I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Ιστορίες του κ.Κ-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-Ιστορίες του κ.Κ-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.
.



3 Συνθέσεις-2μ Χ 4μ-ακρυλικο-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

Ιστορίες του κ.Κ-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis

-καποιος σπουδαστής ρώτησε τον κ.Κ τι είναι ελευθερια,κι εκείνος του απάντησε:φίλε μου ο πιο κατάλληλος να ρωτήσετε είναι ένας φυλακισμένος

-ο κ.Κ γευματιζε με μια ωραία φίλη του.Μα εσείς δεν αγγίξατε καθόλου το φαγητό,σχολίασε εκείνη.Επειδη,κυρία μου,της απάντησε,η λαιμαργία μου δεν θα ήταν καθόλου κολακευτική για σας.

-ενα ταξίδι,σε μια μακρυνή ξένη χώρα,θα σας ανανέωνε,τον συμβούλεψε κάποιος φίλος.Κι ο κ.Κ του απάντησε:Αυτο, ακριβώς,φιλε μου,φοβάμαι,την ανανέωση των ιδεών μου

-ο κ.Κ επιδεικτικά δεν έδωνε σε ζητιάνους.Γιατι ήθελε να τους διδάξει την επανάσταση κι όχι την ελεημοσύνη,ετσι,σκεφτόταν,πιο πολύ θα τους ευεργετουσε

-η κυρία αυτή φαίνεται να ενδιαφέρεται για σένα,του ψιθύρισε ένας γνωστός σ'ενα κοσμικό πάρτι.Μαλλον,του απάντησε ο κ.Κ,ενδιαφέρει τη φαντασία σας

-μετα τη διάλεξη ενός καθηγητού με θέμα:Η Νέα Κοινωνία,πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση ,σχολίασε ένας γνωστός στον κ.Κ.Φυσικα,απάντησε ο κ.Κ,157 φορές,μέτρησα, ακούστηκε η έκφραση Νέα Κοινωνία,
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου