I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

KARAGIOZIS-ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ-Παιζει Καθε Βραδυ Καραγκιοζη-Paintings Texts By ARTPOETICACOUVELIS

.
.
KARAGIOZIS-ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ
Παιζει Καθε Βραδυ Καραγκιοζη
Paintings Texts By c.n.couvelis[χ.ν.κουβελης]
διαρκεια 19' 18''[19 min 18 sec]
.

.
.
Απο τα ''ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΚΑ''
.
Καθε Βραδυ Παιζει Καραγκιοζη
.
[επ'ευκαιριας τζαμπα αποσπασματα παραστασεων]
.
Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΠΟΙΗΤΗΣ
.
Χατζηβατης:Καραγκιοζη,εισαι αληθεια ποιητης;
Καραγκιοζης:Ποιητης να δουν τα ματια σου,ως
εκει περα,πλατυς και φαρδυς,με παπλωμα Νομπελ
Χατζηβατης:Απαγγειλε ενα ποιημα σου
Καραγκιοζης:Περιμενε[ξυνει το κεφαλι του]Περι-
μενε,[ξυνει τον πισινο του]θα μου'ρθει,εδω το'χω
γραμμενο
Χατζηβατης:Ελα,αργεις
Καραγκιοζης:[φαπ]Τι μου χαλας την εμπνευση μω-
ρε γρουζουζη;το καλο πραμα αργει,τι ειναι ατζαμη
πιλαφι η ποιηση να στο σερβιρω στη μουρη;
Να ηρθε,φρεσκο-φρεσκο.Ακου[φωναζει δυνατα]
Το κρεμυδι το κρεμυδι
φυτρωσε στο κεραμυδι
Χατζηαβατης:Τι ειναι αυτο;[κοροιδευτικα]Ποιημα;
Καραγκιοζης:Ποιηματαρα ξεγυριστη[φαπ]και
μαλιστα σουραρεαλιστικο
Χατζηβατης:Εισαι στην ομαδα του Αρη;
Καραγκιοζης:[κλωτσια],Να ,για Αρειανο με περασες;
Ολυμπιακος ειμαι
.
Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ MASTERCHEF ΤΗΣ ΤΡΩΕΙΚΑΣ
.
Χατζηβατης:Και δε μου λες τι μετρα θα παρετε εσεις
οι αξιωματουχοι της Τροικας;
Καραγκιοζης:[με σοβαρο υφος]Πρωτον και Κυριον:
Ολοι να σφιξουν τα λουρια
Χατζηβατης:[κοροιδευτικα]Που στα παντελονια τους;
Καραγκιοζης:[φαπ]Οχι,στο λαιμο τους
Χατζηβατης:Και δεν μου λες,τι σου χρωστανε εσενα
και μπηκες στη Τροικα να το παρεις πισω;
Καραγκιοζης:Την Πεινα μου .Τοσα χρονια που δεν
ετρωγα αυτο μου χρωστανε,τα Τρωεικα ζηταω πισω.
.
Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ
.
Μπαρμπα-Γιωργος:Ουρε,ακους ικι,ου Καραγκιοζις
Ιπουνηργος,κι γω ο μπαρμπας τ'μπαρμπας τ'ιπου-
νηργου;Τρανο αξιωμα.Αμπως
.
Μπαρμπα Γιωργος:Ινε αληθεια η ' ψοματα ουρε ισι
ιπουνηρφος;πες τ'ν'αληθεια,θα σε πελεκησω
Καραγιοζης:Υπουργος Μπαρμπα μου μπαρμπουλη
μου σωθηκε ολο το σοι
Μπαρμπα-Γιωργος:Ιμενα θελου να μ'σωσεις ικει-
νη τ' γιδα μ'τ' κουτσουκερα π'νι ματιασαν κι κτσαθ-
κε στα καλα καθουμενα ντιπ κατα ντιπ
Καραγκιοζης:Εγινε,θα στειλω χασαπη
Μπαρμπα-Γιωργος:Α.Κι δε μ'λες τι Ιπουνηργος ισι
κι δεν ακσα καλα;
Καραγκιοζης:[με στομφο]Υπουργος.Ναι,Μαλιστα.
Υπουργος Της Ανυπαρξιας
Μπαρμπα-Γιωργος:Δηλαδη,καντο μ' λιανα μι σε λια-
νισω.Ποια ινε η δλεια σ';
Καραγκιοζης:Το'παμε.Της ανυπαρξιας.Καμια
Μπαρμπα-Γιωργος:Κι σι πλιρονε για δαυτο το χνερ
π'σ'κανις;
Καραγκιοζης:Πως ,εχει καλα,πολυ καλα λεφτα.
Πολλα Ανυπαρκτα
Μπαρμπα-Γιωργος:Ουρε ,τι μ'λες,αντε να σ'μασεις τ'
παραγκα σ' να τ'νε κανεις ουρανοξυστρη
Καραγκιοζης:Η παραγκα μπαρμπα μ' ειναι το
μονο Υπαρκτο
.
.
[κουδουνι,τελος παραστασεων]Καληνυχτα περα ως
περα.Θα φαμε θα πιουμε και νηστικοι θα κοιμηθου-
με
Αυριο Νεα Παρασταση
το Μυθολογικον Και Ιστορικον Εργον
''Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ''
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου