I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-Η Δημητρα-πορτρετα αφανων γυναικων- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.


Η Δημητρα-πορτρετα αφανων γυναικων-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
.
η μανα ηταν αδυνατος ανθρωπος,γκρινιαζε τον πατερα,τον ζηλευε
πολυ,μια μερα η μανα εφυγε απ'το σπιτι με. καποιον αλλον αντρα,
η μικροτερη αδελφη μου εκλαιγε,τη ζητουσε,μετα απο λιγο ο πατε-
ρας εφερε στο σπιτι μια γυναικα,δεν εμεινε πολυ καιρο,ο πατερας
αρχισε να πινει,γρηγορα εγινε αλκοολικος,τον μαζευαν στο δρομο,
τον εφερναν αναισθητο στο σπιτι,εγω κι αδελφη μου τρομαζαμε,τον
αγαπουσαμε, κλαιγαμε για τον πατερα μας,δεν αντεξε για πολυ,πε-
θανε,ηρθανε και μας πηραν σε ιδρυμα,εγω το'σκασα,εζησα δυο χρο-
νια με καποιον αντρα μεγαλυτερο μου,χωρησαμε,τον παρατησα,δεν
αντεχα,μονη μου δεν ηξερα τι να κανω,μπηκα στο σπιτι της μανταμ
Ροζας,η μανταμ Ροζα δουλευε με την υψηλη κοινωνια,ημουνα ομορ-
φη,ειχα μεγαλη περαση,ενας μ'ερωτευτηκε τρελλα,ηθελε να σταμα-
τησω τη δουλεια,να με πληρωνει και να μ'εχει δικη του,να με συντη-
ρει εκεινος,νοικιασε σπιτι και μ'εκλεισε μεσα,το'μαθε η γυναικα του,
εγινε φασαρια,εφυγα απ'το σπιτι,πεντε μηνες εμεινα εκει μεσα,δεν
τον ξαναδα,η ιστορια μου δεν εχει τελειωμο,πολλα παρα πολλα συ-
νεβησαν,τι να πω και τι ν'αφησω,θελω να με ζωγραφισεις οπως ειμαι,
αληθινη,οχι ψευτικη,να μοιαζω πολυ,η ιδια,οχι αλλη
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου