I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Σάββατο 9 Μαρτίου 2024

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -my interview with Salvador Dali -χ.ν.κουβελης c.n.couvelis ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

 .

.

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

-my interview with Salvador Dali

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis
.
.



My own Empire of Hyperrealistic Paintings-Enigma -Homage to Salvador Dali

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


my interview with Salvador Dali

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


(Μετά από ένα ματς της Μπαρτσελόνα)


οι ταυρομαχίες είχαν πολύ περισσότερο ενδιαφέρον,

το ποδόσφαιρο είναι βάρβαρη ενασχόληση,όπως φυσικά κάθε μοντέρνα 

αθληση.

το μουστάκι μου είναι ακραίο  φονικό όπλο,αν σε αγγίξει στο μάτι,

θα εξορύξει τη κόρη σου,θα την διακορρευσει


δεν δινω δεκάρα για την τελειότητα,την αποστρεφομαι..

η ευφυΐα χωρίς φιλοδοξία είναι πουλί χωρίς φτερά.

υπάρχει μια διαφορά με έναν τρελό και μένα,ο τρελός νομιζει ότι 

δεν είναι τρελός.

αν δεν μιμηθεις,θα κάνεις ένα τίποτα.

κάθε πρωί που ξυπνάω έχω την απόλυτη ευχαρίστηση ότι είμαι

ο Salvador Dali.

η διαφορά μεταξύ αληθινού και ψεύτικου είναι όπως με τα κοσμήματα,

τα ψεύτικα φαίνονται πιο αληθινά,πιο γυαλιστερα.

αγαπώ το χρήμα,είναι ο θεός μου,χωρίς θρησκεία.

κατά μίαν έννοια οι πόλεμοι γίνονται για να σκοτώνονται άνθρωποι.

όσο σου ανεβαίνει η θερμοκρασία της επιτυχίας,τόσο ανεβαίνει η ζήλεια,

πόσα ανάλογα.

ο πρώτος άντρας που σύγκρινε τα μάγουλα μιας γυναίκας με τα 

τριαντάφυλλα ήταν ποιητής,ο δεύτερος που το επανέλαβε σίγουρα

ένας βλάκας,η κοκεταρια θέλει συνεχή ανανέωση,αντιπαθεί τη ρουτινα.

οι άνθρωποι χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:εκείνοι που έχουν 

Dali-an λογικη κι εκείνοι που δεν έχουν Dali-an λογικη,

η πρώτοι ομάδα έχει ένα μόνο μέλος,εμένα,τον Salvador Dali.

στα εξη μου χρόνια ήθελα να γίνω μάγειρας,στα εφτά μου ο Ναπολέοντας,

τώρα που έγινα ο θεός δεν έχω καμία πλέον φιλοδοξια.

κατάφερα οι εχθροί μου,οι κακολογοι μου,να καταβροχθίζουν ο ένας

τον άλλον,γλύτωσα απ' αυτούς.

τα πορτραιτα που κανω δεν μοιάζουν καθόλου με τον άνθρωπο που κάθεται

να τον ζωγραφίσω,εκεινος υποχρεούται να τους μοιάσει,

όταν γίνεις σπουδαίος σε αυτή την κοινωνία,τότε γινε σνομπ,

κατά κάποιο τροπο  είναι ένστικτο αυτοσυντήρησης.

μοντέρνος είσαι έτσι κι αλλιώς,δεν μπορείς να μην είσαι.

η ασχήμια με κουράζει,γιατί είναι τόσο όμορφη,τόσο γοητευτική.

βλέποντας τηλεόραση με τη φαντασία μας ανοίγουμε παράθυρά 

στο τοίχο και βλέπουμε πράγματα που δεν θα τα βλέπαμε ποτέ,

ένα μεγάλο παραισθιογονο.

η δημοκρατία δεν ταιριάζει στη τέχνη μου,είναι εχθρός άσπονδους,

κι εγώ,σε ίση ανταποποδοση,το ίδιο άσπονδος εχθρός της δημοκρατίας.

οι επαναστάσεις είναι ευφυείς απατεωνιες.

γιατί ενώ συμβαίνουν τόσα λίγα στη ζωή,κι αυτά ανούσια,γιατί τόσο 

πολύ ενθουσιαζομαστε,η' τρομοκρατουμαστε,σαν να ήρθε η συντέλεια

του κοσμου.

η συντέλεια του κόσμου έχει συμβεί,αυτό τα έργα μου καταγράφουν,

είναι ιστορικα.

λατρεύω το χάος,από αυτό θα αναδυθεί τέχνη.

κάθε μέρα γευματιζω ομορφιά,και την άλλη μέρα την αφοδευω,

καθαρός διατροφικός  μεταβολισμός.

θέλω είκοσι δύο ώρες για να ονειρεύομαι,και δύο για να ροχαλιζω.

οι άνθρωποι λατρεύουν το μυστήριο,θα ήθελαν να ήταν τα θύματα

ενός τέλειου εγκλήματος.

προτιμώ να κερδίζω στο χρηματιστήριο παρά να μ'αγαπουν.

αν ήμουνα τεμπέλης,κι ατάλαντος,θα δημιουργουσα αριστουργήματα,

σκέπεφθητε τον θεό που ούτε τεμπέλης ούτε ατάλαντος ειναι τι

ανουσιουργημα κόσμο εκανε.

κάτι θα είναι η' εύκολο η' αδύνατο,εγώ διαλέγω το αδύνατο.

αν καταλαβαίνεις τον πίνακα μου,τότε είναι για καψιμο,να καταστραφεί,

Damnatio Memoriae. 

έμαθα,κατ'αρχην,να σχεδιάζω σαν τους μεγάλους ζωγράφους,για να

κάνω μετά ότι μου γουσταρε,κανένας απ' αυτούς δεν μου ζήτησε 

λογαριασμό,μάλλον το καταευχαριστήθηκαν.

αντιπαθώ να επιρρεαζω άλλους,προτιμω να με επιρρεαζουν,

αν επιρρεαζω είναι αντιγράφεις μου,αν επιρρεαζομαι είμαι εικονοκλάστης.

πεθαινεις γιατί η ζωή είναι μικρή,αν ήταν αιώνια ποτέ δεν θα γεννιοσουν,

γιατί οι εγκληματίες κατά της ανθρωπότητας πρέπει να θανατωνονται.

κι εγώ θα πεθάνω,ελπίζω,αν κι είμαι ο Salvador Dali,αωνια


παρόλαυτά ας δώσουμε ραντεβού για το επόμενο ματς της Ρεάλ Μαδρίτης,

είναι λογικό,αφού είμαι αντί-δημοκράτης και προτιμώ την εστεμμένη

βασιλεια.

.

.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου