I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2019

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Αναμνηση-Memory-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-Αναμνηση-Memory-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis-
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis
.
.

Αναμνηση-Memory-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Η ανάμνηση,ανθρώπινη κατάσταση,έχω τη μνήμη,/ανάμνηση ενός συμβάντος περασμένου,
κάθε συμβάν αποτελείται από τρία μέρη,αρχή,μέση και τέλος,τα οποία εμπεριέχουν τον χρόνο διάρκειας των,επομένως έχουμε την ανάμνηση ολόκληρων η' τμημάτων αυτών των μερών,
η ανάμνηση γίνεται στο τώρα ενώ το αναμεμνησκομενο ανήκει στο παρελθόν,επομένως
η ανάμνηση του γεγονότος γίνεται με τη γνώση του παρόντος,οπωσδήποτε επειρεαζομενο
από τι νιώθουμε τώρα γι'αυτο,και ερμηνευμένο με την τωρινή μας κατάσταση,επομένως
η ανάμνηση ενός γεγονότος δεν συμπίπτει με το γεγονός,είναι απόλυτα κάτι διαφορετικό,
αφού όταν εκτυλίσσονταν δεν είχαμε ιδέα πως  θα εξελιχθεί,θετικά η' αρνητικα,αν θα είναι σημαντικό η' ασήμαντο,κάθε γεγονός έχει σχετική απροσδιοριστία,ενώ η ανάμνηση του είναι καθορισμένη,έχω την ανάμνηση του Α η οποία επαναεξεταζομενη στο τώρα σημαίνει αυτο,
το αυτό της αναμνησης Α τώρα μπορεί να είναι τελείως διαφορετικο από το εκείνο που σημαινε
το αναμεμνησκομενο γεγονός Α στο παρελθόν,ίσως τελείως αντίθετα,πχ αν ήξερα το Α δεν θα άρχιζε,το Α δεν θα εξελίσσονταν έτσι,το Α δεν θα τελείωνε ετσι,κλπ,επίσης το συναίσθημα που ένιωθα στο γεγονός Α δεν είναι οπωσδηποτε το ίδιο συναίσθημα που έχω στην ανάμνηση του,
μπορεί να είναι διαφορετικο,η'αντιθετο,γενικά σκέφτομαι,έχω την ανάμνηση,,ενός περασμένου γεγονοτος,με το είμαι,γνωρίζω,νιώθω σήμερα,έχω την ανάμνηση του γεγονοτος Α δεν σημαίνει αναπαριστω το γεγονός Α
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου