I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Παρασκευή 5 Απριλίου 2024

GREEK POETRY -εκτος των εκτρωματων της Ιστοριας είμαι- Vladimir Mayakovsky-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης

 .

.

GREEK POETRY

-εκτος των εκτρωματων της Ιστοριας ειμαι 

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης

.

.


Vladimir Mayakovsky-Βλαντιμιρ Μαγιακοφσκι-poet

-c.n.couvelis χ.ν.κουβελης


εκτος των εκτρωματων της Ιστοριας ειμαι 

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


Εγω ο  Βλαντιμιρ Μαγιακοφσκι

εκπυρσωτης λεξεων και αιρετικος επαναστασεων

αποσυναγωγος των εκτρωματων της Ιστορίας

έρχομαι από το μέλλον 

από το μακρυνο παρελθόν

ατμομηχανή

αλλαζονας και υπερόπτης

εχθρός ανελέητος

συνθλιβω το σώμα μου

στην αυτοχειρία μου

μίσος αδυσώπητο 

γι'αυτη την ανθρωπότητα

φίλος δεν είμαι

αλλα πυγμαχος με σιδερογροθιες

να συντρίψω τα μέλη σας

καμια επανάσταση

δεν έχει παρον χωρις εμένα

ένας συμφυρτος πτωματων ο κόσμος

καταβροχθίζεται στο στόμα της αιωνιοτητας

μια χοντρή πλάκα η ευτυχής ύπαρξη

συντροφοι

παρακαλώ κι αυτό να το πάρετε υπ'οψιν σας

πολύ σοβαρά

το σπονδυλωτό φλάουτο της Λίλια

είναι αναιτιο

γενικά εγώ καυγαδιζω

καταστρέφω

καταστρέφω

καταστρέφω

.

.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου