I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

LITTERATURE-ΕΝΑ ΡΟΜΑΝΤΣΟ -ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-PHOTOS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]

.
.

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-PHOTOS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis]
.
.

ΡΟΜΑΝΤΣΟ-χ.ν.κουβελης
.
.
[Αποσπασμα]

ΕΝΑ ΡΟΜΑΝΤΣΟ -ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ-χ.ν.κουβελης
Με τα υλικα που βαφομαι και μεσα απ'την ψυχη μου
για σενα
.
[1]-24/4/97
Το παραμυθι τελειωσε.
Μολις εφυγες πηγα στο λιμανι
7.15 Σε εψαχνα .Κοιτουσα πανω
μα πουθενα ο [] μου.Κρατουσα
μαζι μου ενα λουλουδακι κιτρινο
Ειναι το χρωμα μου.Δεν σε βρηκα
να στο δωσω.Εφυγα κι ενιωθα
μονη τελειως μονη.
Τωρα 8.00 ειναι η ωρα.
Σ'αναζητω πολυ.Η αιθουσα αδεια
ομως ξερω οτι εισαι εκει πισω.Σ'αγαπω.
Ποτε δεν ημουν τοσο ευτυχισμενη οσο
τωρα που σε γνωρισα.Οπως βιαζοσουν
να εμφανισεις τις φωτογραφιες ετσι κι εγω θελω
να παρεις συντομα αυτο το γραμμα.
Σε λαχταραει το κορμι μου και σε περιμενει.
Σημερα δεν εφαγα τιποτε.
Μονο σοκολατα που την μοιραστηκαμε.
Σε θελω τοσο πολυ.
Τι μου εκανες ε;
.
[2]-25/4/97
Σημερα ειναι η τελευταια μερα εδω
της Εκθεσης.
Σαν παραμυθι μου φαινονται ολα.
Κοιταζω τις ζωγραφιες που μου αφησες
και βλεπω πανω σ'αυτα την δυναμη και
την ενταση που τα εφτιαχνες.
Ξεκαθαριζω τα δαχτυλα σου πανω εκει.
Μου λειπεις.Σημερα νιωθω την μοναξια
να με πλακωνει περισσοτερο.
Θελω να σε δω.
Πιστευω  σ'αυτα τα δυο σου ματια που
με μαγνητισανε.Λενε πολλες αληθειες.
Οι μαργαριτες που μου εφερε η μικρη[]
ειναι ακομα εδω.Δεν θελω ν'αλλαξω
τη θεση τους.Ολα ειναι οπως τ'αφησες.
Το ξερω τωρα με σκεφτεσε πολυ.
Εδω μια μυγα μου κολλαει αφανταστα.
Ισως ειναι η σκεψη σου.
Σημερα τα μαζευω ειναι Μεγαλη Παρασκευη.
[] εκατσες εδω τοσο λιγες μερες.
Αυτη η μυγα ειλικρινα σου λεω μ'εχει αγαπησει
Καθησε πανω στο ονομα σου ενω εγραφα
μετα στα χερια μου,στον καφε μου στο τασακι
μου.Δεν φοβαται που την αγγιζω.Δεν λεω
ψεματα.
Να κι ο Αγαθαγγελος.
Με τα χερια στις τσεπες[Ολα μου θυμιζουν εσενα
τωρα].
Που λες μου εφερε και πελατη.
Εδω ειναι τωρα και το παιδι[].Ο Αγαθαγγελος λεει:
Ας αγγιξω ενα παιδι γιατι
απ'τους μεγαλους δεν εχω ευλογια
-
Πιστευω ολα αυτα μπαινουν ευκολα
μεσα στο φακελο[] και δεν χανονται
-
Και τα 2 τηλεφωνα ,που μου εκανες ειχαν εντελως
ερωτικο περιεχομενο με αποτελεσμα η σκεψη μου
να μην φευγει απο σενα.Σε λιγο θα παω στην Ανα-
σταση με το παιδι[].
Αληθεια ποτε θα κατεβεις παλι στη[];
Μηπως θα κανω γενεθλια χωρις εσενα ψυχη μου;
Τι τρομερο!!.Μεγαλωνω μονη μου.
-
Μια κατσαριδα μου εκανε τη ψοφια
την ακουμπησα κι αναστηθηκε.
Κουφαλες αυτες οι κατσαριδες
.
.
25/6/97 -
Αγαπουλα μου καθομαι εδω στον κηπο.Ο ηλιος πεφτει
πανω μου.Ειναι κατα τις 6.Εχω ενα υπεροχο θεαμα μπρο-
στα μου.Τα σταχια μπερδεμενα καθως ειναι γαργαλανε
τις ακτινες του Ηλιου κι αυτος με τη σειρα του δειχνει
να'ναι δυνατος και σταθερος σε καθε ηδονη.Ολα εδω
στον κηπο βλεπω μεγαλωνουν-πρασινιζουν,καταλαβαινω
πως ο καιρος περναει  διχως τα δυο σου ματια να φιλησω.
Ενα λαχανο εχει γινει γιγαντας.Η παγονια διπλα μου παιζει
με τον αερα.
Τωρα μπηκα μεσα στην αδερφη μου.Σιδερωνει και ειναι
διπλα μου.Το μωρο κατω απ'το τραπεζι την κοιταει.Ποσα
περιμενει απ'αυτην θεε μου.Ειναι ενα κουκλακι.
-
Πως ηθελα να'ρχοσουνα ενα Σαββατο βραδυ
μπας και χορτασω το φιλι και το γλυκο σου χαδι
[Αυτο δεν ειναι δικο μου]
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου