I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-καραγκιοζης χρεωφηλετης κολλητηρης δανειστης-ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΚΑ ΜΟΥ- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

καραγκιοζης χρεωφηλετης κολλητηρης δανειστης-χ.ν.κουβελης c.n.couvelis
.
.
ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΚΑ ΜΟΥ-χ.ν.κουβελης
.
.
Κολλητηρης:[με ενταση,επιμονα,κολιτσιδα]ελα,πατελα,να μου
δωσεις αυτα που μου χλωστας,κατεβαινε,δεν μπολω να περι-
μενω αλλο,τελειωσε η υπομονη μου
Καραγκιοζης: [με απορια]τι παιδακι μου σου χρωσταω;
ποσα,ποτε,πως,που,για θυμησε με,γιατι εχω αρχισει και
τα χανω
Κολλητηρης:να,σου ειπα να μου δωσεις 50 ευρω κι ακομα
να μου τα δωσεις,δεν μου τα χρωστας;τι κανεις το κοροιδο!
Καραγκιοζης:[με νευρα]εγω λεω να σου δωσω πρωτα το ξυ-
λο που σου χρωσταω,να σε ξοφλησω[το κυνηγαει]
Καραγκιοζης:[ξαναγυριζει στη σκηνη,απευθυνεται προς τους
θεατες]ακουσατε ακουσατε,το Κολλητηρη δανειστης κι εγω
ο Καραγκιοζης χρεωφηλετης,ο μη εχων που την κεφαλην κλιναι,
που καταντησαμε!
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου