I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -[Θεατρο Σκιων ο Καραγκιοζης]- Ο Καραγκιοζης ο Περσεας και η Ανδρομεδα-χ.ν.κουβελης- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-[Θεατρο Σκιων ο Καραγκιοζης]-
Ο Καραγκιοζης ο Περσεας και η Ανδρομεδα-χ.ν.κουβελης-
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

Ο Καραγκιοζης ο Περσεας και η Ανδρομεδα-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
.
.
[Θεατρο Σκιων ο Καραγκιοζης]
Ο Καραγκιοζης ο Περσεας και η Ανδρομεδα-χ.ν.κουβελης

Περσεας:γεια σου φιλε μου Καραγκιοζη
Καραγκιοζης:γεια σου και σενα.Ποιος ο φιλος;και δεν σε θυμαμαι
Περσεας:Περσεας
Καραγκιοζης:Περαιας;σιγα μην εισαι κι η Αθηνα
Περσεας:Περσεας
Καραγκιοζης:και ποια η ωραια μαμουαζελ;
Ανδρομεδα:[με ναζι]Ανδρομεδα με λενε
Καραγκιοζης:τι ονομα ειν'αυτο,χαθηκε να σε λενε Αγλαια;
και δεν μου λες Περαια μου Περσεα μου τι εχεις μεσα στο σακκουλι:
τιποτα ψωμια να φαμε;
Περσεας:[με στομφο]οχι,εχω το κεφαλι της Μεδουσας
Καραγκιοζης:στιφαδο;βγαλτο μωρε να φαμε
Περσεας:αν το βγαλω και το δεις θα μαρμαρωσεις,θα γινεις πετρα
Καραγκιοζης:σιγα τ'αυγα.Αν της δειξω τα ποδια μου αυτη θα μαρμαρωσει.
αστο,γιατι θα βαρυστομαχιασω,θα μου γινει πετρα στη κοιλια.
Περσεας:αυτο ειναι το σοφοτερο
Καραγκιοζης:ασε Περαια Περσεα μου τις αμπελοφιλοσοφιες με την πεινα μου
και πες μου απο εισαι;
Περσεας:[με στομφο]ειμαι Ελληνας μυθικος ηρωας ,μανα μου η Δαναη και
παππους μου ο Ακρισιος
Καραγκιοζης:αληθεια,κι οχι παραμυθια,τι μου γινεται ο μπαρμπα Ακρισιος;
Περσεας:αληθεια,τον γνωριζεις τον παππου μου;
Καραγκιοζης:πως,ειμασταν μαζι φανταροι,καθαριζαμε κρεμμυδια
Περσεας:θα αστειευσαι φιλε μου Καραγκιοζη;
Καραγκιοζης:αστειο,Καραγκιοζης και να μην αστειευεται γινεται;
Περσεας:τωρα θα γυρισουμε στη πατριδα με το φτερωτο αλογο τον Πηγασο
Καραγκιοζης:α,εχετε ιδιωτικο αεροπλανο,αερογραμμες ΠΗΓΑΣΟΣ
Περσεας:γεια σου φιλε μου Καραγκιοζη
Καραγκιοζης:γεια σου Περσεα Περαια μου και πολλους χαιρετισμους στη κυρα
Δαναη τη μανα σου και πες της να μην παραπινει νερο γιατι φουσκωνει
Περσεας:[γελαει]ναι μα τον Δια
Καραγκιοζης:[τραγουδιστα]ο Διας καταντησε Αηδιας
Περσεας-Ανδρομεδα:γεια σου Καραγικοζη μας Καλε μας Ανθρωπε
Καραγκιοζης:γεια σας περιστερακια μου στο καλο να πατε και να πετατε
[Φευγουν ,δηλαδη πετουν,ο Καραγκιοζης τους χαιρετα ]
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου