I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-Η ΑΚΡΙΒΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΑΛΒΕΡΤΟ ΑΙΝΣΤΑΙΝ-THE PRECISE MEETING-TIME WITH MY UNCLE ALBERT EINSTEIN-Τα Ημερολογια μου- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.



Τα Ημερολογια μου

Ημερολογιο 2015-Portraits Πορτραιτα-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Ημερολογιο 2015-Geometrical paintings χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
.
.
Η ΑΚΡΙΒΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΑΛΒΕΡΤΟ ΑΙΝΣΤΑΙΝ-χ.ν.κουβελης

THE PRECISE MEETING-TIME  WITH MY UNCLE ALBERT EINSTEIN-c.n.couvelis

-αναλογα το βαρυτικο πεδιο του ανθρωπου που συναναστρεφομαι ο Χρονος
-ο χρονος του τωρα[παρον] που συμβαινει[0]-ο χρονος του πριν [παρελθον]
που συνεβηκε[μνημη][-1]-ο χρονος του μετα[μελλον]που δεν συνεβει ακομα
[προσδοκια][+1]

-ο χρονος που διαστελεται[θεωρια σχετικοτητας]-ο απολυτος χρονος[νευτωνιος]
-ο χρονος που συστελεται[ψυχολογικος/ βιολογικος]

-''ο χρονος ειναι αυτος που μετραει το ρολοι'',μου ειπε ο θειος Αλβερτος,και το
αγαθο προσωπο του χαμογελασε,με νοημα μου'κλεισε το ματι,εγω κοιταξα το ρολοι
στο κινητο,''αυτη την ωρα δειχνει 2:19 ακριβως''.ειπα.με κοιταξε.''να διορθωσω''
συνεχισα,''με το δευτερολεπτο ως ο χρόνος 9 192 631 770 περιόδων ακτινοβολίας
από μετάπτωση μεταξύ των δύο επιπέδων ενέργειας του ατόμου του Καισίου-133.''
''κοιταξε τη θαλασσα'',μου ειπε,γυρισα κι ειδα τη θαλασσα,επαναληψη των κυματων,
''ετσι ειναι αν ετσι νομιζεις'',μου ειπε σαν να ειχε διαβασει τη σκεψη μου,
''και τωρα κοιταξε''συνεχισε,''εναν οποιοδηποτε ανθρωπο,να,εκεινον που περπαταει
στην παραλια'',τον κοιταξα,''και τωρα εκεινον που καθεται στο τραπεζι μπροστα
αριστερα με τη γυναικα και το παιδι'',κοιταξα,''αυτα που ειδες ειναι ταυτοχρονα;
η' δεν ειναι; κι αν δεν ειναι ταυτοχρονα,ποιο σε σχεση με το αλλο προηγειται η'
επεται;ποιο ειναι στο παρελθον του και ποιο ειναι στον μελλον του;''τον κοιταξα,
''αληθεια,δεν ξερω'',απαντησα,οι ανθρωποι θραυση συμμετριας,
''σκεφτεσαι δυσκολα,η' σκεφτεσαι με δυσκολια το πραγματικο,το πραγματικο που
δεν ετσι οπως ετσι το νομιζεις''.σχολιασε.''ναι ετσι ειναι.τοτε τι ειναι;''ρωτησα.
''ο Χρονος θα δειξει'' μου απαντησε,με το γοητευτικο τροπο που ειχε να χαριτολογει.
ακουσαμε τη φωνη ενος γλαρου.''να,με τον γλαρο ποτε δεν θα μαθουμε αν συμ-
φωνει μ'αυτα που συζηταμε ''.''τωρα'' συνεχισε,''αλλο χωροχρονο'',ειπα.
γελασε.''τι ωρα ειναι;''ρωτησε.''2:39''.απαντησα.''παρατηρησα πως σ'αυτον τον Χρονο
περασαν 20 λεπτα''.ειπε.με κοιταξε.''η' δεν περασαν;''.
''πρεπει να φυγω,ηδη αργησα''.σηκωθηκε με χαιρετησε κι εφυγε.τρεις λεξεις χρονου.φυγω.ηδη.αργησα.η γλωσσα μας δεν μπορει να αποφυγει το Χρονο
η' ο Χρονος ειναι προιον της γλωσσας;η' η υπαρξη της οφειλεται στον Χρονο;

-στον ηλεκτρικο απο την Ομονοια προς τα Κατω Πετραλωνα μια γυναικα νεαρη
καθεται απεναντι μου.στην αγκαλια της εχει ενα μικρο κοριτσακι.στα χερια του
το κοριτσακι κραταει σφιχτα μια κουκλα.στο σταθμο του Θησειου ακουω τη νεαρη
γυναικα να λεει στο κοριτσακι :''μαμα,τι μερα ειναι σημερα;''.''Πεμπτη'' απανταει
το κοριτσακι,''τι ωρα ειναι μαμα;''ρωταει το κοριτασκι.'',''2:56''απανταει η γυναικα
κοιτωντας το ρολοι του σταθμου.στα Πετραλωνα σηκωνομαι και κατεβαινω.η γυ-
ναικα με το παιδι συνεχιζουν.το τρενο γλυστραει στις ραγες κι αυξανοντας ταχυτη-
τα απομακρυνεται.κοιταζω το μεγαλο ρολοι του σταθμου.2:40.στο κινητο μου,για
να το τσεκαρω,2:57.
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου