I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

LITTERATURE-PHOTOS-απο τα Ανθρωπινα Εσωτερικα μου,γυναικα-from my ''Man's Interiors''-woman-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΦΩΤΟΣ-ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-PHOTOS-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΦΩΤΟΣ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

απο τα Ανθρωπινα Εσωτερικα μου,γυναικα-χ.ν.κουβελης 1
.
.
μια εικονα απο εναν υπεροχο κοσμο:
απ' τ'ανοιχτο παραθυρο μπηκε το γαλαζιο φως
μεσα στο δωματιο κι αντανακλωντας στον μεγαλο
καθρεφτη εβαψε τους τοιχους γαλαζιους,επειτα
ακουστηκε μια φωνη στο πισω δωματιο να τραγου-
δαει σα να νανουριζε μικρα πουλια
.
.
.


απο τα Ανθρωπινα Εσωτερικα μου,γυναικα-χ.ν.κουβελης 2
.
.
Απο εναν ανθρωπο ποσο ποσοστο σου ανηκει για
να'χεις δικαιωματα πανω του;
.
.
 

απο τα Ανθρωπινα Εσωτερικα μου,γυναικα-χ.ν.κουβελης 3
.
.
το τηλεφωνο χτυπησε.Το κοιταξε.Δεν απαντησε.Εκλεισε.
Ξαναχτυπησε.Ουτε και τωρα απαντησε.Το πηρε ,πηγε στο
παραθυρο ,το ανοιξε,νυχτα,το πεταξε κατω στο δρομο,
το ακουσε που εσπασε,καποιος σκυλος γαυγισε.Εκλεισε
το παραθυρο.
.
.
 

απο τα Ανθρωπινα Εσωτερικα μου,γυναικα-χ.ν.κουβελης 4
.
.
στο δωματιο.Ησυχια
.
.


απο τα Ανθρωπινα Εσωτερικα μου,γυναικα-χ.ν.κουβελης 5
.
.
γυρισε απ'τη δουλεια,λιγο πριν τις 7 το βραδυ,απ'το πρωι
στις 8,μεχρι τις 6,2 ωρες υπερωρεια,πολυς κοσμος στον ηλεκτρι-
κο ,στοιβαγμενοι,ορθια,την πονουσαν τα ποδια,νυχτωσε,νυχτω-
νει πολυ νωρις αυτη την εποχη,δεν ειχε ορεξη για φαγητο,θα
κοιμονταν λιγο,να ξεκουραστει,οταν θα ξυπνουσε θα ετοιμαζε
κατι να φαει,μπηκε στη κρεβατοκαμαρα,εβγαλε τα παπουτσια,
χτυπησε το τηλεφωνο,ειδε τον αριθμο,δεν το σηκωσε,αργοτερα
θα'παιρνε εκεινη,.
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου