I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

ΑΝΤΙ - [ ΛΟΓΗ ] - ΣΤΙΞΗ [ α ' ]

ΜΕΤΑ - ΑΡΧΑΙΚΟ ΠΟΡΤΡΑΙΤΟ

την προς Γαλατας
στα πρακτικα των Συνελευσεων της Συμπολιτειας

ενα υπεροχο αισθημα
στη γλυκυτητα του μηλου
εντρομη
ακροβατει κιτρινη
αν η αληθεια στη γλωσσα μας πραχτηκε ποτε
τη δουλει'α σιχαθηκε δυσβασταχτη
στην ομορφια εδωσε το σωμα της
κρατησε
ουτε μια ωρα απο το μπορντελο δεν ελειψε χρονια
την προς Γαλατας
στα πρακτικα των Συνελευσεων της Συμπολιτειας
και το αρχαιο Αγρινιο

μην αναζητεις το σωμα μου
το σωμα μου
η γυναικα που ποθησες ειναι η πουτανα
σκληρη συνομιλια

κατα τη ναυμαχια του Ακτιου [ μονο η Καλυδων και τμημα της ]

των σωζωμενων μετοπων του Θερμου
ενω στην αρχαια Σαυρια
ενω οι Ακαρνανες με τον Φιλιππο
ο δε πιναξ ιερος εστω τας Αρτεμιδος
Λαφριας
νευρωμενη
ερωμενη

η γλωσσα μου / η γλωσσα μου αιδοιομαινομενη
η γλωσσα μου
φωνηεντοπληκτη
ουτοπια
Αστακηνου Κουρειου Διος Λαφρια Αρτεμιδα
πουτανα στην Αθηνα Ζηνωνος
Λαφρια
Δοξα σοι .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου