I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -ΜΑΤ-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-ΜΑΤ-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

ΜΑΤ-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

οι 1. και 2. παιζουν σκακι

1.αν και ξερω πως θα μου κανεις ματ,ομως παρ'ολ'αυτα παιζω μαζι σου
2.αν ομως παιξω διαφορετικα δεν θα σου κανω ματ
1.τοτε κι εγω θα παιξω διαφορετικα για να μου κανεις ματ
2.τοτε κι εγω θα παιζω διαφορετικα
1.και στο τελος δεν θ'αποφυγεις να μου κανεις
2.μα καποτε πρεπει να τελειωσουμε,εχουμε κι αλλες αναγκες
1.κι αλλες αναγκες;τι εννοεις;
2.να φαμε,να κοιμηθουμε,να διαβασουμε,να μιλησουμε,να...
1.αυτες δεν ειναι αναγκες,ειναι συνηθειες
2.ματ
1.επιτελους,τωρα πια αναγκη σου θα ικανοποιησεις πρωτη;
2.να μιλησουμε
1.εμεις οι δυο;αυτο εννοεις;
2.μα φυσικα,τι αλλο;
1.και το βρισκεις αυτο ενδιαφερον;
2.θα το ελεγα μαλλον πληκτικο
1.μαλλον; δηλαδη δεν εισαι σιγουρος
2.για τιποτα,νομιζω,δεν μπορει καποιος να ειναι σιγουρος
1.αυτο το νομιζω κανει τη προταση σου αμβιβολη,επομενως αυτο που ειπες δεν εχει
καμια μα καμια αξια
2.ας το πω ετσι,για τιποτα δεν μπορει καποιος να ειναι σιγουρος
1.επομενως ουτε κι εσυ γι'αυτο που μολις ειπες
2.ναι,βεβαιως,το παραδεχομαι
1.επομενως ειπες πως ισχυει κατι που δεν ισχυει
2.ακριβως
1.επομενως ειναι αδυνατο να συζητησουμε
2.πρεπει ομως να συζητησουμε
1.να περασει η ωρα
2.πεσ'το κι ετσι
1.η διαπιστωση μου ειναι λογικη,ειπες το Α και συμπερανα το Β,δεν ειναι αυθαιρετη,δεν
βασιζεται στο τι θελω,κι ουτε γινεται συμφωνα με τη προσωπικη μου επιθυμια
2.τοτε ειναι αδυνατο να συζητησουμε
1.καθε αλλο,η συζητηση δεν ειναι ποτε αδυνατη,αλλωστε αυτο κανουμε τωρα,και μπορει
να συνεχιστει οσο χρονο θελουμε
2.οι συζητησεις δηλαδη μονο διακοπτονται
1.ακριβως
2.παιζουμε αλλη μια παρτιδα σκακι;θελεις;
1.θελω,και θα περιμενω να μου κανεις ματ
2.πως ξερεις,πως εισαι σιγουρος,οτι εγω θα σου κανω ματ;κι οχι εσυ;
1.επειδη αυτο θα επιδιωξω
2.αλλ'ομως εγω θα τ'αποφυγω
1.το σκακι τελειωνει με ματ,επομενως καποιος θα κανει ματ,κι αυτος θα εισαι εσυ
2.τοτε γιατι παιζουμε αφου το αποτελεσμα ειναι προδιαγεγραμμενο;
1.για να επιβεβαιωθω
2.αν παιξω πιο κακα απο σενα δεν θα κερδισω εγω αλλα εσυ,και τοτε δεν θα επιβεβαιωθεις
1.ξερω πως δεν θα θελησεις να με απογοητευσεις
2.αν δεν γινει ετσι και θελησω;
1.σ'αυτη τη περιπτωση απεφυγες να κερδισεις για να με διαψευσεις
2.αρχιζω με το αλογο
1.απαντω με αλογο
2.δεν θελω να παιξω,ειναι γελοιο αυτο το παιχνιδι
1.ολα τα παιχνιδια μας ηταν γελοια,ποτε μεχρι τωρα δεν αρνηθηκες το παιχνιδι,
τωρα τι σ'επιασε;
2.δεν μ'αρεσει να με καθοδηγουν,δεν ειμαι μαριονετα,θελω να'μαι ελευθερος,
απροβλεπτος
1.πριν τι ησουν;προτου σου το πω;ελευθερος;απροβλεπτος;
2.αυτο ημουν
1.για μενα,το καταλαβαινεις,δεν ησουν
2.φτανει που ημουν για μενα
1.ναι,αλλα δεν ησουν μονος,ειμαι κι εγω
2.α,τοτε θα αντιστρεψω τη κατασταση,θα λεω πως εσυ παιζεις ετσι για να σου κανω
εγω παντα ματ
1.δεν αλλαζει τιποτα
2.γιατι;πως;
1.ειδες,δεν μπορεις να σκεφτεις
2.δεν πειραζει,ας ακουσω λοιπον τι σκεφτεσαι εσυ
1.στο σκακι παιζουν δυο,απ'τους οποιους ο ενας κερδιζει
2.κι ο αλλος χανει
1.ακριβως,εσυ εισαι ο νικητης,εγω ο χαμενος
2.ομως εσυ το προαποφασιζεις
1.ακριβως
2.αν ομως σταματησω να παιζω σκακι μαζι σου,τοτε θα σταματησει κι αυτο,ετσι
δεν ειναι;
1.ακριβως,ομως δεν θα το σταματησεις,γιατι σ'αρεσει να κερδιζεις
2.θα το σταματησω
1.τοτε δεν θα'χει κανενα μα κανενα νοημα η ζωη σου
2.ενα ανοητο νοημα
1.ακριβως,ενα ηλιθιο ανοητο νοημα,γι'αυτο κανε την επομενη κινηση
2.ματ
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου