I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -πορτραιτα ανθρωπων,Κ.77 χρ- c.n.couvelis χ.ν.κουβελης ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-πορτραιτα ανθρωπων,Κ.77 χρ- c.n.couvelis χ.ν.κουβελης
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

πορτραιτα ανθρωπων,Κ.77 χρ- c.n.couvelis χ.ν.κουβελης

ΜΝΗΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

εδεσε τα χερια του,'η μνημη ειναι χειροβομβιδα'λεει,αργα τα λογια του,'σου ανατιναζει
το μυαλο'.κλεινει τα ματια,θυμαται,'ακουσα πως σκοτωθηκε ο αδερφος μου',με κοιταξε,
'εγω,σαν να'ταν εγω που τον σκοτωσα',αναψε τσιγαρο,'σκεφτηκα την εκδικηση,ηξερα το
προσωπο,που εμενε',σταματησε,'μπηκα στο σπιτι του νυχτα,τον βρηκα στο κρεβατι με τη
γυναικα του,κοιμονταν,τον αιφνιδιασα,αναψα το φως,πεταχτηκε,'τι θελεις;'μου φωναξε
τρομαγμενος,'ποιος εισαι;',μου φανηκε αδυνατος,τον παρατησα,εφυγα,'δεν εφταιγα' τον
ακουσα να φωναζει πισω μου,'μ'εμπλεξαν',περιπλανηθηκα στα χωραφια,ξημερωνοντας γυρισα
σπιτι,με περιμενε ξαγρυπνη η μανα,με κοιταξε,σκληρο το βλεμμα της,δεν ειπα τιποτα,'δεν
πηγες;'με ρωτησε,,δεν απαντησα,'δειλιασες;','οχι,δεν δειλιασα'της ειπα,'τοτε;'με ρωτησε παλι,
σκληρη η φωνη της,μαχαιρι,'ηταν σαν να ξανασκοτωνονταν ο αδερφος μου' ειπα,δεν με κατα-
λαβε,'ποτε δεν θα σε συγχωρεσω'μ'απαντησε κλαιγοντας,μια μερα της ειπα,'μανα,ο γιος σου
σκοτωθηκε για να  μην ξανασκοτωθει κανενας πια'σταματησε,'μπορει και να καταλαβε,δεν
ξερω,ποτε δεν μου ξαναμιλησε γι'αυτο',σιωπη,'για να μην ξανασκοτωθει ποτε κανενας πια'τον
ακουσα σαν να μιλουσε σ'ενα αορατο τεραστιο ακροατηριο,,με κοιταξε,'ομως δεν ειναι ετσι,δεν
θα γινει ποτε ετσι' ειπε με παραπονο,μου'δειξε τη φωτογραφια,'αυτος ειναι ο αδερφος μου',
ειδα το προσωπο του λυπημενο,'η φωτογραφια του',πηρα τη φωτογραφια,κοιταξα,'ειστε ιδιοι,
πραγματικα ιδιοι',του ειπα,'σας ευχαριστω'τον ακουσα να λεει
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου