I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Σάββατο 1 Ιουνίου 2019

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Akira Kurosawa's 6 Logoi-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

,
,
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-Akira Kurosawa's 6 Logoi-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

Akira Kurosawa-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Akira Kurosawa's 6 Logoi-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

ο ανθρωπος ειναι μια μεγαλοφυια οταν ονειρευεται
τα πιο σπουδαια πραγματα για τα ανθρωπινα οντα ειναι ο καθαρος αερας και το
καθαρο νερο
δεν μπορω να εχω τη πολυτελεια να μισησω καποιον,δεν εχω εκεινο το ειδος του χρονου
υποθετω οτι ολα τα φιλμ μου εχουν ενα κοινο θεμα,νομιζω πως το μονο θεμα που
πραγματικα με απασχολει ειναι η ερωτηση:γιατι δεν μπορουν οι ανθρωποι να ευτυχισουν
μαζι;
για να γραψεις σεναρια,πρεπει πρωτα να σπουδασεις τα μεγαλα μυθιστορηματα και
δραματα του κοσμου,πρεπει να σκεφτεις γιατι ειναι μεγαλα,απο που προερχεται το
συναισθημα που αισθανεσαι οταν τα διαβαζεις;τι παθος διακατειχε τον συγγραφεα,
με τι μεθοδικοτητα εργασθηκε,για να σκιαγραφισει τους χαρακτηρες και τα γεγονοτα
οπως τα εκανε;πρεπει να τα διαβασεις προσεκτικα για να κατανοησεις αυτα τα πραγματα,
πρεπει επισης να δεις τα μεγαλα φιλμς,πρεπει να διαβασεις τα σπουδαια σεναρια,και να
σπουδασεις τις κινηματογραφικες θεωριες των μεγαλων σκηνοθετων,αν ο στοχος σου
ειναι να γινεις σκηνοθετης κινηματογραφου,πρεπει να τα καταφερνεις πολυ καλα στο
σεναριο
οταν αρχιζω ενα φιλμ παντοτε εχω ενα αριθμο απο ιδεες για το σχεδιο μου,κατοπιν μια
απο αυτες αρχιζει να φυτρωνει,να βλασταινει,και ειναι με αυτη που εργαζομαι,τα φιλμ μου
προερχονται απο την αναγκη μου να πω ενα ιδιαιτερο πραγμα σε εναν ιδιαιτερο χρονο,
για μενα το ξεκινημα οποιουδηποτε φιλμ ειναι αυτη η αναγκη να εκφρασω κατι,κι ειναι
για να το θρεψω και να το μεγαλωσω που γραφω το σεναριο μου,η σκηνοθεσια ειναι
αυτη που κανει το εργο μου να ανθιζει και να φερνει καρπους
.
.
Off Beat Cinema Rashomon (1950)Akira Kurosawa
https://youtu.be/uwR2kVOcwNI


.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου