I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2019

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Η Πληθωριστικη Ταυτότητα των Ανθρώπων στη Φωτογραφία μου-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-Η Πληθωριστικη Ταυτότητα των Ανθρώπων στη Φωτογραφία μου-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.









Η Πληθωριστικη Ταυτότητα των Ανθρώπων στη Φωτογραφία μου-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

μια η στάση από τις στάσεις,μια η πόζα από τις πόζες,άνθρωποι ανώνυμοι σε μια στιγμή,πριν
ήταν μετά θα είναι,σ' αυτά τα διαστήματα απούσα/παρούσα η φωτογραφία τοτε,στοιχεία (αρχή,εμπειρίες,μνήμη,)που ήταν είναι και στοιχεία(εμπειρίες,εξελιξη,τέλος)που θα είναι είναι,
η φωτογραφία αναδεικνύει τη μεταφυσική τους διάσταση,ατομικα υπερτοπικη/συλλογικα ατοπικη,
η' και εναλλάξ,με την φωτογραφία δεν γνωρίζουμε,δηλώνουμε την αγνωσία,το απροσδιόριστο,όχι το συγχισμενη,επιπλέον με τον έμφυτο(μάλλον επίκτητο)ναρκισσισμό της επιβάλλει αισθητική και σημασίες ,νοήματα,ο Α είναι Αυτός ,όμως ο Α φωτογραφημένος είναι Αλλος,Αυτός της φωτογραφίας,πιθανώς(και εσκεμμένα )ασυμπτωτοι,ο Α στην φωτογραφία δεν είναι αυτός ο Α,
αλλά είναι ο φωτογράφος του Α,η φωτογραφία επιβάλλει και δύσκολα(αν όχι αδύνατον)
αποκαλύπτει,γι'αυτό όταν βλέπει κάποιος τη φωτογραφία του αντιδρά,'μα αυτός δεν είμαι εγώ,
δεν είμαι ετσι',αυτός είναι ένας άλλος,ο Λακανικος Άλλος,Εγώ,/Αλλος στον Καθρέφτη/
Φωτογραφία του Φωτογράφου/Άλλου,μια μετωνυμία,το Ευνουχισμενο Μέρος ενός Πραγματικού Όλου,(μικρό)α-σημαντοτητες
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου