I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

GREEK POETRY [ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΛΟΓΩΝ ]

.
. .
.
GREEK POETRY
ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΛΟΓΩΝ
.
.
ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ
.
Το φεγγαρι
εκλεισε το παραθυρο της νυχτας
στο φως
.
ΑΣΠΡΟΣ ΚΥΚΝΟΣ
.
Ασπρος κυκνος
αναδυθηκε απ'τα διαφανα νερα
της κοιλιας σου
.
Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΗΧΟΕΣΑ
.
Κυλουσε
στα χαλικια της φωνης σου
η θαλασσα ηχοεσα
.
ΕΔΕΙΞΕ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ
.
Εδειξε την ανατολη
να πεταξουν πορφυρα
τα πουλια
.
ΚΑΡΑΒΙ ΓΛΑΡΩΝ ΤΟ ΣΥΝΝΕΦΟ
.
Καραβι γλαρων
στα περασματα των κυματων
το συννεφο
.
ΛΟΥΛΟΥΔΙΖΟΝΤΑΣ Η ΚΟΚΟΤΟΥΛΑ Η ΑΝΟΙΞΗ ΩΡΑΙΟΤΗΤΑ
.
Λουλουδιζοντας η Κοκοτουλα
η Ανοιξη
στη συμμετρια μου
Ωραιοτητα
.
ΜΕ ΛΙΓΟΣΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΥΡΑΝΟΥ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ
.
Εγραψε
με λιγοστα γραμματα ουρανου
το τιποτα
.
ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΓΓΟΝΟΠΟΥΛΟΥ
.
Δεηση Αλεξανδρου Παπαδιαμαντη
στη μνημη
Νικολαου Εγγονοπουλου
.
ΑΘΡΟΙΖΟΥΝ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ
.
Ενα ροδο και δυο μαργαριτες
κιτρινες
αθροιζουν το απειρο
.
ΣΕ ΤΡΥΠΕΣ ΚΑΛΑΜΙΩΝ Ο ΑΝΕΜΟΣ ΜΑΣ ΦΩΝΑΞΕ
.
Σε τρυπες καλαμιων
ο ανεμος μπαινοντας
μας φωναξε
.
ΕΒΑΛΕ ΔΙΚΑΙΑ ΛΟΓΙΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ
.
Εβαλε δικαια λογια
γλαστρες λουλουδιων
στα παραθυρα
.
ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΕΙΣ.
.
Τιναζοντας τα χερια
αποχτας φτερα
να μην πεσεις
.
ΣΤΟ ΤΕΝΝΙΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ
.
Στο τεννις του ηλιου
Ανατολη/Δυση
λιαζεται η πατριδα μου
.
ΡΟ ΡΟΔΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΟΜΙΚΡΟΝ Ο ΓΑΛΗΝΕΥΣΕ
.
ρο ροδιζοντας το ομικρον ο
τρικυμισε
γαληνευοντας
.
ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΟΥ ΠΟΝΤΙΣΘΗΚΑΝ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
.
Στην αγκυρα του ω
τ'αλλα 23 ελληνικα γραμματα
της γλωσσας μου ποντισθηκαν
.
ΚΟΧΥΛΙ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
.
Κοχυλι εκλεισε τη θαλασσα
και τη χυνει γαληνια
στην αιωνιοτητα
.
ΣΕ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ ΚΗΠΩΝ ΤΩΝ ΠΟΝΗΡΩΝ ΚΑΙ ΑΣΕΛΓΩΝ ΛΟΓΩΝ ΜΟΥ
.
σ'αιθουσα σκοπευτηριου,σε καθρεφτες
κηπων δωδεκαεδρα πουλια
καθισμενα σε κειμενα μυθων
τσιμπολογουν λευκους μαρμαρινους
μηρους παρθενας αμολυντης
των πονηρων και ασελγων λογων μου
.
ΣΕ ΦΕΓΓΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΣΟΛΩΜΟΥ Η ΠΤΩΣΗ ΜΑΣ ΒΕΒΑΙΑ
.
σε φεγγος Διονυσιου Σολωμου
η γυναικα της Ζακυνθος
σ'ακροθαλασσι ερημικο
ζητιανευει την πτωση μας
ηχηρη και ανεκλητη
.
ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΣΑΚΙΣΑ
.
γιατι γεννηθηκα φτωχος
ευθυνομαι για τα δεσμα μου
που δεν τα εσπασα
που δεν τα συντριψα
που δεν τα τσακισα
Και σας,
αφησα να χαιρεστε στην αιχμαλωσια μου
.
ΕΝΔΥΜΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ Η ΜΕΡΑ ΝΤΥΘΗΚΕ
.
ενδυμα λουλουδιων η μερα ντυθηκε
και το μικρο χορταρι ορθο στηθηκε
την τοση ευνοια της Ανοιξης να περηφανευτει
.
ΝΑ'ΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΝ,ΑΠΟΛΟΓΗΣΟΥ ΤΙ ΠΡΟΔΩΣΕΣ
.
Εσυ,να μου πεις,τωρα,
απολογησου
τι προδωσες
να'σαι χωρις τυψεις
ενας αριθμος στατιστικων
.
ΝΑ ΡΘΕΙΣ ΣΑΝ ΔΕΙΣ ΠΟΤΑΜΙΑ ΜΕ ΝΕΡΟ
.
σαν δεις ποταμια με νερο
τους καμπους να ποτιζουν
να ρθεις
με ροδα στα χερια,κι
ανοιχτα τα χερια
στο παραμυθι μου
να ρθεις
.
ΣΙΔΗΡΟΤΡΟΧΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΕΣ ΝΑ ΣΥΝΤΡΙΨΕΙΣ
.
σιδηροτροχια και δεν ανοιξες
δεν συσταλθηκες
δεν διασταλθηκες
να συντριψεις το τρενο πλουτου που στηριξαν
πανω σου
να σε ισοπεδωσουν
να σε σφυροκοπησουν
.
ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΑΤΙΑ,ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ
.
γλυκα λαλουνε τα πουλια
της ανοιξης τ'αηδονια
μεσα σε κηπους
μεσα σ'αγκαλιες της θαλασσας
μεσα σε ματια,
τα ματια σου
.
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου