I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ- Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΠΟΛΙΤΕΥΕΤΑΙ (αποσπασμα)- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

Καραγκιοζης-ολος ο Θιασος επι Σκηνης-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
.
.
Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΠΟΛΙΤΕΥΕΤΑΙ
(αποσπασμα)-χ.ν.κουβελης

Καραγκιοζης:Χατζατζαρη θα κατεβω στις εκλογες!
Χατζηβατης;πως;
Καραγκιοζης:ξυπολυτος
Χατζηβατης:ελα σοβαρεψου,εχεις τα καταλληλα φοντα;τις πρεπουσες
σπουδες;
Καραγκιοζης;(του ριχνει μια)
να.παρε τις πρεπουσες σφαλιαρες.για να μαθεις τι εχω.κανεις πως δεν ξερεις.
δεν εχω μωρε γρουσουζη ανωτατες σπουδες στη Κλεπτικη στη Ψευτικη στη
Βουτιχτικη Επιστημη και μαλιστα διπλωματουχος αριστουχος;
Χατζηβατης:πως,εχεις και παρεχεις.το ορθον να λεγεται
Καραγκιοζης:μπραβο.και δεν εχω πολυετην επιτυχεστατην πρακτικην σταδιο-
δρομιαν εις την λαμογιοκοινωνιαν;
Χατζηβατης:βεβαιοτατα.εχεις και παρεχεις.λιαν επιτυχεστατην.
Καραγκιοζης:δια ταυτα κατεβαινω στις εκλογες.για βολευτης δημαρχος για
ευροβολευτης για μπογιας για δεσποτης για πατριαρχης .πηρα κατηφορα ποιος
με πιανει.
Χατζηβατης:εχεις γνωριμιες κονεξια.υποστηριχτες ;
Καραγκιοζης:πολλους συνεταιρισμους κατεργαρεων.με παει η Εβρωμη η Μαρ-
καιλ η Ουατσαγκωστον .ολη η Σαρα κι η Μαρα της Υπογελιου.
Χατζηβατης:τοτε προχωρα.μην το συζητας.εχεις και σλογκαν;πολιτικο μανιφε-
στο;
Καραγκιοζης:εχω και παραεχω τσογλαν .
ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΕΝΩΘΗΤΕ.
αυτο ειναι το πολιτικο μου μανιφατο.
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου