I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΣΑΝ ΠΑΛΙΟ ΠΑΛΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ [LIKE AN OLD OLD SHORT SONG]- ΘΕΑΤΡΟ-THEATRE -[ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΟ]-Samuel Beckett- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

Samuel Beckett-c.n.couvelis χ.ν.κουβελης
.
.
ΣΑΝ ΠΑΛΙΟ ΠΑΛΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ
[LIKE AN OLD OLD SHORT SONG]
ΘΕΑΤΡΟ-THEATRE -[ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΟ]-χ.ν.κουβελης

[δωματιο.χαμηλος φωτισμος.σχεδον αδειο απο επιπλα..τρεις καρεκλες σε
ισοσκελη  τριγωνικη διαταξη .δυο αντρες [Α-Β]και μια γυναικα[Γ].ακαθοριστης
ηληκιας.ο ενας αντρας [Α]καθεται στην  καρεκλα της κορυφης του ισοσκελους.
σχεδον ακινητος,σιωπηλος,κοιταζει κατευθειαν μπροστα,καθ'ολη τη διαρ-
κεια της σκηνης.ο αλλος αντρας[Β] και η γυναικα[Γ] καθονται στις αλλες δυο
καρεκλες .τις εναλλασουν η' στεκοντανται και οι δυοι ορθιοι η' μονο ο ενας
ειναι καθισμενος και ο αλλος ειναι ορθιος.κινουνται γυρω -γυρω απο τον ακι-
νητο αμιλητο ανθρωπο[Α].μιλουν συνεχως σ'αυτον,μην κοιταζοντας ο ενας
τον αλλο.[Αυτος ειναι ενας τριτος ξενος ανθρωπος η' εχουν καποια σχεση μαζυ
του]συγγενικη] η' ειναι  η προβολη του ενος η' ειναι η προβολη και των δυο η'
η προβολη καποιας κοινης καταστασης τους]
Β:Λες να σκεφτεται;
Γ:Αποκλειεται να μην σκεφτεται
Β:Τι σκεφτεται τοτε;
Γ:Τιποτα
Β:Δεν εχεις αδικο.Σκεφτεται Τιποτα .Αρα Υπαρχει
Γ:Ακριβως
[σιωπη]
Β:Μια μερα,πρωι
Γ:Δεν ηταν πρωι,μεσημερι ηταν.Τεταρτη.ωρα 10:41 π.μ
Β:Α.Δεν την αντεχω την ακριβολογια σου.την ευαισθησια σου σε ανου-
σιες λεπτομερειες.
Γ:Μιλας αοριστα.Παντα σ'αρεσει να μιλας αοριστα.Γιατι;Να σου πω εγω
γιατι;
Β:Γιατι;
Γ:Για να φαινεσαι σπουδαιος.Καποιος.Ενω εισαι ενα στρογγυλοτατο μηδεν
[γελαει]Σαν το αυγο της κοτας.Οριστε εκφραση.[ειρωνικα]''Μια μερα,πρωι''.
Μια ηληθια Ακριβολογια.Να τη χεσω αγαπητε μου
Β:Παντα τα ιδια.
Γ:Φυσικα.Ο ανθρωπος δεν πρεπει να εκπλησει.Εχει ενα κεφαλι εχει δυο ματια
δυο χερια μια κοιλια  δυο ποδια
Β:[με ενταση]Σκασε.Κι ενα βρωμοστομο.
Γ:Λοιπον  εκεινο το μεσημερι .10:54 πμ και οχι 10:41.Τριτη και οχι Τεταρτη
Β:Πεμπτη ηταν.Ειμαι σιγουρος
Γ:Η σιγουρια σου.Οπως τοτε.Τι ηληθιος που ησουν.Θυμασαι;
Β:Σημασια εχει που θυμαμαι.Θυμαμαι .Αρα Υπαρχω
Γ:[Γελαει]Κι εγω Κατουραω .Αρα Υπαρχω
Β:Ηταν ζεστο το χερι.Μετρησα τα δαχτυλα του.Πεντε.Ακριβως πεντε.
[σιωπη]
Γ:Σ'αρεσει η μουσικη;
Β:Ναι.Μπορει ν'απαντουσα και οχι.Δεν νομιζεις;
Γ:Παντως σ'αρεσει.Ναι;
Β:Παντα φλυαρεις.Περισσοτερες λεξεις.Κι ολες ,μα ολες,ασχετες.
Γ:Ασχετες η' αστοχες;
Β:Και τα δυο.Αστοχες και ασχετες
Γ:Ποτε λες την Αληθεια;
Β:Παντα οταν λεω Ψεματα
Γ:Δηλαδη τωρα λες Αληθεια
Β:Οχι λεω Ψεματα.Αληθεια
Γ:Δεν Συμφωνω
Β:[περιπαιχτικα].Δεν Συμφωνω.Αρα Υπαρχω.Παντα το ιδιο τροπαριο.Βαρεθηκα
Γ:Βαρεθηκες.Γιατι τοτε δεν φευγεις;Σε σιχαινομαι
Β:Δεν εχω που να παω.Αλλωστε εσενα δεν σ'αγαπαω
Γ:Καποτε μ'αγαπουσες
Β:Λες Τωρα
Γ:Ναι λεω Τωρα
Β:Για ποιο πραγμα λες Τωρα;
[σιωπη]
Γ:Δεν ξερω
Β:Καταλαβα.Cogito.Ergo Sum
Γ:Δεν καταλαβες.Εισαι,ησουν Ισχυρογνωμων.Θα Εισαι
Β:Λες ν'ακουει;
Γ:Φυσικα και Ακουει
Β:Ομως.Φυσικα και δεν Ακουει
Γ:Αν ομως Ακουει;
Β:Δεν με Ενδιαφερει
Γ:Θα' ταν Τρομερο
Β:Αυτο με διασκεδαζει
Γ:Τι σε διασκεδαζει;
Β:Το Νοημα.Με κεφαλαια γραμματα.ΤΟ ΝΟΗΜΑ.Δεν ειναι γελοιο;
Γ:Με ρωτας;
Β:Απανταω.Τι Νοημα εχει αν απανταω η' ρωταω.Αφου παντα στο ιδιο
καταληγουμε.Μην πεις που;
Γ:Μην πεις που;Μην εισαι ολη την ωρα  κουραστικος
Β:Γιατι τι ειπα;
Γ:Θα ελεγες.Η' για να ειμαι δικαιη μαζι σου.Δεν θα ελεγες
Β:Ομως μπορω να πω η' δεν μπορω
Γ:Εξαρταται
Β:Απο τι;
Γ:Απ'το Αν κλανει το παπι
Β:Το γατι ειναι το σωστο.Μην γινεσαι χυδαιος
Γ:Εγω χυδαιος;Ποτε δεν ειμαι χυδαιος.Ποτε δεν Υπηρξα.
Β:Συμφωνω
Γ:Συμφωνεις σ'Αυτο η' στο Αλλο;
Β:Συμφωνω και σ'Αυτο και στο Αλλο
Γ:Αρα Αντιφασκεις
Β:Εσυ Δεν Αντιφασκεις.Αρα Υπαρχεις
Γ:π.χ Το Δεντρο Ανεβαινει στον Ουρανο η' Κατεβαινει στη Γη;
Β:Να σου Απαντησω.Εκεινη τη μερα
Γ:Σημερα
Β:Μην διακοπτεις.Τι παιδικη συνηθεια κι αυτη.Να διακοπτεις τον Αλλον
οταν εχει κατι να πει.Συνεχιζω.Εκεινη τη μερα ειχα γυρισει απ'τη δουλεια
νωρις
Γ:Σε ειχαν απολυσει.''Με απελυσαν,τα καθικια''ειπες
Β:Οχι.Αυτο ειχε γινει την προηγουμενη μερα.Τοτε,λοιπον,σε βρηκα,σε εκανα
τσακωτη,να ακριβολογω,στο κρεβατι μ'εκεινον τον ηληθιο
Γ:Λες Ψεματα
Β:Κι αν λεω Ψεματα Αληθεια λεω
Γ:Λες Ψεματα ομως
Β:Κι Αν λεω Ψεματα Εχει Καμια Σημασια.Εχει;Πες μου Εχει;
Γ:Τι θες να πεις;
Β:Πως Εγω απολυθηκα κι Εσυ εβγαζες τα ματια σου
Γ:Με την τσουλα που γνωρισες;
Β:Αυτη ειναι αλλη περιπτωση.Διαφερει
Γ:Σε Τι Διαφερει;
Β:Α.Ολα θελεις να τα ξερεις.Ολα σε πειραζουν.Ασχοληθηκα εγω με
τα σκατοπραγματα σου
Γ:Η Αληθεια ειναι πως ποτε δεν ασχοληθηκες.Δεν ειχες χρονο.Ησουνα
χωμενος μεχρι το στομα στα σκατα σου.Μεχρι τη μυτη
Β:Διασκεδαζα
[σιωπη]
Γ:Ο Χρονος
Β:365 μερες 8.760 ωρες 525.600 λεπτα 3.153.600 δευτερολεπτα 315.360.000 δεκατα
του δευτερολεπτου
Β:Τεραστιος Αριθμος ο Χρονος
Γ:Και το ωραιο ειναι πως δεν Υπαρχει.Ειναι Ανυπαρχτος
Β:Για να το λες Εσυ που Ξερεις ετσι θα ειναι
Γ:Με ειρωνευεσαι
Β:Για να το λες ετσι ειναι
Γ:Το βλεπεις παλι με ειρωνευεσαι
Β:Αυτο το ειπες Πριν
Γ:Δεν εχω αδικο.Πραγματικα με ειρωνευεσαι
Β:Εχεις Αποδειξεις;
Γ:Και βεβαια εχω.Ατρανταχτες
Β:Κουνησου απ'τη θεση σου.Φεξε μου να μην σκονταψω
Β:Ειπες Πριν Τωρα Μετα
Γ:Και τι μ'Αυτο; Το Ξαναλεω.Σιγα τ'αυγα μην σπασουν.ΤΩΡΑ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕΘΑΥΡΙΟ.
Ξερω κι ενα τραγουδακι μ'αυτο το θεμα.[Το τραγουδαει]
Σημερα Αυριο και Χτες
που'ναι οι σουπιες φτηνες
Β:Σκασε.Δεν Ειναι Αστειο.ΟΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΑ
Γ:ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ
Β:ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΙΣΘΗΤΗ
Γ:ΓΟΥΣΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΕΛΛΟ ΜΟΥ
Β:Μηπως και για το Αλλο εχεις Αποδειξεις;
Γ:Για την τσουλα;Και φυσικα εχω και παραεχω
Β:Μην ξεφευγεις.Ξερεις ποιο Αλλο
Γ:Μα το Θεο δεν ξερω
Β:Ξερεις και παραξερεις.Τι κανει νιαου στα κεραμμυδια
Γ:Η Γατα
Β:Επομενως το Αλλο Ειναι Γατα στα κεραμυδια
Γ:Και Γιατι να μην Ειναι;Και τι να ειναι;
Β:Ικανοποιηθηκες δηλαδη που Ειναι Γατα στα Κεραμυδια
Γ:Και τι με νοιαζει εμενα;Ας Ειναι και Αλεπου στο Κοτετσι.Εστω κι Ετσι Υπαρχει.
Καλλυτερα ειναι απ'το να Ειναι Ανυπαρχτος
Β:Τοτε Αλλαζει το Πραγμα
Γ:Τοτε Συμφωνουμε Πως ο Ορισμος του Αλλου Ειναι Θεμα Προοπτικης.
Απο ποια θεση το προσεγγιζουμε
Β:Ποιος σου ειπε Πως Συμφωνω
Γ:Μολις Τωρα το Ειπες
Β:Τι Ειπα;
Γ:Αυτο που Ειπες Δεν Ειναι Αυτο που Ειπα
Β:Τοτε τι Ειπες;
Γ:Αυτο που Ειπα και δεν ειναι Αυτο που δεν Ειπα
Β:Αρα Ειπες Αυτο που δεν Ειπες
Γ:Ακριβως.Ακριβεστατα.
Β:Τωρα μιλας Σωστα
Γ:Και Πριν μιλουσα Σωστα
Β:Τι Ελεγες;
[σιωπη]
Πραγματικα Τι Ελεγες Σωστα;
Γ:Ξερεις,τοτε
Β:Τοτε Ξερω
Γ:Ξερεις
Β:Τη Τυφλα μου
Γ:Εισαι Εγωιστης
Β:Κι εσυ Ισχυρογνωμων
Γ:Μου το ειπες και Πριν
Β:Δηλαδη θελεις να μου πεις πως Επαναλαμβανομαι
Γ:ΕπαναλαμβανεσαιΑρα Υπαρχεις
Β:Μ'αρεσει που κι ετσι υπαρχω.βηχω.φταρνζομαι.κλανω.
[σιωπη]
Βηχω.Φταρνιζομαι.ΚλανωΑρα Υπαρχω
Ειναι Ωραιο Να Υπαρχω
Γ:Ναι Ειναι Ωραια
Β:Ναι Ειναι Ωραια Κι Ετσι.Ειμαι Πραγματικα Ευτυχισμενος.
Δεν Εχω Να Κανω Κατι Καλυτερο.Σπουδαιοτερο
Γ:Τι θα εκανες δηλαδη;
Β:Τιποτα
Γ:ΤΙΠΟΤΑ
Β:Τιποτα
Γ:Και τωρα τι κανουμε κανοντας Τιποτα;
Β:Παλι Τιποτα
Γ:Δεν μπορουμε να ξεφυγουμε απο το Τιποτα.Ειναι Πραγματικο
Β:Βεβαια Πραγματικο.Οπως μια τρυπα στο νερο
Γ:Σωστα.Αυτο ειναι το Τιποτα μια Τρυπα στο Νερο
Β:Σωστα το Τιποτα Ειναι οπως ενας κωλος που χεζει.
ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΩΛΟΣ ΠΟΥ ΧΕΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
Μυριζει κι ετσι το καταλαβαινουμε
[σιωπη]
Γ:Χεζει.Δηλαδη Θελεις να πεις Δημιουργει
Β:Ναι.Θελω να πω.Αρα Υπαρχω.Υπαρχεις.Υπαρχει
Γ:Τι;
Β:Παλι απ'την Αρχη.Φαυλος Κυκλος
Γ:Αλλα μην φλυαρεις
Β:Ειναι Αδυνατο
Γ:Τι ειναι Αδυνατο;
Β:Πως ειναι Δυνατον τοση ωρα να μην μιλαει και να μην ακουει;
Γ:Εγω λεω πως δεν ακουει γι'αυτο δεν μιλαει
Β:Κι εγω λεω πως ακουει και δεν μιλαει
Γ:Κοιταξε να Δεις Δεν θα περασουμε ολη την ωρα μας μ'αυτο το θεμα.
Αν ακουει.Ας Ακουει
Β:Κι Αν Δεν Ακουει Ας Μην Ακουει
[σιωπι]
Γ:Κι Αν Δεν Μιλαει Ας Μην Μιλαει
Β:Αν Μιλαει.Ας Μιλαει
Γ:Σαν παλιο παλιο τραγουδακι
[σιωπη]

[και οι 3 ανθρωποι ακινητοι  καθισμενοι στις καρεκλες στις κορυφες του
ισοσκελους τριγωνου]

[χαμηλωνουν τα φωτα]
Τελος του Μονοπρακτου

.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου