I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ- [ο Pablo Picasso κι Εγω] η φανταστικη μου συναντηση με τον Pablo Picasso- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

woman's interiors χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
.
.
[ο Pablo Picasso κι Εγω]
η φανταστικη μου συναντηση με τον Pablo Picasso-c.n.couvelis χ.ν.κουβελης
.
-ο ταυρος ειναι συμβολο η' πραγματικο ον;
-[σκεφθηκα,συμβολο δυναμης,ορμης,αρσενικο ορμεμφυτο,φαλλος],
του εδειξα τη γυναικα που ζωγραφισα,την κοιταξε με προσοχη,γελασε,
-εγω ζωγραφισα τη Ντορα Μααρ απειρε φορες
η Ντορα Μααρ και  ο Μινωταυρος
η Ντορα  με πρασινα νυχια
το πορτρετο της Ντορα με στεφανι απο λουλουδια-
η Ντορα με ψαθινο καπελο,πολλους πινακες τις εκανα,
-τοτε το 37 με τη Γκερνικα τι εγινε;-
-οι φασιστες σκοτωσαν 1660 ανθρωπουςι και το 70 τοις εκατο της πολης
ισοπεδωθηκε ,οι δολοφονοι εριξαν 32 τονους εκρηκτικα,
[σταματησε να μιλαει]
να θυμηθω,να γυρισει πισω η μνημη,ο θυμος που ενιωσα,το αλογο,
ο ταυρος,η γυναικα που ουρλιαζει,το παιδι,τι σημαινουν;
σημερα τι σημαινουν;[με κοιταξε],κομματια,κοματιασμενα,κοματιαζω,
διαμαρτυρομαι,φωναζω,ποτε πια πολεμος,
η Ντορα φωτογραφιζε καθως σχεδιαζα τον πινακα,τα διαφορα σταδια
του
[ξανακοιταξε το σχεδιο της γυναικας που του εδωσα]
εγω  ζωγραφιζω τα αντικειμενα οπως τα φανταζομαι και οχι οπως τα βλεπω
οπως ειναι,
τωρα καποιοι πλουτιζουν απο τα εργα μου,οπως πλουτισα βεβαια κι εγω.
[Το έργο Dora Maar au chat[η Ντορα Μααρ στη καρεκλα]του 1941, πωλήθηκε
από τον Οίκο Sotheby’s  της Νέας Υόρκης το Μάιο του 2006 στην τιμή των
95.216.000 δολαρίων]
φαντασου τοσα λεφτα για μια φαντασια
[μου εδωσε το σχεδιο της γυναικας]εσυ τι φανταστηκες;
-τη φελιτσιτα,την ευτυχια[του απαντησα]
-σου ευχομαι να την πουλησεις παραπανω απο τη τιμη της Ντορας [γελασε],
αστειευομαι,μην την πουλησεις ποτε
-
Φελιτσιτα Φελιτσιτα
εισαι τρελα  εισαι γλυκα
το φιλι σου ειναι μελι
εισαι παιδι μου πλασμα
ονειρευτο
[τραγουδησε]
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου