I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2023

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Bibi's Persona -χ.ν.κουβελης c.n.couvelis ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

 .

.

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

-Bibi's Persona

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis

.

.


Bibi's Persona

-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis


έφτασα στη Στοκχόλμη για την έκθεση:Mona Lisa Joconda's Enigma,απόγευμα,

ο ουρανoς ένα λαμπερό μεταφυσικό χρώμα,στην αίθουσα αναμονής του αεροδρομίου 

με περίμενε η Bibi,πρώτη φορά την εβλεπα,Σκανδιναβικη ομορφιά,καθίσαμε στο καφέ,

-τωρα,που σε βλέπω,της είπα,μοιαζεις με την Ingrid Tulin,χαμογέλασε,-δεν μοιάζω 

με την συνονοματη μου Bibi Anderson;-καραπληκτικη στην ταινία Persona του

 Bergman,αλλωστε,της ειπα,η Σουηδία είναι φημισμένη για 4 πράγματα:

τον Ingmar Bergman,τη δολοφονια του Olof Palme,το Σύνδρομο της Στοκχόλμης,

και τέταρτο,κοίταξα τα πόδια της,για τα ατελείωτα πόδια των γυναικών της,

η Bibi γέλασε,-πολυ καλακευτικο αυτό,αλλά ξέχασες και ένα πέμπτο:

το Βραβείο Νόμπελ,-δεν με ενδιαφέρει καθολου,της είπα,

νοικιασα στο Nobis Hotel,

την άλλη μέρα μου τηλεφώνησε η Bibi,συναντηθήκαμε,πήγαμε στη Freya's Gallery,όλα

εντάξει,

γευματισαμε στο Restaurang Nook

χτύπησε το τηλέφωνο της,-η μαμα,είπε,μίλησε στα σουηδικά,-ερχεται το βράδυ,το

πρόσωπο της σοβαρεψε,πάντα απροειδοποίητα,

λείπει δύο χρόνια στο εξωτερικό,είναι σολίστ πιάνου,διεθνώς αναγνωρισμένη,

δίνει συναυλίες σε όλο τον κόσμο,μεγάλη επιτυχία,

η μητέρα της έμοιαζε καταπληκτικά με την Ingrid Bergman,-ολες οι γυναίκες 

της ηλικίας μου,είπε,θέλαμε να μοιάζουμε στην Ingrid Bergman,

πήγαμε στην αίθουσα του πιάνου,η Bibi κάθισε να παίξει,-θα παίξω την Etude Op.10 no.9

in D-flat  Minor του Frederic Chopin,

όταν τελείωσε η μητέρα της ειπε:το παίξιμο είναι ατολμο,διστακτικο,στην επιφάνεια,

ναι μεν δεξιοτεχνία αλλά ανευρο,χωρίς συναίσθημα,θα το ελεγα μηχανικο,

σηκώθηκε,κάθησε στο πιάνο,-κοιτα την δακτυλοθεσια,τα διαστηματα,

οση ώρα επαιζε η μητερα της κοιτούσα τα δαχτυλα της Bibi,έτρεμαν,

όταν τελείωσε η μητέρα σηκώθηκε την αγκάλιασε τη φίλησε,-ποσο καταπληκτική,μητέρα,

είσαι,είχες δίκιο,

τη νύχτα με παρακάλεσε η Bibi να κοιμηθώ σπίτι της,-σε παρακαλώ,μου είπε,

φαίνονταν να μην είναι καλά,

κοιμήθηκα, ήρθε στο κρεβάτι μου και με ξύπνησε,ήταν τρομοκρατημένη,

-βοηθησε με,η φωνή της έτρεμε,πήγα στο δωμάτιο της,κι όπως κοιμόνταν σκέφτηκα 

να χώσω το χέρι μου μέσα στον κόλπο της και να της τραβήξω έξω τη μήτρα 

τις σάλπιγγες και την ωοθήκη,

την καθησύχασα,

κοιμήθηκε δίπλα μου,ο ύπνος της ήταν ανήσυχος,

λίγο πριν το μεσημέρι πίναμε καφέ στο Kaffekoppen,παραγγειλαμε πίτα σολωμου,

- όταν ήμουνα μικρή,θύμαμαι μολις είχα γυρίσει από διακοπές στην Ιταλία 

με τον μπαμπά,τη νύχτα με ξύπνησε ένας φοβερός καυγάς,ο μπαμπάς φώναξε

 -φευγω,άκουσα τη πόρτα να βρονταει,η μητέρα δεν μου είπε τίποτα,μόνο ότι θα

 χωρίσουν,μετά από ένα μήνα εγώ δεν μιλούσα,μου κόπηκε η φωνή,ήμουνα σχεδόν

 παράλυτη,η μητέρα φοβήθηκε,νοσηλευθηκα σε ψυχοθεραπευτηριο,

βγήκα σε τρεις μήνες,από τότε έχω νοσηλευτεί ακόμα τρεις φορές,με κοίταξε,

-να και κάποιο αλλο χαρακτηριστικό της Σουηδίας: Swedish Melancholy,

-πόσο όμορφη είσαι,du är så vacker,της ειπα στα σουηδικά,

αργότερα,είχε νυχτώσει,περπατούσαμε στο πεζοδρόμιο δίπλα στα νερά καναλιού,

-προσεξε,μην πέσω μέσα,γέλασε,δεν είναι καθόλου δύσκολο να συμβεί,

τη νύχτα κοιμηθήκαμε στο ξενοδοχείο,κάναμε έρωτα,

γύρισε σπίτι της το πρωί,μου τηλεφωνησε,-δεν βρηκα τη μητέρα,στο σημειωμα 

μου γράφει πως φεύγει εκτακτα  για το Παρισι με έναν Αμερικανο φιλο της,

σιγουρα έναν από τους εραστές της,

η έκθεση τελείωσε,

έφυγα μετά από δυο μέρες,

με την Bibi αποφασίσαμε να είμαστε μαζί

.

.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου