,Σταθης,Κωστας,...
ατελειωτη σειρα ανθρωπων σποριες.
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.
.
.
.
ΙΣΟΡΡΟΠΑ ΕΠΟΧΩΝ
.
.

[Meta-Cubism] ΑνθρωποΜετρια
.
.
ΙΣΟΡΡΟΠΑ  ΠΡΑΞΕΩΝ
.
.
με τροχαλιες
σηκωναμε τα νερα απ'το φως
και καποτε πετρινους κουρους
ευρυστερνους
να τσιμπολογουν τις μυτες
τα πουλια
η' κορες, στα δαχτυλα σκαραβαιοι
και μελισσες χρυσες,τα δαχτυλιδια
''και ο Αρδιαιος ο αθλιος τυρρανος
συρθηκε επι ασπαλαθων και
του κατεσχισαν τις σαρκες,πριν
τον εγδαραν''
[ α. στους Ελληνες δεν περνουν αυτα ]
ο κυρ Πλατωνας συνεχισε την Ιστορια του
εδω κανονικα το ποιημα πρεπει να σταματησει
να διαγραφει, να διαλυθει ,οπως
το νερο λιωνει υδατογραφια
ετσι και ο Κωστας,ο Κωστας στη λαχαναγορα
μαχαιρωθηκε,
βρηκαν τα ονοματα τους,ξεσχισαν τα
γραμματα τους, και τα πεταξαν
.
.
κυλωντας ενα κυκλο περιστερια στον ουρανο
το φεγγαρι,λιθοβολησε τις κραυγες
εκεινου του Αρδιαιου, με τα εντομα
τελειωσε ο παναθλιος
.
.
η ποιηση ειναι αναπτυξη ανισοτητων
.
.
Κυριε
δεν δηλωσα την ανυπακοη μου
Κυριε
δεν πληρωσα την απειθαρχια μου
Κυριε
Μολων Λαβε
.
.
εν πασει περιπτωσει:[ και δεν το λεγω
αυτο απο παραπονο ]το θαμβος του ηλιου
στα κλαδια των λεξεων μου,ο ανθρωπος
εχει το σχημα κοχυλιου,αντηχει την Ιστορια του
στους βοστρυχους των ηχων του,
και σκαει ως κυμα η γεωγραφικη ακριβεια
του Παπαδιαμαντη
και απο-λυεται το φως της
.
.
.


[Meta-Popism]Mairylin's-ing /vs/ Classic-Geometricous -ing
.
.
ΒΕΛΗΝΕΚΕΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΡΥΘΜΩΝ .
.
η κοιμωμενη πυγολαμπιδα του κυκλαμινου
λιωνει το φως
.
αντιστροφα ονειρευεται η περκα
το μουρμουρητο της πετρας
.
η ' το πεταγμα των γλαρων
.
Δος ημιν Αισωπον ,και
Θεοδωρον Πτωχοπροδρομον, και
Γεωργιον Σουρην
.
η πραξη ειναι η απομυθοποιηση
της θεωριας
.
καμια εικονα δεν κινητοποιει
τις μαζες σημερα
.
''θεωρια χωρις πραξη,
ειναι,γυναικα χωρις βυζια'',
σιγα μην ειναι και ο Τειρεσιας
.
Ελληνα,δουλεψες σκληρα
στις ΒιοΜηχανιες των Ιδεων ,και
πλουτισαν οι ΚαιροΣκοποι
.
πλησιεστερον του μηδενος ον,
ο ανθρωπος
.
διαφανη και καθαροτατη μερα
[δεν] προμηνουσε [το Χθες ]
.
αδειαζοντας το φως απ'τα φυλλα
της ελιας ο καρπος,εφτιαξε
το σχημα του
και ο ανθρωπος αδειαζοντας
τους ηχους των λεξεων,εφτιαξε
το κενο του
.
και μιλα για το νερο,
οπως μιλας για τη διψα
.
πληθυς ιχθυων η φαλαινα
[σ'ακρογυαλι εκτρωθηκε]
.
στο κεντρο βαρους του Υψηλου
η Ελλαδα ,σκοτεινιασε
.
συχνα λοφοι χαμηλοι
αραδιαζουν πρασινα κυματα τοπιων
η'
ευκολονοητα κειμενα δεντρων
[στα μεσημερια της Ιστοριας]
.
αληθεια,
η Αληθεια απο ποσο Ψευδος γινεται;
.
.
.

[ into Samuel Beckett 's No- Words ]
.[ paintings by C.N.Couvelis ]
.
.
.
ΑΝΤΙ-ΔΡΑΣΕΙΣ  ΑΝΤΙ-ΣΤΡΟΦΩΝ  ΣΩΜΑΤΩΝ
.
.




.
.
ΑΝΤΙ-ΔΡΑΣΕΙΣ  ΑΝΤΙ-ΣΤΡΟΦΩΝ  ΣΩΜΑΤΩΝ
.
.
Εσυ ,πληρεξουσιος σωματων
πτωχευσες
στην αντιστροφη του μυθου
η Αριαδνη μη αντεχοντας να περιμενει
μπηκε στον λαβυρινθο και βρηκε
τον Θησεα,αποξηραμενο δερμα μοσχαριου
hard core corps
περι τον Ανδρεαν Εμπειρικον τον Μεγαν Φαλλον
περι τον Μοραλην τον Πορνογραφον
MORALIA AMORALIA COGITO
ERGO SUM
αποσιωποντας τα επιφωνηματα,προχωραμε
πανω σε σιδηρογραμμες σωματων
hard core corps
[μη] απσσιωποντας τα επιφωνηματα
η Αριαδνη στη Ναξο,ερημη
εν μεσω Σατυρων,πανκοινο σωμα
εξ-οριστη
την κεφαλην δεν εχει που κλιναι
το πηλινο σωμα,εξαρθρωθηκε
στα διαφορα μελη του,ενα-ενα
κυλησαν στη χλοη της μνημης,
εξοριστοι συντροφοι μας πληγωνουν
τ'απογευματα του γυρισμου
πως καταντησαν φτηνη πραματεια
σε πονηρους εμπορους χρηματιστες
και τωρα στους παγκους παζαρευουν
τις Ιδεες μας δουλεμποροι και
τα σωματα μας ερωτηματικα του
Πλατωνα............... [παρ'ολ'αυτα]
.
.
.



.
.
.
ΙΣΟΒΑΘΜΙΕΣ
[η' ΝΑ ΠΟΥ  ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΛΟΓΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ
ΚΙ ΙΣΩΣ Τ'ΑΚΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ]
.
.
Μειοδοτωντας πανω στον Κοραη
χτισαμε το εξοχικο ΕΛΛΑΔΑ
.
.
ΙΣΟΒΑΘΜΙΕΣ
[η' ΝΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΛΟΓΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ
ΚΙ ΙΣΩΣ Τ'ΑΚΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ]
.
.
εκπροθεσμες οφειλες ελευθεριας
σαπιζουν μεσα σε ψυγεια πολυκατοικιων
πιο κατω ,πισω απ'το παρκο, πορνεια
στοιβαζουν ημερομηνιες βαρβαροτητας,
ειδες στον καθρεφτη,εκει στο χωλ,
γυριζοντας απ'τα λατομεια των δουλων
το προσωπο ενος αλλου,αδιαφορο[οχι ανωνυμο]
δεν σου δινεται συτη η αθωοτητα
γυρνα διπλα το κλειδι και κλεισε τα παιδια
στην ηττα,που αποδεχτηκες,εσυ και η γυναικα σου
και κεινοι οι σκιωδες συναδελφοι στο γραφειο
[σ'ολες τελως παντων τις φαμπρικες του νεοπλΟΥΤΙΣισμου]
[γι'αυτο αλλωστε εβγαλες δημοτικα γυμνασια λυκεια
και του κωλου πανεπιστημια]
τωρα κανεις τον πηθικο στα κλαδια της τηλεορασης
πηδωντας ιντερνετινικες γκομενες
το'ξερα τι καθαρμα ησουν,αλλαξες τον κοσμο σαν
τα μουτρα σου,μονο που τα μουτρα σου τα'χουν χεζμενα
νουμερο ευτελων συναλλαγων ,
μην ανησυχεις το σχοινι μονος σου θα το τυλιξεις
γυρω απ'τον λαιμο της ματαιδοξιας σου,και σε
καμια περιπτωση δεν εισαι ο Καρυωτακης ,εκεινος
ο Ευγενικος ,ουτε και ο Βλαδιμηρος ,ο Μαγιακοφσκι,
αν τον αγνοει η μεγαλειοτητα σου μπες στη βικιπεντια
και μαθε τι επραξε αυτη η Ατμομηχανη της Ποιησης,
ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΔΩΣΕΙΣ ΕΣΥ[το κειμενο πανω στη στηλη
της ΑνΥπαρξιας σου] ποιος σου'πε πως ο πολιτισμος
με τον οποιο ψωμοζεις ,διακονιαρη του Καπιταλισμου,
ειναι του γουστου μας,γιατι δεν ρωτησες τι θελουμε,
ενημερωσε το ιστολογιο της σταδιοδρομιας σου
με τα εγκληματα που γινονται για χαρι σου,καθημερινα,
π.χ ποσα δεντρα κοπηκαν, ποσα πουλια ,ζωα εξαφανιστηκαν
τελειωσαν, τα νερα που μολυνθηκαν,τα παιδια
[οχι τα δικα σου]που δεν προφτασαν να μιλησουν
Τελος ,κανενας Προμηθεας δεν θα δεθει στο βραχο
για σενα,ο σωζον εαυτον σωθητω,αναμεσα απο δυο
τουριστικα κενα στα διαφορα νησια θα πνιγεις,
μην ανησυχεις ,οχι κυριολεκτικα,[αλλωστε η
Πραγματικοτητα ειναι Εξοριστη,Αδυνατη]
Ε' και για να'λεμε την πασα αληθεια ,κι εγω ,που
τοσο σκληρα σου μιλω ειμαι εσυ,
στασου
και κοιταξε με,το παραπλησιον σου
[Μην ανοιγουμε το Σκοταδι να κλειστουμε μεσα,
σαν να'ναι Το Φως ]
.
.
.
ΑΝΥΠΑΚΟΥΗ   ΠΟΙΗΣΗ
.
.


.
.
ΑΝΥΠΑΚΟΥΗ  ΠΟΙΗΣΗ .
.
.
η Ποιηση ειναι σοβαρη Υποθεση
για να γινεται εταιρα ενος ανυποστατου λυρισμου:
το χνουδι του αερα φυγαδευτηκε
στα βλεφαρα των δεντρων
και εικονα της απειρου καλλους Υπερβολης:
τα πρωινα εκτοξευουν τα αιδοια
παρθενων κοριτσιων αχινους
το φως
με τα δυο Νομπελ Ποιησης η Ποιηση αναπηρη,
κι αυτη κουτσενει,το καταλαβες
[εγκλειστη Ελλαδα
μεταξυ Αλεξανδρειας και Οδησσου
Σμυρνης και των Σεβρων]
αγριοσυκιες σταζουν μαρμαρα σε μορφες
ψαριων οι κεφαλες των ηρωων
της Μυθολογιας,που μας κουρασε
[Ολη η Ελλαδα λιπανθηκε με τις κοπριες
ματαιοδοξων δημαγωγων]
δεν θα γραψω τα ονοματα τους
[επαισχυντα]αρκετα,φτανει πια,με την Ιστορια
των Βιων αυτων των ανδρεικελων
[αν και σημερα κυκλοφορουν αναμεσα μας
και μαλιστα πολλοι απ'αυτους μας κυβερνουν]
.
.
.


.
.
..
ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ [ DIALOGOS ]
.
.
μεσα σε κηπο γυρω μηλιες
κατω χαμηλα η θαλασσα
στρωθηκε το γαλαζιο σεντονι
καθησαν αντιμετωποι με τις λεξεις τους
κυλλησε το φως κι εσκασαν σαν ροδια
κοκκινοι σποροι
ηρθε η μικρη Μαρια
σηκωσε το σεντονι και το τιναξε
ανεβαινοντας τη σκαλα στον ουρανο
''αυριο, θα γεμισει ο κηπος πεταλουδες''
ειπε η μικρη Μαρια κατεβαινοντας απ'τον ουρανο
.
.
.
ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ [ DIALOGOS ]
.
.
ανηγωντας φτερα το παραθυρο αφησε το σπιτι
χωρις θεα,μεσα στον ορθογωνιο καθρεφτη
κρυφτηκε το ερωτηματικο που δεν απαντηθηκε
.
.
.
ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ [ DIALOGOS ]
.
.
αφωνο μεσημερι
μετραει το φως
και διαιρωντας το
το μοιραζει δικαια
σε θεατες αρχαιου θεατρου
φορωντας τις μασκες παιζουν τον Μακβεθ στη Θηβα
την αλλη μερα ξημερωνοντας
τον Φιλοκτητη ,
σε καφενειο λαικο ,παιζει ταβλι
αποθηκευει μνημη
οπως στερνα στο σκοταδι
ρουφαει νυχτερινο φως
.
.
.
ON PICASSO' S IDEOLOGY / TOPOLOGY
.
.

on Picasso's Ideology/Topology
.
.
ON  PICASSO'S  IDEOLOGY
.
.
ισορροπωντας τον ρυθμο των χεριων
στη σφαιρα μοιρασε το προσωπο
στα τραπουλοχαρτα ενα αλογο
χλιμιντρισε στη κραυγη του κι ο
ηλιος εξατμιζε τα σκυλια
στη πρασινη χλοη,
οι αριθμοι
πριν απο τα πολλαπλασια των χρωματων
και τους αλγοριθμους των ταυρων
.
.
.
ΕΚ – ΤΥΠΩΜΑΤΑ  ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ  ΠΟΙΗΣΗΣ .
.
[ 1 ]
.
.
[η προπαραληγουσα ακρως
ελληνικη Ιδεα..................... ]η εννοια
του ασημαντου, Υπερουσιον Καλλος
Ενδοξο Αλφαβητο,ευελικτων
φωνηεντων
.............το Ομικρον του Κυκλου
.............το Ιωτα της Ευθειας
.............το Δελτα του Τριγωνου
.............το Γαμμα της Ορθης Γωνιας
αντιστροφα των λεξεων,
.........................................η Γλωσσα
.
.
.
[ 2 ] .
.
τον Αδωνι ,ψαχναμε
να βρουμε κοκκινο στις παπαρουνες
να,το αποτυπωμα του ηρωα
κρεμασμενο στη συκια δερμα
μην ταραζεσαι,εσυ,
ισως υπαρχεις και δεν υπαρχεις,
αμετοχος
.
.
.
[ 3 ]
.
.
ο Κουρος του Αριστοδικου
ο τελευταιος αττικος κουρος
μια υπογραφη σ'ενα εγγραφο
αγοροπωλησιας ενος αγρου
εμεις καθαρισαμε το μαρμαρο απ' το χωμα
τα βλεφαρα ανοιγοκλεισαν στ'αγγιγμα
του ανεμου,το ποσο το πληρωσαμε
σε σημερινα νομισματα,καποιοι
μας λοιδορησαν να σπαταλαμε
για αχρηστες ξεπερασμενες γεωμετριες,
για κατακορυφες μυτες,για τοξα
φρυδιων και κομβους μαλλιων,
εμεις αντιδρασαμε,τους δειξαμε
την ελληνικη αναλογια,με
κατακορυφο επιπεδο τεμνοντας στη μεση
το σωμα χωριζεται σε δυο ομοια μερη
κι ειναι αυτο αχρηστο;
αν το σκεφτεις καλα, ο ανθρωπος
συμμετρος των Ιδεων
.
.
.
[ 4 ] .
.
ο γλυπτης Πραξιτελης για ν'αστειευτει,να διασκεδασει
την αυστηροτητα της τεχνης αναπαραστησε τον θεο
Απολλωνα σαν ενα κακομαθημενο αγορι ,που δεν εχει
τι να κανει πως να περασει την ωρα του και σκοτωνει
διασκεδαζοντας σαυρες στον κορμο ενος δεντρου
[Απολλων ο Σαυροκτονος ,ο διθυραμβικος τιτλος ]
και συνεχισε περιπαιχτικα με το θαυμασιο τελειο κορμι
της Φρυνης,ηταν και ερωμενη του το μοντελο,εκανε
δυο Αφροδιτες την εταιρα,η μια ντυμενη ,σεμνη, κι η
αλλη γυμνη,το πρωτο αγαλμα το διαλεξαν και τ'αγορασαν
οι σεμνοτυφοι Κωοι ,το αλλο το πηραν ,οπως αναφερει
ο Πλινιος στη Φυσικη Ιστορια του,οι ελαφρεις Κνιδιοι
[κατοικοι της παλαιας αποικιας των Σπαρτιατων στην
Καρια της Μικρας Ασιας]για κεινο το γυμνο αγαλμα
συνερρεε μεγα πληθος προσκυνητων στην Κνιδο,στην
Ευπλοια Αφροδιτη,και πολυ στεναχωρηθηκαν,εκ των
υστερων,οι φρονιμοι Κωοι,κι οσο χρυσαφι και να εταζε
στους Κνιδιους ο βασιλιας της Κω Νικοδημος, δεν το
αποκτησαν ποτε,κι οι Κνιδιοι περηφανοι το'χαν στησει σε
περιοπτη θεση στο ναο,ακομα και νομισματα εκοψαν γι'αυτη
την εταιρα,και λενε πως πολλοι ηταν οι ερωτυλοι που προ-
σπαθησαν να ζευγαρωσουν με το γυμνο ειδωλο ,
ανεπιτυχως βεβαια.
Δυστυχως το πρωτοτυπο εργο δεν σωθηκε,γι'αυτο
φροντισαν,ως συνηθως σε τετοιες περιστασεις,επιμελως
με ζηλο οι χριστιανοι.
Αντι της Αφροδιτης το θεικο γυμνο κορμι της εταιρας
Φρυνης εχουμε το χοντροκομενο ρωμαικο αντιγραφο
[συμπληρωμενο με το χερι του Τμηματος Ηθων]
.
Ετσι, ειναι κι αυτο μια καποια εστω νικη
των ατυχων Κωων
.
.
.
[ 5 ] .
.
κροκοι και κρινοι ,στην τοπιογραφια
ενας κολυμβητης βουτουσε απ'την πρυμνη
του καραβιου στα νερα,τη νυχτα που βιαστηκε
η πριγκιπισα Κασσανδρα,πιο κατω
ο Γκογια συναντησε τον Νεοπτολεμο να
τσακιζει τον μικρο Αστυανακτα,
''Ειναι το παιδι του Εκτορα''δεν
ακουστηκε,χαθηκε η κραυγη στους γλαρους,
απ'τους αστραγαλους κρατουσε το μικρο παιδι
και το χτυπουσε στα βραχια,σαν χταποδι
που το γουλιαζουν,αναλογα με την ενοχη
η τιμωρια,μια σιωπηλη λεξη
το παιδι
.
.
.
I , BLOGGING  IN  ALL  WORLD  COMMUNICATION
.
.
I , WORKING POLITICAL FREEDOM
.

SET NAME
HOMO DEMOCRATICOUS
WRITE PASSWORD
. . . . . . . . . . . .
PLEASE WAIT
IT'S LOADING
.
SORRY, SIR
THE SYSTEM IS BLOCKED FOR YOU
TRY ANOTHER TIME
.
GOOD , MAN
FULL HACKERING ATTACKING
THE FUCK SYSTEM PROGRAMMS
EXPLOSING IT
.
I,BLOGGING IN ALL WORLD

COMMUNICATION
.

.
.
ODYSSEY'S  SEABIRDS  TOPOI
[ ΓΛΑΡΩΝ ΤΟΠΟΙ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ]
.
.
κι η βαρκα συνοδευτηκε απ'τους γλαρους
.
ο Οδυσσεας,ψαρας,απλος κι εργατικος,
ο πρωτος αναμεσα μας
.
τρωγοντας γαλαζιο οι γλαροι λευκαινουν
τα κυματα
.
σηκωνοντας τα κουπια ασημια/
η βαρκα προσπερασε τ'ακρωτηρι
.
τα σχηματα των ψαριων
στις πτησεις των γλαρων
.
... με τον Οδυσσεα φαγαμε στ'ακρογυαλι,
και προσφεραμε στον ηρωα κρασι
[απο μαρτυρια γερου θαλασσινου]
.
θυμαμαι τον Οδυσσεα να μπογιατιζει τη βαρκα του,
και φορες να τραγουδα τους καημους του
στους γλαρους
.
εμεις τα παιδια μεχρι τα γονατα στο νερο
ψαχναμε για χταποδια,
τον ακουσαμε:
''Εγω κανενας δεν ειμαι του φωναξα''.
Αργοτερα το θυμηθηκαμε και κλαψαμε.
.
βρηκαμε τα πατηματα του στην αμμο
εκει που σκαει το κυμα,
διπλα του συνοδοιπορουσαν γλαροι,ως φαινεται
απ'τ'απολιθωματα στα πετρωματα τωρα.
Αραγε ,τι να εψαλλε γι'Αυτον ο τυφλος ραψωδος;
''Απ'Ουτιν αρχομαι
.
μια μερα τον ειδαμε να πηδαει απ'τη βαρκα
και να βγαινει στην αμμουδια. Να στηνει
στην αμμο το κουπι του και ν'απομακρυνεται
στην ερημια.
Αργοτερα μας αφηγηθηκε για τον Ελπηνορα
με δακρυα στα ματια.
.
αλλοτε στο ερημονησι που βγαιναμε να ξεψαρισουμε,
ταιζε τους γλαρους,στα βραχια αφηνοντας το φαι τους.
Γελουσε σαν μικρο παιδι.
.
Ισως τον Οδυσσεα ψαχνουν οι γλαροι
στους θαλασσινους τοπους,τον συντροφο
υπο τας ερετρας.
Εμεις εκεινο το πρωινο ξημερωνοντας
το υποψιαστηκαμε.
.
ενα παιδι εγραψε στην αμμο
''ΟΔΥΣΣΕΙ''
στο μεσον των Ιστοριων
ο Χρονος
.
.
.
MORFISMOI
[ ΜΟΡΦΙΣΜΟΙ ]
.
.
Αυτα απο την Ου-Τοπια
.
ενα Κρισιμο Σημειο Ελκυσμου
[ ενα ν- Πολυπλοκο ]
.
ευρυχωρη νοηση
.
Cantor / Godel
.
περι Απροσδιοριστιας Ομιλια
.
η Μη-Απολυτοτητα των Αξιωματικων
Συστηματων/ και η Εξ=Ουσιας
Αισθητικη / το Μεγαλο Κβαντικο
Ελλειπες
.
.
.
VOICE POEMS 
[ A B C ]
.
.


.
.
VOICE POEMS
[ A B C ]
.
.
.
[ A ]
..
i am a man from blue gardens... a full moon is rising from yellow- green hill
a hand writes circles , ...an apple is no- sphere , an open window is not a picture
- like landscape ,................................................................... give a truth like a
theorem .................................like a fish , like a person in capitalistic working ,
like a child out home ,...................... don ' t block yours words into ανοησιες
- let 's stert numbering [… minus one , zero . Plus one , … ] and find in the end
of proccessing work yours political rights... and the metaphysical ideas [ about me you
ours ] don ' t follow fake situations... στην ακρη της θαλασσας το φως εριχνε τα
ψαρια στα διχτυα του then Ullysses neared και μιλησε στους ανιδεους ψαραδες [ everything is you]
και μαθε πως η θαλασσα ειναι οι γαλαζιοι κηποι
.
.
.
[ B ] .
.
.
a tree of thoughts is your senses
..a screen full same persons
without an word about the silence....................... straight lines
of the labyrinth
..........................................................................what version are you
..................................want to create
it sems to be
clear water ...............................................a look to transform
............................it is not
..obvious what motivates routine
...................a politic needs to fit
a visible real thing
.
......................a machine reflects machine
.....................size of art is size of man
.....................to test if one equals zero
.
.
....................this action is praxis
.....................equivalent of some
.
........................................techniques
.
.
.and construct a corresponding society
where the truth is real
.....................................function '' person
.....................................................................to
..........................................................person''
.
.there are sequences converging nowhere.... then.... we are
discussion ' s persons
.
.
.
[ C ]
.
.
a bird into words flights... and the moon is climbing on the motor of
the kid................... in blue
shirts.................................. the sea is a minimalist icon from a fish
......................language is rhetoric
.about many logos......................................... among answers
......................................is fake
................................................to transform an ideologie
................................................into massive uncorrect proofs
.
........near the nothing is everything
...............................a language is a house of ideas
.......for men
.....................and for various systems towards you
against............................................ learn and speak outward
noone voice off
................................nowhere silence
..................................nobody noone
.
.
.
.
..................................................................
look into your words
..................................................................near the syllabes
..................................................................there is
.............................searching ......find a
person without falsh responses
............................................................between actions
.........................................................................................into truth
blue color.............. says
.......................................Dikkeosyni
.
.
.
Οπτικα Πεδια Ποιησης
[ η Χρηση του Φωτος ]
.
.
.


.
.

Οπτικα Πεδια Ποιησης
[ η Χρηση του Φωτος ]
.
.
.Απο το συνΟΛΟ των
ΔΕΝτρων με
συναρτΗΣΙΑΚΟ
τροπο στο
ΣΥΝολο τΩν
νερΩΝ
Ακολουθοντας τα πουλια
φτανουμε στις λεΞεις
.
Ποιηση ειναι οτι
εκδΩθηκε
[ η'
απαΓγελθηκε ] σαν
ποιηση.
.
το φως ειναι ενα δωματιο γεωμετριας....... αυριο οι λεξεις
βελη ανοησιας
.
.
μΕ τι κοστος η αφεΛεια μας... ενα Υπολοιπο ΛΕΞεων το
ΒλεΜΜΑ
.
.
.
εΝα συΝΝεφο
............................στοιΒΑΖοντας χρΩμματα βυθιστηκε στη
θαλασσα
.
.................μια περισπωμενη το φΩς στη καμπΥλη του λοφου .
......................να το
........ΦΩΣ .
.
Η λεξη πολλαπλο κατοπτρο Υποθεσεων
.
.
ερωτηματα και το συμμετρικο του
ψευδου ς ειναι ψευδος.
.

.Ενας γλαρος................................... δες
.
....
Ποια γραμματικη εχει το λευκο
....Με τι αριθμους ο ρυθμος
Φως φως
.
.
Μια φωνη
........................................ειναι το πουλι
.Ενας πολιτισμος ειναι
μια ανθρωπινη κατασταση Νεο-
βαρβαροτητας
.
................................................
το φως
σχημα
βελους.Μια φωνη
.......................................ειναι το πουλι
.
.
'
βελους
.
.
ο ανθρωπος μια σειρα στιγμιοτυπα
...................................Το δαχτυλο
Μια μορφη περιττη
...................................διανυσμα πραξης
..................................................................Σχεδιαζοντας
..................................................................την αφηγηση
...Κανενα κερδος μη
ζητησεις ....................γι'αυτο ........Η ευθεια ενα τοπιο
..............................................................ιδεων
.
.

.
.
.
Αποσπασματα απο '' Τα Κατα Καβαφην'' .
.
αποσπασμα.'' ...πασχισε
να'χει τες ευνοιες των βασιλεων,
και οταν τες εχασε στραφηκε
στους εχθρους των ο αχρειος
...''
.
.
αποσπασμα.''...ο Ιουλιανος
να δεις ο γελοιωδεστατος
θα μας σερνει στα θεατρα
και στα ωδεια να γεμιζουμε
τ'αυτια μας με ολα τα ανοητα,
που πρεσβευει,μας νομιζει
για δικους του,ομως εμεις
τον εχουμε γραμμενο
....''
.
.
.
Cantor / Godel = Αριστοτελης / Πλατων
Cantor . Πλατων equals Αριστοτελης.Godel
.
.

.
.
Cantor / Godel = Αριστοτελης / Πλατων
[Cantor . Πλατων equals Αριστοτελης . Codel ]
.
.
.
δηλον γαρ οτι τον παντα χρονον
εστιν η' ουκ εστιν ανθρωπος
.
.
[ α ]
.
Je n'ai pas vu
.......................το προσωπο εκεινου του Ελπηνορα
στη διαδοχη των γεγονοτων:''...παιδα δ'ελων[το παιδι
αρπαζοντας]
εκ κολπου ευπλοκαμοιο τιθηνης,ριψε ποδος τεταγων
απο πυργου,τον δε πεσοντα ελλαβε πορφυρεος
θανατος και μοιρα κραταιη'' για τον Αστυανακτα
αυτα εγιναν,κι επειτα επεσε απ'την ταρατσα
ο Ελπηνορας ,και τσακιστηκε το σωμα του,κι
η ψυχη του πεταξε αταφη στον Αδη........... στην
ερυθρομορφη κυλικα η Κλυταιμνηστρα , σηκωνει
το τσεκουρι να κοψει το κεφαλι της Κασσανδρας,
πισω ενα δεντρο.............................. τι πετυχαινει
σε μας η μυθολογια;............. Multi-Levels αιωνων
The CRIME , το ΕΓΚΛΗΜΑ ....................πλησιασε
τον Οδυσσεα, η σκια εκεινου του Ελπηνορα
'' η περσεφανεια του Αστυανακτα θα μας χασει''
ειπε,.............................................. και πισω
γυριζοντας , πικραμενος ,χαθηκε
σκια μεσα στις σκιες
.[ταχ'αν ειη η αρετη ουκ επιστημης τις;]
...........................................wir gehen
von der Hypothese aus
.
.
[ β ] .
I've been listening in all these Histories
he tried to explain in words ,so to speak with data
πολιν ευ διοικειν
..........................................yeux en amande
in Gegensatz , au spectacteur
..ne laisse pas entrevoir les details du symmetrie
οτι πασα η μετα δικαιοσυνης
πραξις αρετη εστιν...........................................the
..............various aspects of barbarie form[ed] man
..............with this vision the naturalness
..............with the maxims of reason.................the
return of reason,............................................ the
intelligence, appears to be opposite
............in this [ dramatic ] text
ικανως σοι ,η' αλλως πως ζητεις;..................... die
Koexistenz der menschlichen Korpers
oder waren Periode uber die Materie
ου παντες δοκουσι σοι των αγαθων επιθυμειν;
Autre coincidence:elle etait d'un societe
en crise............................... [ en crime ]
....d' Eschyle -Les rossignols en filet d'or
et d' Euripide-Le memoire , est la fleuve
....de ses doigs so ,............................even
in works are echoes of the objective world
the Ideas and the emotions
και παντα χρηματα ,ουκ εστιν οτι ου μεμαθηκεν
At the far left a woman turns her head upward
to scream out – She should accept no lovers
'' hold one apple '' for Atalanta............once
they have taken off their cloths remains
a flock of wild strawberries..........in that
[enormous]transfiguration of bird...... Take ,Picasso,
..........................................................for example
modifying Art......................... wir
sollten Sie als [ Guns ] betrachten
............La vide de la pierre
............une rive enferme dans [sa][ta] tete
οτι αυτη εστιν ανδρος αρετη,
ικανου ειναι τα της πολεως πραττειν
.......................................................Cette pierre-ci
brisa la mal du menteur.................... Et a la fin,
nous ne sommes pas........................ La nuit
etait un corps perdu dans le roulement
de la vague,.................... La memoire
plenty newspapers cutting
of reality , objects trouve ,
...........................a speeding automobile enters
the Time Front..... a question will return everytime
the Aion ,in the greatest variety of political
ways
πειρω ειπειν ,ινα και γενηται σοι μελετη
προς την περι της αρετης αποκρισιν
Sie aufgerecht in frontaler Position stehend
frei , Wahrheiten des Korpers......... turning away
from a world that is quite deliberately destroying
itself.......................qui pourra se faire entendre;
πειρασομαι δη και εγω σοι ουτως ειπειν
.
.
[ γ ] .
λεγω, in its original sense ρωτωντας
για την Κυπριδα ευναια , e-u - na -e,
στο κρεβατι δηλαδη,σταγονες ταυρου η Ευρωπη
Europe
the reference is clear[καθαρη]:after
the dragon slain by Cadmus φονωι
βροτων
Let's now return to ανδρες επτα,
ταυροσφαγουντες the citizens of Thebes
ζητησαν την κεφαλη του Οιδιποδα επι πινακι
upon an argent plate αιμασσοντας εν Οφθαλμοις
.
It is a well known fact
.
.
[ δ ]
.
'Τι δεντρο ειν'αυτο:''...................... - no response
καμια απαντηση .....................''Τι δεντρο ειν'αυτο;''
''μυριζει ομορφα''........................... -no response
η Προς τους Γαλαξειδιωτες Επιστολη του Οδυσσεα
Ανδρουτσου
Δεν τηρατε πως τιποτα δεν μας απομεινε;
..........................................................To Sum Up
με δυο [σειρες] αμυγδαλιες εμαθε να μετραει
Sun-Tractor αροτρει ουρανον
φως Light Lit Licht ΦΩΣ
ηχους απο ελαφια
φλοισβο με το φλοισβο εσυρε το νερο
Αχρειε,ου γαρ τι μαλλον μη φυγηις το μορσιμον
τον σκοτωσε ο Ορεστης τον Αιγισθο,
ως και Αιγισθος Αγαμεμνονιδι τον δ'εκτανε
νοστησαντα
και κεινος ο Ελπηνορας για ποιες ατασθαλιες
χαθηκε; στη συνεχεια της διηγησης
αυτοι ατασθαλα μηχανοωντες.......... La Voix
de l' epoque, απολλυωνται απανταπασιν
in a form of writing
.
.
συγκλινοντας και αποκλινοντας τις Ιδεες,
οπως το ακκορντεον μαζευει κι απλωνει
τους ρυθμους της μουσικης,
ο ανθρωπος προχωρει
.
.
Εμοι μεν ειρηται΄ει δε μη ορθως λεγω,
σον εργον λαμβανει λογον και ελεγχειν
.
.
.
AUTUMN D 'ORO 
[ ΧΡΥΣΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ]
Στο Φθινοπωρο
.
.
Χρυσο Φθινοπωρο [ Autumn d' oro ]
.
.
Στο Φθινοπωρο ..
.
.
ματια καρποι της αμυγδαλιας
μαλλια κυματα πορφυρα φωσφοριζοντα
στομα κατασπρα πουλια πεταριζοντας
ματοκλαδα ροδιζοντας στο βαρος της μερας
μαγουλα τριανταφυλλα τριανταφυλλιας παιδια
γελιο γαργαρο νερο μεσα στα λιθαρια
.
.

γαλαζιο φως περισπαται
με ταχυπλοα λογια
''το χερι ειναι πουλι'' στο
λευκο ,κρινος σε πορσελανινο βαζο
νερων
νουφαρων υποβρυχιος δυτης
διαθλωντας την κινηση του
σε μετωπες ανθεων
παροξυνεται ως
δωρο αεικινητων μελισσων
ευηχα εναρμονια
τονιζοντας
κυκλους πουλιων στον αερα
.
.

Ποση μνημη μας βαραινει
και δεν μας αφηνει να σηκωθουμε
λιγο ψηλοτερα
η' αμνημονες ,σαν πεταλουδες
κολλαμε σε πλανα φωτα
και καιγομαστε
.
.
.
ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ
[OPTICAL  POEM].
.
.
Leger on Homer writing
.
.
moving and reflecting Ideas
.
.
passing into Giacometti's reasoning
.
.



The CREATION of the NEW WORLD [Η Δημιουργια του
Καινουργιου Κοσμου ]
.
.

The DESTRUCTION of the OLD WORLD [Η Καταστροφη του
Παλιου Κοσμου ]
.
.
.
Μετρα  Ανθρωπων
.
.
απλωσε το χερι,χαιρετησε,
αφησε πουλια τις λεξεις να φυγουν
οταν δεν θα χρειαζονται πια
και η καρδια λιγοστευει
ποσοτητα μηδαμινη ο ανθρωπος οταν ξεχασθει
τι ειδε , τι απεκτησε
ποιον αδικησε
την ωρα ,που το φως αποσυρεται
σαν φιδι στη τρυπα του
.
.
.
ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ
[OPTICAL  POEM]
.
.

Multi-Seeing entering philosophicus speaking
.
.
figuring into Giacometti's Working
.
.
Henry Moore [ γλυπτης ] into Giacometti's figuring
.
.

balancing thoughts of
.
.
.
SUB-SENSES D'AMOUR
[ΥΠΟ ΝΟΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΡΩΤΟΣ]
.
.

ανθρωπινο εσωτερικο [ 1 ]
.
λευκο βυζι
πινεζα θηλη
η Μ
.
Χαιρε,κεχαριτωμενη,εσυ πορνη
αρετης,επιμονη του γαλαζιου
.
ανθρωπινο εσωτερικο [ 2 ]
.
την δε οση λευκη γυψου η' χιονος λευκοτεραν
ως γυψος συντριφτηκε
ως χιονι ελιωσε
στα δυο χερια μου
.
σωμα [το κρατος μου και πασα η
δυναστεια μου των παντων]σωμα
.
ανθρωπινο εσωτερικο [ 3 ]
.
ευγλωττια
γλουτων ρητορικη
και συνεργια ποθου
ιδιομελο
.
οπου επλεονασεν το φως
η σιγη
του νυμφωνος,το Ενδοξον
.
.
.
ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ
[OPTICAL  POEM]
.
.
Abstractismus Geometricous
.
. topologing in Fayum cle
.
.
topologing on ancient eidolion and the cretan's tavros head
.
.
tetrising modernism
.
.
topologing into Fayum imposing
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου