I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2019

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Salvador Dali's 22 Logoi-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-Salvador Dali's 22 Logoi-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.


Salvador Dali-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Salvador Dali's 22 Logoi-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

η ευφυια χωρις φιλοδοξια ειναι ενα πουλι χωρις φτερα
μην εχεις το φοβο της τελειοτητας,ποτε δεν θα την φτασεις
υπαρχει μια διαφορα αναμεσα σε μενα κι ενα τρελο,ο τρελος νομιζει πως ειναι υγιης ,
κι εγω ξερω πως ειμαι τρελος
ο σουρεαλισμος ειναι καταστρεπτικος,αλλα καταστρεφει μονο οτι περιοριζει τα οραματα μας
καθε πρωι οταν ξυπνω,βιωνω ξανα την υπερτατη ευχαριστηση,το να ειμαι ο Σαλβαντορ Νταλι
στα εξη μου χρονια ηθελα να ειμαι μαγειρας,στα εφτα μου ο Ναπολεοντας,κι αυτη η φιλοδοξια
μου  δεν εχει ποτε σταματησει απο τοτε να μεγαλωνει
υπαρχουν καποιες μερες που εχω την αισθηση πως θα πεθανω απο υπερβολικη δοση κανοποι-
ησης
η μονη διαφορα αναμεσα σε μενα κι ενα τρελο ειναι οτι εγω δεν ειμαι τρελος
εκεινοι που αρνουνται να μιμηθουν οτιδηποτε,παραγουν τιποτα
η διαφορα αναμεσα σε ψευτικες αναμνησεις κι αληθινες ειναι η ιδια οπως και με τα κοσμημα-
τα,τα ψευτικα φαινονται πιο πραγματικα,και πιο λαμπερα
εγω δεν κανω ναρκωτικα,εγω ειμαι το ναρκωτικο
ο πρωτος αντρας που παρομοιασε τα μαγουλα μια νεαρης γυναικας με το τριανταφυλο προφα-
νως ηταν ποιητης,ο πρωτος ομως που το επανελαβε ηταν οπωσδηποτε ηλιθιος
ας οι εχθροι μου καταβροχθισουν ο ενας τον αλλον
το χρημα ειναι η δοξα
η ζωγραφικη ειναι ενα ελαχιστο μερος της προσωπικοτητας μου
πρεπει παντα να θυμομαστε πως η κινεζικη επανασταση δεν ηταν επανασταση των χωρι-
κων.αλλα της ακρας δεξιας
αληθινος καλλιτεχνης δεν ειναι αυτος που επηρεαζετε,αλλα αυτος που επηρεαζει αλλους
κομψη γυναικα ειναι αυτη που σε περιφρονει κι εχει ξυρισμενες τις μασχαλες της
το σπουδαιο ειναι να διασπειρεις  της συγχιση,και οχι να την εξαλειφεις
η ομορφια θα πρεπει να ειναι φαγωσιμη ,η' να μην υπαρχει αλλιως
οι ανθρωποι αγαπουν το μυστηριο,κι αυτος ειναι ο λογος που αγαπουν τις ζωγραφιες μου
δωστε μου δυο ωρες δουλεια τη μερα,και τις αλλες εικοσιδυο θα τις ξοδεψω σε ονειρα
.
.
Salvador Dali's Logos-animation χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
https://youtu.be/DB_jkzKvL3M


.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου