I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2019

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -(Ανθρώπινα εσωτερικά) Ερημος-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-(Ανθρώπινα εσωτερικά)
Ερημος-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis-
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis



Man and Woman-3μ Χ 6μ-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

(Ανθρώπινα εσωτερικά)
Ερημος-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

'τι ώρα είναι;' περασμένα μεσάνυχτα,'εγω θα κοιμηθώ,εσύ;','δεν νυσταζω' απάντησε,
εκείνη κοιμήθηκε,άκουγε την αναπνοή της,ξύπνησε,'ειδα ένα ονειρο'του ειπε'βρεθηκα
σε μια έρημο,περπατούσαμε μαζί,ύστερα περπατούσα μόνη μου,εσύ χάθηκες,σε έψαχνα,
δεν μπορούσα να σε βρω','ξυπνησες και με βρήκες,είμαι εδω'της απάντησε γελωντας'ελα ξανακοιμησου','οχι,δεν θέλω να κοιμηθώ αλλο' είπε εκείνη,'πηγε στον καθρέφτη,χτένισε
τα μαλλιά της,'τι γράφεις;' τον ρώτησε,'μια γυναίκα ονειρεύτηκε πως βρίσκονταν μόνη της
στην έρημο,όταν ξύπνησε η κρεβατοκαμαρα είχε γεμίσει άμμο,που συνεχώς ανεβαινε'
απαντησε εκείνος,'τι θα συμβει;' ρώτησε εκείνη τρομαγμένη,'θα βουλιάξει μέσα στην αμμο;','ισως'απαντησε εκείνος αινιγματικά 'γιατι θέλεις να μάθεις;',η γυναίκα κοίταξε
μέσα στον καθρέφτη,'γιατι εκείνη η γυναίκα είμαι εγω'ακουσε τη φωνή της
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου