I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Ενδιαμεσο-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-Ενδιαμεσο-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis-
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis
.
.

Woman's portrait -χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
(Νεο-Ρεαλιστικη Ζωγραφική)


Enigma-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Ενδιαμεσο-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

ανοίγει τη πόρτα.την βλέπει στον καθρέφτη.κλεινει την πόρτα.
εδω είναι άδειο το δωμάτιο.κενο.ο χρόνος δεν είναι στο μέλλον.δεν μπορώ να σ'αγγιξω,
θρυμματισμένα τα χέρια μου.δυσκολα θυμάμαι γεγονότα.ειμαι σαν νόμισμα,με δύο όψεις.
αληθεια ψευδος.σε λίγο,δεν είναι αστείο,εδώ μέσα θα βρεχει.πρεπει ν'ανοιξεις την ομπρέλα.
να,εκεινη την κόκκινη.κοιτα πως το χρυσό ψαράκι κωπηλατει μεσα στη γυάλα του.εκθαμβωτικη
η θλίψη η μοναξιά.αργησες.μια στιγμή,κάτι γίνεται δεν ξέρω,και σου αποκαλύπτονται τα πάντα.
ξερω δεν έχεις χρόνο κι εγώ φλυαρω.ειναι που μου χρειάζεται δύναμη.και δεν έχω.τι ερημιά τ'απογευματα.νοιωθω πως πουθενά πια οι άνθρωποι δεν θα επιστρέψουν.δεν μου επιτρέπετε να λησμονήσω.τωρα απ'την ανάσα μου καταλαβαίνω το κορμί μου.σ'αυτη τη φωτογραφια είναι καλοκαίρι.ενα περιττό καλοκαίρι.ποσο απομακρυνθηκα.ανοιξε,σε παρακαλώ,το παράθυρο.εχει πανσέληνο.αισθανομαι καλύτερα με το φως της.ακινητη με δεσμεύει.
η γυναίκα πηγαίνει στο κρεβάτι και ξαπλώνει.
εβλεπε.πληρωσε.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου