I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

GREEK POETRY -Ελενης Μονολογος-χ.ν.κουβελης c .n.couvelis POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης

.
.
GREEK POETRY
-Ελενης Μονολογος-χ.ν.κουβελης c .n.couvelis
POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης
.
.


4.5.Συνθεσεις-3μ χ 4.5μ-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Ελενης Μονολογος-χ.ν.κουβελης c .n.couvelis

ειμαι μονη,το δωματιο τεραστιο,στο τραπεζι υπολειματα φαγητου,το πιανο
ξεκουρδιστο,ακουω τη βροχη,αληθεια,δεν νοσταλγω τιποτα,ουτε τα κοκκινα
χειλη,ουτε τη λεπτη απαλη λευκη επιδερμιδα,φοβαμαι,οχι δεν φοβαμαι,τα
χορτα ψηλα αδηφαγα πολιορκουν το σπιτι,δεν σ'εδιωξα,εφυγες,στοιβαξες
τα πραγματα σου στις βαλιτσες,δυο βαλιτσες γεματες ετοιμες να εκραγουν,
τον πρωτο καιρο σκεφτομουν,οι ανθρωποι ξαναγυριζουν,τωρα πια δεν πιστευω
τιποτα,κοιμαμαι παντα κουλουριασμενη στο κρεβατι,δεν μιλαω σε κανεναν,
ειμαι αδεια απο λεξεις,θυμαμαι,οχι δεν θυμαμαι,θελω να μην θυμαμαι,
οταν επιθυμουμε πιστευουμε πως ειμαστε ευτυχισμενοι,τιμωρηθηκα γι'αυτο,
βραδυαζει,ειναι γυμνα,ερημα,τα χερια μου,οχι δεν νιωθω μοναξια,καθε αλλο,
τι θεωρω μιζερη,περιττη,απανθρωπη,ντυνομαι συνεχεια χρονο,η σιωπη
μου ζηταει χρηματα,να πληρωθει,για τους σκωρους της απουσιας,
γρηγορα,χωρις τυψεις,γδυνομαι τις ωραιες φωτογραφιες μου,τι
θορυβο που κανει το κοκκινο ψαρακι στη γυαλα,ζηταει νερο,διψαει,
δεν υπηρξα υποταγμενη,ουτε και τωρα,φυτρωνει η ανασα μου,
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου