I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015

GREEK POETRY -Κρεσεντο εσωτερικων φωνων- POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης

.
.
GREEK POETRY
-Κρεσεντο εσωτερικων φωνων-
POETRY-c.n.couvelis-ΠΟΙΗΜΑΤΑ-χ.ν.κουβελης
.
.
woman is dreaming-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
.
.
Κρεσεντο εσωτερικων φωνων-χ.ν.κουβελης

7-9

Βλεπω ενα χερι ν'αγγιζει
τα νερα του υπνου μου
μ'αυτο το σεντονι να με
σκεπαζει
και τοτε πλημμυριζω
κοραλια και χαιρομαι
ν'ακουω τη μουσικη των κοχυλιων
τα δαχτυλα σου στο πιανο της ησυχιας
ειναι μ'ελαχιστη λεξη
που σε πλησιαζω
ενα αγγιγμα στο λαιμο
μια δαγκωματια στον ωμο
μια αναπνοη στην
αναπνοη
ενα ενα ατελειωτο ενα
πολλα ενα ενωμενα ενα
ενα
(0:22)

Τρεμει η νυχτα
χοροπηδαει λεξεις
ξαγρυπναει
μαζι σου
να ειναι
(0:25)

τα 24 γραμματα
σου στελνω
Ειμαι ο
ταχυδαχτυλουργος τους
(0:29)

Κοιμησου κι εγω
ξαγρυπνω εξω μεσα
στους κηπους σου
αρωματα ανασαινω
το φως που 'χει το
προσωπο σου
(0:31)

Ποια λεξη συλλαβιζω
Ποια φτανει στ'αυτακι
σου
Αυτη ακους
(0:34)

Τωρα
(0:34)

Δεν εισαι μονη
Σε βλεπω
Εχω ενα μυστικο τροπο
να βρισκουμε κοντα σου
Να τρυπωνω
(0:36)

Αυτη ακριβως τη στιγμη
Ο κοσμος υπαρχει
(0:37)

Αποδειξη πως υπαρχει
Αναντηρητα
Βεβαια
(0:38)

Λεξεις που γλυκα
καταδυω στον υπνο σου
Αυριο θα δεις να
αναδυονται
(0:40)

Σε πολλους καθρεφτες
της νυχτας αποψε
τ'αγαπημενα σου ειδωλα
δεν μ'αφηνουν μονο
με χιλιους απειρους
τροπους με πλησιαζουν
"δεν εισαι μονος"
μου ψιθυριζουν
"δεν εισαι μονη"
ψιθυριζω
ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΗ
Φωτεινη επιγραφη στη
νυχτα αναβοσβυνω
(0:45)

Νουφαρο και κοιμασαι
διαφανο
Γαρυφαλλο και
κοκκινιζεις
Αερας και τριγυρνας
θερμος
Και με καις
(0:49)

Ειπαμαι
Η αποδειξη του κοσμου
(0:50)

Στο νερο της νυχτας
διαφανο θεσπεσιο
νουφαρο
Κυματισμος.απαλος
Να 'μαι θελω
Να σ'αγγιζω αθορυβος κυματισμος
Μην σε ξυπνησω
Να σ'αγγιζω
(0:55)

Απειρο ελαχιστο μας
χωριζει
Αυτο μοιραζομαστε
Τωρα Παντα
(0:56)

Εκει που κοιμασαι
κοιμαμαι
Κι.εκει που ξυπνας
ξυπναω
(0:58)

Πληρωνω λεξεις τιποτα
να μην σου λειψει απο
την ευτυχια
(1:00)

Μ'αναδευεις τρυφερα
μεσα στον υπνο μου
Να κοιμηθω θελω
(1:03)

Να κοιμηθω
(1:04)

Μυρωδια π'ανασαινει ο
υπνος μου
Εσυ εισαι
(1:06)

Να κοιμηθω
Εσυ ο υπνος μου
(1:07)

Και το ποδι μου στο ποδι
σου
Κι η κοιλια μου στη
κοιλια σου
Και το προσωπο σου στο προσωπο μου
(1:09)

Σκαρφαλωνω στη σκαλα
του υπνο μου
Πηδω μεσα στον.υπνο
σου
Και ξαπλωνω διπλα σου
Σκεπασε με με.το
σεντονι του κορμιου.σου
Τυλιξε με
(1:13)

Αυτη η χαρα σου ειναι η
χαρα μου
(1:15)

Αληθεια
Ο Κοσμος Υπαρχει
Και Δεν Ειναι Αλλος
(1:16)

Μεσα στο υπνο ηρθε
αυτο βαθεια
(1:26)

Διαλυομαι
(1:29)

Επειδη
Το Απειρο κραταω
Εσενα
(1:34)

8-9

Οι λεξεις δεν μου
φτανουν
Πρεπει να βρω
καινουργιες για να σου
μιλησω
(0:47)

Γλυκεια σαν μελι
Η ομορφια σου
Στη γλωσσα μου
(0:49)

Δοχειο το σωμα μου
(0:50)

Γεμιζει απο σενα
(0:50)

Φως
(0:51)

Βυθιζω τα νυχια μου στο
κορμι σου
και τραβαω τις ριζες
σου και τις φυτευω
δεντρα στο δικο μου
κορμι στο στηθος
ν'ανασαινω
(23:51)

Δεν απορω για τα φτερα
που φυτρωνουν στους
ωμους μου
Δεν ειναι θαυμα
Ειναι για να πεταξω
κοντα σου
(23:56)

10-9

Σ'αρπαζω απ'τα σεντονια
του υπνου εισαι δικη μου
(1:03)

12-9

Θα ξαπλωσω διπλα σου
και θα σε φαω
Πρωτα το προσωπο τα
γλυκα ματια το σαγονι το
λαιμο τους ωμους το
στηθος τη κοιλια τα
ποδια τα γονατα τα
μαλλια τ'ομορφο
τριανταφυλο
θα ρουφιξω τη μυρωδια
τ'αρωμα του θα βρεξω
τα χειλια μου τη γλωσσα
θα σε ξυπνησω σ'ολες
τις χαρες οπως ηρεμη
θαλασσα ανατριχιαζει
απ'το πρωινο αερακι ετσι
κι εγω εσενα καθως θα
ξυπνας απ'τον βαθυ υπνο
(0:40)

14-9

Μεσα στο κηπο σου θα
βυθισθω στα φυλλα σου
(9:32)

Θα με τυλιξουν τα νερα
σου
ζεστα ηρεμα γαληνια
γεματα φωνες βαθειες
γλυκες χαδι απεραντο
(9:34)

Σου μιλαω
Σε ρωταω
Ακουω τους πιο
αγαπημενους ηχους
Ακουμε τη βαθεια
μουσικη μας
(9:44)

Βαρκουλα και
ταξιδευει
Ριχνει αγκυρα κι
αγκυρωνει
σε σενα
η θαλασσα κι ο ουρανος
μου
(9:46)

Τα δαχτυλα σου-βλεπω-
ν'αγγιζουν το
τριανταφυλλο σου-
βλεπω-κι εγω κρινο-
βλεπω-ασπρος κρινος-
βλεπω-να σπερνεται και
να φυτρωνει-βλεπω-
εκει που αγγιζουν τα
δαχτυλα σου-βλεπω-κρινοδαχτυλα
(9:53)

Αυτη η Ιστορια μας εχει
πολλες λεξεις
(9:54)
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου